Перейти до вмісту

Амперметр


Recommended Posts

Оце така ситуація з "ИЖ 412" . Довгим часом спостерігалося застрягання стрілки амперметру ,та перекос самої шкали у  приборці - зрозуміло що там йде нагрів контактів ( штирів ,яки тримають прилад на корпусі).  При знятій "торпедо" це підтвердилося , полагоджено плоскість на пластмасі панелі ,та  на місце опір встановлено шайби з текстоліту , зачищено клеми,та затиснуто гайки контактів .  :bud:

Алеж при запуску двигуна,та у процесі роботи знову йде добрий нагрів правого контактного штиря амперметру, та взагалі усього проводу ( того що має перетин 2,5 кв ,та йде до  плюсової клеми стартеру ,а від нього на вже на АКБ )! Та ще після цого  цьому амперметр геть перестав працювати,та стрілка завмерла у нульовому положенні  :cap:  !

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Нужно было поставить не шайбы, а целую текстолитовую пластину, толщиной хотя-бы 3мм. Плюс ко всему сами штырьки на амперметре, гайки, шайбы и клеммы на проводах нужно зачистить до идеального металлического блеска. Клеммы на провода желательно купить новые (так как старые уже быстрее всего подгоревшие) и не обжимать а пропаять. Ну и всю эту кухню нужно сильно, но с умом :) , зажать гайками.

В идеале после переделки должно выглядеть так: амперметр->корпус приборки->текстолитовая пластина->шайба->

гайка->шайба->клема->шайба->гайка. Я после того как так сделал не имел больше проблем с нагреванием и оплавленой приборкой.

На счёт того что стрелка стала на нолю и не двигается, то посмотри может она упёрлась в корпус приборки, или что-то в процессе работ задел на самом амперметре. Хотя там практически нечему ломатся. Удачи!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Дякую за відповідь !

Я ото коли лагодив ( вирівнював ) поплавлену амперметром поверхню, то з середини поклав пластину з  текстоліту ,яка зайняла два штирьки ,а  зовні теж шайби з текстоліту .  Усе зачищено,гайки та шайби нові,усе добре затиснуте гайками  :hi: .

Та от проблема - знову гріється цей провід ! :dolf2: . За ради пошуків причіни ,вже від,єднував  цей провід,та замість нього проклав окремо провід такого ж перетину ,під'єднав напряму від цього контактного штиря амперметру - до плюсу акумулятора . Запустив двигун - те саме ,гріється  провід ,та штирь амперметру !  :00:

Потім під'єднав рідний провід на місце,та залишив  і цей тимчасовий  ( запаралелив ) - нагрів начебто зник ( на вулиці спека,та уся машина теж тепла  :) ).

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Хочу зробити головну поправку ; Акумулятор працює на пятьох банках ,одна непрацююча закорочена шиною Загальня його напруга 10,5 Вольт ,а при роботі двигуна  - 13,8 ! Генератор добре виє ,а акум перезаряджується  :dolf2: ( а що ж зробити,коли на новий грошей немає  :00: ?)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

если греется значит скоро он умрет и заберет с собой включенные потребители. Тоже ремонтировал его долго и упорно. Но он расчитан на один ток а потребителей мы вешаем на него много и он естественно греется. Так вот в один прекрасный вечер когда он таки перегорел и генератор остался без нагрузки я увидел страшную картину. Другими словами постреляли нах все лапочки. Я потом себя за локти готов был укусить, почему знал что так будет и не соединил между собой ноги прибора и не поставил свето диодный вольтметр.теперь когда все это сделал все стало нормально.вот только таких ламп в фары я больше ни где не нашел .

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Провод греется из за большого протекающего через него тока. Если говоришь что аккум работает на пяти банках то это наверное и есть причина. Отсюда перезаряд аккумулятора, нагревание амперметра и его перегорание. Попробуй кинуть другой АКБ и поездить.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Так що цікаво  -  провід що пїд,єднаний до другого контакту амперметру геть не гріється !  :)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Перетин однаковий - ріднє єлектрообладнання ще ...

Алеж та другому штирі під,єднані два дроти , по 2,5 кв кожен . Один йде до замка запалювання,а другий  безпосередньо  до виводу " + "  на генераторі .

Боротися з нагрівом буду прокладенням нового дроту ,алеж вже з перетином  аж у 4 квадрати. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

У амперметра есть баластный резистор, так он и греется, и повидимому подключен к этой клеме,

И наверно у тебя на 5 банках зарядный ток, после завода, идет большой и долго.

Вобщем, если так ездить - плохо будет всей цепочке акум, генератор, замок зажигания и амперметр конечно, а потом  :D .

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

А що з себе представляє цей баластный резистор ? При розбиранні панелі приладів я амперметр демонтував для огляду, і нічого додаткового не виявив. штирі-контакти запресовані в цілісну П-образну деталь, яка і пропускає через себе увесь струм, і являється так само і як би шунтом ...                       

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ось схема,та намальовані моєю рукою дроти,які під,єднуються до амперметру . Отой проблемний дріт,що гріється -  я відзначив червоним кольором

post-166-1318778919,03_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

ЭТО их частая проблема- замени амперметр и протяни потом все и буудет тебе счастье, с этим нужно бороться как только заметил причину, а потом за частую безсмысленно.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Я незнаю как там у вас в Ижах, но у меня на 2140 этот провод сечением милиметра 4. На его фоне остальные проводки кажутся детскими :beer:. Жаль только сфотать немогу, машина на боку лежит:dolf:

ЗЫ: Alexey нет там никакого балластного резистора, только что специально ходил в гараж смотрел на разобраной приборке.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Оце така ситуація з "ИЖ 412" . Довгим часом спостерігалося застрягання стрілки амперметру ,та перекос самої шкали у  приборці - зрозуміло що там йде нагрів контактів ( штирів ,яки тримають прилад на корпусі).  При знятій "торпедо" це підтвердилося , полагоджено плоскість на пластмасі панелі ,та  на місце опір встановлено шайби з текстоліту , зачищено клеми,та затиснуто гайки контактів .  :D

Алеж при запуску двигуна,та у процесі роботи знову йде добрий нагрів правого контактного штиря амперметру, та взагалі усього проводу ( того що має перетин 2,5 кв ,та йде до  плюсової клеми стартеру ,а від нього на вже на АКБ )! Та ще після цого  цьому амперметр геть перестав працювати,та стрілка завмерла у нульовому положенні  :dolf:  !

такая-же Ж! Подключил внешний амперметр от ГАЗ-52 - такая-же Х, только немножко меньше греется. :beer:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

у вас плохой контакт на клемах либо из вне либо в самом амперметре. :beer:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

о, у меня тоже газоновский выведен. и тоже греется клема - после долгого простоя, когда акум нормально зарядку тянет. когда акумулятор выходит в норму - нагрева нет

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

о, у меня тоже газоновский выведен. и тоже греется клема - после долгого простоя, когда акум нормально зарядку тянет. когда акумулятор выходит в норму - нагрева нет

возможно, т.к. при проверке иноамперметра ( :dolf: ) акум был дохлом состоянии :beer:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

... либо в самом амперметре. :beer:

Тоже кстати вариант. Там эти штырьки-болтики запресованы в корпус амперметра, и бывает оттуда выпадают. Как вариант можно пропробовать их с тыльной стороны пропаять. Но лучше конечно в таком случае заменить прибор.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

я пропаял где можно на запасном щитке, только не проверял еще. но на пайке должно быть лутше.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Хлопці ,тоді  є  така перспектива ; Замінюємо усі  :beer: цей провід  на новий,з перетином у 6 кв/см ,зачистимо клеми добре, накидуємо нові гровери,гайки ,затискуємо добре ,та не боїмося більше нагріву,та оплавлення корпусу панелі приладів  :dolf: !

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

насколько я знаю по опиту греется не провод, а клема, потому провод менять не надо, а вот с клемами нужно поговорить будет. медь очень сильно окисляется поэтому можна рескнуть и обпаять клему, ну как вариант. :beer:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

...медь очень сильно окисляется поэтому можна рескнуть и обпаять клему, ну как вариант. :beer:

а банана, не поддается пайке ножка к корпусу, клемма - да.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

А от у мене як раз гріється сам провід ! :dolf: Та гріється по  усій довжині !

Штир-клема у амперметрі з латуні,а от  саме шасі з матеріалу зхожого на силумімн  :beer:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...