Перейти до вмісту

Установка карбюратора 21053-20 ДААЗ


Recommended Posts

Всім привіт! Хочу купити новий карбюратор на москвич ИЖ-412 ДААЗ 21053-20 (оригінальний заводський), підійде він на авто чи ні??? Наіль Порошин каже, що кращих карбюраторів чим він нема.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

однозначно ставить, но только новый оригинал (мое мнение, никому не навязываю). 
если что, заходи в мой гараж, там детальная инструкция по установке http://moskvich.net/topic/19073-%D0%B8%D0%B6-2715-01-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%BD%D1%8B%D0%B9-%D0%BA%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D1%83%D1%87%D0%BE%D0%BA/

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

однозначно ставить, но только новый оригинал (мое мнение, никому не навязываю). 

если что, заходи в мой гараж, там детальная инструкция по установке http://moskvich.net/topic/19073-%D0%B8%D0%B6-2715-01-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%BD%D1%8B%D0%B9-%D0%BA%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D1%83%D1%87%D0%BE%D0%BA/

Я брал б.у карб полет хороший год откатал и уже продал,шас качество новых карбов не очень мне так кажется

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

А я вообще не понимаю, зачем покупать новый карб- ценник конский, за эти деньги можно купить несколько отличных Б/У карбюраторов, просто это ж нужно читать, понимать принципы работы систем карбюратора, чтоб его настроить. А то что Вы купите новый карб не является гарантией того, что его нужно просто поставить и вуаля- расход 6 литров и едет славно. Под каждый двигатель нужно индивидуально настраивать карбюратор в тандеме с зажиганием, а в идеале еще и разрезную шестерню иметь на распредвале.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

значит мне не везет с б/у карбами.
лежит в гараже сейчас 3 разных карбюратора, они в свое время работали на моей машине вполне нормально, но ни один из них меня полностью не удовлетворял, может я конечно чрезмерно придирчив.
и только когда я купил новый солекс 21053, я получил и хороший расход и динамику, стабильную работу, наконец то я доволен карбюратором. После установки и однократной настройки (настроил только холостой ход), было это в декабре, и больше я туда не лазил. И в мороз -20 и в теперешнюю жару все отлично. забыл где он находится. 
Потому что новое есть новое, карбюраторщики рассказывают сказки, мол срок службы карба неограничен, поменяй то и то, и он станет как новый, оно логично если все поставят новые то у них работы не останется. Вот такие пироги.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Хех, так подумайте, чему ломаться в карбюраторе? Да, расшатываются заслонки, да засоряются каналы, да, гнутся плоскости, но это в большинстве решаемо.

Нет такой профессии, как карбюраторщик! Все проблемы владельцев карбюраторных машин в незнании элементарных вещей касательно работы основных систем карбюратора. Когда ты знаешь, как работает механизм ты можешь настроить его под себя, вот и все!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

найкращий пристрій - це ''индикатор качества смеси'' коштує 270 грн. Я по ньому 3 карбюратора налаштував.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

навіть не знаю що й сказати. Я теж обирав між 2105 та 2107. Якогось ляда взяв 2105.. Десь в душі жалкую. Багато читав інформації потім, що він ну ніяк не лізе на 1,5 двигун, що там  с ним не роби. На 2105 в мене так і не вийшло добитися расходу  7-8 л. Як жер 9-10  по місту - так і жере, якщо спідометр не бреше... (і така ситухуевіна не лише в мене  - займався ним не лише я сам, і доволі досвідчений карбюраторщик). Свавільно тупить 2 камера, тай 1 менш динамічна на мій погляд - на обгонах згадую теплим словом свій старенький Пекар К-126Н - той при відкритті 2 камери рвав і метав... Ще трохи натрахаюся - та поставлю його (є майже новий навіть, купив при нагоді). Я через пляшку бензину економії ДААЗівскьку тупість терпіти не стану.  Знаю немало таких людей, які від солексі і пр повернулися до нього. Кажуть - вірно настроєний  126 - самий лютий карб на Космича.. Правда мозок полюпляє єпати...  А як новий на налагоджений - самий дівці огірок.  ДААЗ чим мені більш сподобався - стабільніший карб - звичної ранкової космичовскої "ригні" я за 2 роки не чув... 

 

ЗІ і не слухай нікого про містіичні 6-7 л. Як сказав у лютому гніві один чолов"яга з життєвим експіріенсом - сучасній двигуни на тих же пізніх тазах та ланосах - с інжекторами, з мізками, оборотисті , тай ті жеруть свої 8-10 л. Від москвича, щоб він при тому щей якось їхав менше 9-10 по місту добитись неможливо. Казкарів вистачає - на тому ж драйві є доволі знатна людина, але коли пише що його Москвич у стоковому варіанті (1,5, 4 передачі, КС, рідний карб) пре його 184 км/г та ще й більше просить - то вже і сміх і гріх . Цурайся таких казок))) А щодо Порошина - до нього тех багато предя"в в народі є.. Подейкують, що він в душі як був наладчиком карбюраторів на ВАЗі - так ним і залишився. Той , наприклад, його улюблений "кулачок" на ДААЗ, що він всим впарює - значно збільшує росхід палива через систему УНа). ТОму як завжди в його теорії треба мабуть таки вірізняти зерна від плевел

З повагою..

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

навіть не знаю що й сказати. Я теж обирав між 2105 та 2107. Якогось ляда взяв 2105.. Десь в душі жалкую. Багато читав інформації потім, що він ну ніяк не лізе на 1,5 двигун, що там  с ним не роби. На 2105 в мене так і не вийшло добитися расходу  7-8 л. Як жер 9-10  по місту - так і жере, якщо спідометр не бреше... (і така ситухуевіна не лише в мене  - займався ним не лише я сам, і доволі досвідчений карбюраторщик). Свавільно тупить 2 камера, тай 1 менш динамічна на мій погляд - на обгонах згадую теплим словом свій старенький Пекар К-126Н - той при відкритті 2 камери рвав і метав... Ще трохи натрахаюся - та поставлю його (є майже новий навіть, купив при нагоді). Я через пляшку бензину економії ДААЗівскьку тупість терпіти не стану.  Знаю немало таких людей, які від солексі і пр повернулися до нього. Кажуть - вірно настроєний  126 - самий лютий карб на Космича.. Правда мозок полюпляє єпати...  А як новий на налагоджений - самий дівці огірок.  ДААЗ чим мені більш сподобався - стабільніший карб - звичної ранкової космичовскої "ригні" я за 2 роки не чув... 

 

ЗІ і не слухай нікого про містіичні 6-7 л. Як сказав у лютому гніві один чолов"яга з життєвим експіріенсом - сучасній двигуни на тих же пізніх тазах та ланосах - с інжекторами, з мізками, оборотисті , тай ті жеруть свої 8-10 л. Від москвича, щоб він при тому щей якось їхав менше 9-10 по місту добитись неможливо. Казкарів вистачає - на тому ж драйві є доволі знатна людина, але коли пише що його Москвич у стоковому варіанті (1,5, 4 передачі, КС, рідний карб) пре його 184 км/г та ще й більше просить - то вже і сміх і гріх . Цурайся таких казок))) А щодо Порошина - до нього тех багато предя"в в народі є.. Подейкують, що він в душі як був наладчиком карбюраторів на ВАЗі - так ним і залишився. Той , наприклад, його улюблений "кулачок" на ДААЗ, що він всим впарює - значно збільшує росхід палива через систему УНа). ТОму як завжди в його теорії треба мабуть таки вірізняти зерна від плевел

З повагою..

Дякую, за інформацію :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

навіть не знаю що й сказати. Я теж обирав між 2105 та 2107. Якогось ляда взяв 2105.. Десь в душі жалкую. Багато читав інформації потім, що він ну ніяк не лізе на 1,5 двигун, що там  с ним не роби. На 2105 в мене так і не вийшло добитися расходу  7-8 л. Як жер 9-10  по місту - так і жере, якщо спідометр не бреше... (і така ситухуевіна не лише в мене  - займався ним не лише я сам, і доволі досвідчений карбюраторщик). Свавільно тупить 2 камера, тай 1 менш динамічна на мій погляд - на обгонах згадую теплим словом свій старенький Пекар К-126Н - той при відкритті 2 камери рвав і метав... Ще трохи натрахаюся - та поставлю його (є майже новий навіть, купив при нагоді). Я через пляшку бензину економії ДААЗівскьку тупість терпіти не стану.  Знаю немало таких людей, які від солексі і пр повернулися до нього. Кажуть - вірно настроєний  126 - самий лютий карб на Космича.. Правда мозок полюпляє єпати...  А як новий на налагоджений - самий дівці огірок.  ДААЗ чим мені більш сподобався - стабільніший карб - звичної ранкової космичовскої "ригні" я за 2 роки не чув... 

 

ЗІ і не слухай нікого про містіичні 6-7 л. Як сказав у лютому гніві один чолов"яга з життєвим експіріенсом - сучасній двигуни на тих же пізніх тазах та ланосах - с інжекторами, з мізками, оборотисті , тай ті жеруть свої 8-10 л. Від москвича, щоб він при тому щей якось їхав менше 9-10 по місту добитись неможливо. Казкарів вистачає - на тому ж драйві є доволі знатна людина, але коли пише що його Москвич у стоковому варіанті (1,5, 4 передачі, КС, рідний карб) пре його 184 км/г та ще й більше просить - то вже і сміх і гріх . Цурайся таких казок))) А щодо Порошина - до нього тех багато предя"в в народі є.. Подейкують, що він в душі як був наладчиком карбюраторів на ВАЗі - так ним і залишився. Той , наприклад, його улюблений "кулачок" на ДААЗ, що він всим впарює - значно збільшує росхід палива через систему УНа). ТОму як завжди в його теорії треба мабуть таки вірізняти зерна від плевел

З повагою..

А ви не пробували садить іншу людину за руль? Можливо проблема не в карбюраторі? Є в мене знайомий, який скаржиться на завеликикий розхід 10л, при спокійній їзді (як він вважає). Так, він їздить повільно, але при перемиканні швидкостей, жме гашетку чуть лі не в пол. От і нассцикує 1-2л/100. Їздив я за кермом пару днів з ним вийшло 8/100. Він в шоці.

А те що у вас там не виходить це не привід робить висновок що той чи інший карбюратор не підходить для машини. Хочете економії ставте пибург 2е. Хочете баланс економія/динаміка ставте солекс.

Єдине питання: який рівень ви ставите в поплавковій камері?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

А щодо відношення новий/бв, китай/росія, то нема ніякої різниці (за винятком люфта на осях заслонок).якщо б/в нормально вимитий с хорошими мембранами і правильно настроєний, то ви за нього забудете на декілька років (при умові, що робитимете самі і не через *женю*). Карбюраторщикам нічого довірять-вони заробляють гроші.

Що стосується китая - я особисто ставив їх на іно (десь 5-6 шт) то єдине чим вони відрізняються від росії це складом металу (більш в'язкий, гірше пилять. Ходять довго, деякі більше 3х років. Солекс любить чистий бензин, тому наявність фільтрів обов'язкова. А якщо ви "економите" на спиртовому то это печально

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

А найбільш мені подобається, коли те чмо б'є себе в груди і гордо промовляє я настроїв його на стенді.

А йому задаєш питання а твій стенд врахував гіршу і нерівномірну компресію на двигуні?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

А щодо відношення новий/бв, китай/росія, то нема ніякої різниці (за винятком люфта на осях заслонок).якщо б/в нормально вимитий с хорошими мембранами і правильно настроєний, то ви за нього забудете на декілька років (при умові, що робитимете самі і не через *женю*). Карбюраторщикам нічого довірять-вони зароя огорченють гроші.

Що стосується китая - я особисто ставив їх на іно (десь 5-6 шт) то єдине чим вони відрізняються від росії це складом металу (більш в'язкий, гірше пилять. Ходять довго, деякі більше 3х років. Солекс любить чистий бензин, тому наявність фільтрів обов'язкова. А якщо ви "економите" на спиртовому то это печально

ну що стосується КИтаю - не скажіть.. Доволі багато нарікань. Мені пощастило російський, ну майже новий. З приводу "тапкування" - не про мене. Якщо я спіймаю пару присупів драйву на 100 км - то мабуть не більше. Просистему "насцикання" УНом- те ж в курсі - як дурень школотний перед рушанням не сццу пять разів ;-) На затяжних спусках - глушу двигун..  та й взагалі - моя філософія - нешвидка їзда - я цю машину не для того робив. За роки москвичеводства впевнився в одному - менше 9 л (ну хай та 8,5 ще кудись) Москвич старого зразка по місту у стоці НЕ ЖЕРТИМЕ, якщо при цьому треба щей й якось їхати. В дитячі казки не вірю - саме тому й привів пркилад про ланоси , ВАЗи та навіть більш віддалені іномарки. У цьму випадку я схильний грішити не скільки на карб - скільки на ту ж саму відсутність накату - він у Москвича значно гірший попри все, та навіть на аєеродинаміку трошки, резину, стан доріг, ГП и т ін. 21053-20 - там трабл з  дифузорами та якісь там пару каналів , здається.. тай усе - вони не розраховані на  1,5 двигун як не крути. Про цей вже написано немало. Я не хочу сказати що він вщент гімно, ні, звісно))). Доволі пластичний карб, непогана динаміка, принаймні 1 камера, немає ранкової риглі, надаєвідчуття впевненості .. Та все ж - не ідеал, певно... якось спробую 2107.. цікаво..

З ПОвагою,

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

ну що стосується КИтаю - не скажіть.. Доволі багато нарікань. Мені пощастило російський, ну майже новий. З приводу "тапкування" - не про мене. Якщо я спіймаю пару присупів драйву на 100 км - то мабуть не більше. Просистему "насцикання" УНом- те ж в курсі - як дурень школотний перед рушанням не сццу пять разів ;-) На затяжних спусках - глушу двигун..  та й взагалі - моя філософія - нешвидка їзда - я цю машину не для того робив. За роки москвичеводства впевнився в одному - менше 9 л Москвич старого зразка по місту у стоці НЕ ЖЕРТИМЕ, якщо при цьому треба щей й якось їхати. В дитячі казки не вірю - саме тому й привів пркилад про ланоси , ВАЗи та навіть більш віддалені іномарки. У цьму випадку я схильний грішити не скільки на карб - скільки на ту ж саму відсутність накату - він у Москвича значно гірший попри все, та навіть на аєеродинаміку трошки. 21053-20 - там трабл з  дифузорами та якісь там пару каналів , здається.. тай усе - вони не розраховані на  1,5 двигун як не крути. Про цей вже написано немало. Я не хочу сказати що він вщент гімно, ні, звісно))). Доволі пластичний карб, непогана динаміка, принаймні 1 камера, немає ранкової риглі, надаєвідчуття впевненості .. Та все ж - не ідеал, певно... якось спробую 2107.. цікаво..

З ПОвагою,

Ви не відповіли на питання який рівень у поплавковій камері? І як він виставлявся. Карбюратор вважається настроєним, акщо на ньому можна їздити по місту ледь торкаючись до педалі, при цьому нарівні з потоком. Решта-перерасход.
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

я вже не пам"ятаю. Роки 2 тому довго грався з рівнем, жиклерами. Потім поставив рівень "по Шамілю", здається. Жиклер 1 камери 109 х 150. Ні рідному 107 не їхав геть. Другу камеру - не трогав - які не ставив жиклери так я від неї нічого й не добився. Думав переробити на мех привід - віз і нині там. Я 2 камерою майже не користуюся. Регулярно дивлюся на юбку свічок. Зараз попідключав вакуумник, поставив октан коректор - трошки жвавіший став на низах. ПОдивимось

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Я помітив, що нормально працює тільки з рівнем 25 мм від верхньої кромки. Вихлопна світло коричнева.вакуумник на герметичність нада би провірить. Дуже багата смесь по номерах...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...