Stasyon

Не розумію причину - провал

21 сообщение в этой теме

Двигун нормально запускається, працює на холостих і відкриванні дроселю другої камери.

Проблема: якщо різко натиснути на педаль газу реагує раз через раз, не розкручується нормально, спочатку дуситься, потім може вийти на високі оберти або просто заглохнути. Зрушитись з місця дуже важко (1 і 2 передачі) поки не втопити до поліка. На більшій швидкості можна рухатися просто за рахунок роботи другої камери.

Складається враження, що глючить перехідна система або насос.

Насос рахую, що працює так як з чайника струя йде.

Допоможіть.

Двигун 412Д, карб. К126Н, замінені свічі (при роботі сухі, колір елетродів світло-сірий до світло-коричневого) і високовольтні кабелі.

Карб. кілька раз повністю розбирав, промивав і продував.

Трамбльор чистив також.

На карбі міняв середню частину. Не допомогло.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

рiвень бензину в поплавковiй в нормi? складаеться враження що забитi жиклери першоi камери. викрутити i продути зверху. я звичайно так роблю i допомагаэ.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Який насос?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Насос маю на увазі "ускорительный".

Жикльори продував компресором повністю всі і канали в частинах корпусу. Рівень в поплавковій тримається однаковим на різних режимах роботи (вище половини, якщо брати по віконичку). 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А я про насос до карбюратора.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

у мну была такая же проблемка...я просто сразу поменял прокладну на ускорительный насос ... и почистил свечи и всё пучком)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Бензонасос рідний не знаю маркування. Міняв діафрагму.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

бенз фильтр смотрел??

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Вони бувають вередують, сітка в ному є?  Бувають з нею проблеми.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

У мене бензонасос отказував на обертах біше 3000

Замена мембрани і все норм

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Мембрану або діафрагму міняв. З подачею палива рахую все дбре, рівень в поплавковій камері тримається на високих обертах.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Дивись чи працює ускорительний насос

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Если бензин из носика идет, значит ускорительный работает.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

проверь подсос воздуха. додтяни подсос и газни если лутше делай вывод. :D

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Просто выкинь карб и поставь другой,бо цей забытый внутри или смокче воздух десь!

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

мені теж це саме всі говорять =) ,аналогічна біда й не лікується, ще й бензин їсть немов всюдихід.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А може причина в стстеми запалення. наприклад вийшов з ладу конденсатор, або ви поставили силіконові нові високовольтні проводи (а у них опір більший і для класичної системи запалення не підходять), або не працює вакуумний регулятор випередження, або зазор в контактах неправильний, або бігунок чи кришка пробивають і т.д.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Система зажигания тут совсем не причем и силиконовые провода отлично работают с классической системой зажигания.

126 карб всегда отличался повышенной аппетитностью, так что для тебя же лучше будет купить ДААЗ 2140, хотя бы б/у, и ты приколишься от того как моторчик будет работать и расход снизится до 8.5 - 10 л. по городу(все зависит от тяжести ноги на педали газа). Так что решай что для тебя лучше, мудохаться с этим или получать удовольствие от езды...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Может быть все дело в настройках карба, у меня было подобное, пока не подрегулировал винты количества и качества, качество уменьшил, количество сделал больше. Либо еще могут быть виноваты контакты в распределителе.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ага, или винт ЦО. К карбюраторщику поедте. У меня так почти пол бака за 30 км вылетело от эксперемнтов.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

D.mon,я вас поддерживаю на все 100! у меня правда такая проблемка была из за контактной группы трамблёра.хотя я сейчас себе поставил вебер(ЭТО ТАКАЯ ВЕЩЬ ЧТО УЖАС!!!!! МАШИНА ЗВЕРЬ)только проблемы с хх нет у меня вакуумной трубки и я не знаю куда там и что ставить! :cap:

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас