Перейти до вмісту

Верные друзья 2125 и 2137


Pomi4

Recommended Posts

Один раз в жизни менял поршневые кольца по принципу "гланды через жопу",второй раз такого не повторится.Рассказать процесс?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 617
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

гильзы должны сидеть плотно и недолжны пускать ОЖ в масло поетому сначала гильзы а потом уже поршня

к тому же  как сказал товарищь @NEPTUN - ето порнография

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Это не порно,это садо-мазо! порно нервно курит в сторонке.Но это реально выполнимо

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Не вижу связи с применением герметика и то что случилось с медными кольцами, тут чего-то не то?.

Малое выступание гильзы над блоком, это основная причина пускания воды и прорыв прокладки. Правильно надо прижать гильзу и потом делать проверку выступания. С поршнями я так и предполагал, что накосячили с проточкой, неужели на пластилин нельзя проверить перед сборкой двигателя. Проверяй теперь и геометрию клапанов т.к. тарелку могло подогнуть. Насунуть одну гильзу еще можно на поршень, но ведь нужно все поршни дорабатывать - нарезать цековки, ты это как собираешься делать? Вынимай мотор не трахай мозг извратом.

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Воопче то при покупке этих самых подгильзовых колец надо иметь с собой штангель с точностью 0.05, я встречал 2 толщины колец,а так-же не мешало бы установить гильзы без колец,сделать замер на сколько они садятся ниже плоскости блока,к полученной цифре прибавить 0.1мм и потом покупать

А как по мне, то делать или 1.5шку стандартную,или 1.7,бо это 1.6 ни туды,ни сюды.Хочешь 1.6-ставь ВАЗ

Я эти колечки садил на мебельный нитролак с добавлением аллюм-пудры.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Верхні сайлентблоки замінив. Ще побачив, що треба все робити. Шарові розбиті, рульові тяги, втулки амортизаторів.

Зараз полетять в мене помідорки.., ось фото, як я шліфую головки 2a775b197a62t.jpg

Чистота поверхні не айс,є невеличкі риски, прокладка держить добре. головне перетяжку зробити. В комбіку мотор накрився- вода в піддоні. 10 років відслужив( так само голову шліфував камнем ще в 2006-м). Це той мотор, що присадки мегафорс тестував. Хто читав мій гараж,той знає. Ось розберу його, зроблю фото, подивимось, як там що. 

 Зараз проточили одного поршня. Складу мотор з одним поршнем, прокручу, подивлюся чи нічого не впирається.

Есть один маленький секрет при шлифовке такими камнями: камень должен быть ровный,переред шлифовкой камень натераеться мелом что бы аллюминий не забивал поры камня,именно забитый в поры камня аллюминий дает полосы на плоскости.Пару-тройку движений сделал,снимаешь голову чистишь камень щеткой по металлу,опять натираешь мелом после мела кусочки аллюма хорошо удаляются.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Дуже дякую всім. Усьо , зробив. Поміняв кольца під гільзами. Поставив по дві штуки, без герметіка. З початку четверта гільза, потім перша, друга і третя. Дуже не хотів знімати двигуна, це ж скільки крутити треба....ну спробую а там видно буде. , Трохи важко, але вийшлоpost-10843-0-19830600-1459601295_thumb.jpgpost-10843-0-34613600-1459601336_thumb.jpgpost-10843-0-30784000-1459601379_thumb.jpg.

Зараз піду гбц дивитися, чи клапана на місці

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

По проханню Роми викладую фото процесу заміни двигуна, на останньому фото підкапотка одного Тазовода знайомого,чисто поржать)))

post-11541-0-20462500-1459614543_thumb.jpg

post-11541-0-14359400-1459614545_thumb.jpg

post-11541-0-71809200-1459614546_thumb.jpg

post-11541-0-14922800-1459614580_thumb.jpg

post-11541-0-88617500-1459614581_thumb.jpg

post-11541-0-90294300-1459614583_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Дякую за фото.

  піпєц верхнім дихальним шляхам. Залив солярку в канали, потекла майже одразу. Розібрав головку, зажав клапан впускний в дрелі, так і є- невелике викривлення тарілки клапана. Поїхав в гараж, взяв запасну гбц. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Так поршня трохи поправив.

  склав мотора та не так як хотілося. Не хоче запускатися від стартера. Спробую ще піндоса в дупу. На бензині не хоче. теж. Три раза покрутив стартером і чекушку бензини випила скотина( переливаю карб), а ще всі мої сили, нерви, час і гроші..... Якщо не запуститься з толкача зніму цей мотор.....закину в дальній куток. щоб очі мої його не бачили.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Так поршня трохи поправив.

  склав мотора та не так як хотілося. Не хоче запускатися від стартера. Спробую ще піндоса в дупу. На бензині не хоче. теж. Три раза покрутив стартером і чекушку бензини випила скотина( переливаю карб), а ще всі мої сили, нерви, час і гроші..... Якщо не запуститься з толкача зніму цей мотор.....закину в дальній куток. щоб очі мої його не бачили.

може варто проаналізувати, що складено не так, переробити на правильне, а тоді вже точно заведеться стартером  :) .

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ромыч, за тебя тут полфорума болеет. Держись там!

Нам же потом по твоим следам себе моторы делать - так что не сдавайся!

Возьми перерывчик - мозг все равно будет варить заваренную кашу и пока будешь исследовать тему - выдаст результат. Ну или кто из форумчан что полезного подскажет. 

Вот тебе видео для вдохновения: https://www.youtube.com/watch?v=37l-_wOFTtk&index=7&list=PLhU_2ZDJeNYw57g3R4Dhi5OOWZli_yp71

Мотор там хоть и ВАЗовский, но подход поучительный. 

Ты же себе его как сделаешь - то это же на века будет. Так что добей его уже качественно и катайся-радуйся ходовым качествам и экономии!

 

По поводу денег - кинь сюда список всех своих тем с продажами. Желающие поддержать твой проект пусть купят себе что им нужно или что пригодится про запас.  ;)

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Дякую, дякую всім. Велика подяка Вовчику за неоціненну допомогу. Поміг сильно ,своїм часом, силами, орендою гаража на  день.

 Остання хороша новина по мотору 1.6. Швагро допоміг з толкача завести. Протягнув буквально 5-10метрів. Мотор працює набагато краще ніж при першій спробі. Воду не виганяє, температура стабільна, але все одно трохи трусить, ніби на трьох циліндрах працює. Даєш трохи газу то працює рівно, не троїть. Ще попереду ретельні настройка, поки запалювання трохи пізніше поставив щоб пальці не стукали. Дам випробувальний термін тиждень-два на обкатку, якщо не буде приколів то залишу.

 І ще хороша новина- склав мотора батькові на 2125, того що на Мегафорсі їздив. Шкода що без фото, все швидко збирав. Вчора вранці почав збирати двигунця, а сьогдні до обіду вже димове. Зложив стандартний двигун на поршнях під 76бенз.складав з мінімальною витратою грошей, з того що було- кільця підпиляні з 82.5, цеп грм бу, колінвал тільки шатуни шліфовані, корінні ще в допуску,гбц фрезерована, клапана притерті... так нищебродський мотор. працює так рівно і тихо, мурчить як кіт. Зробив по селі круг пошани. Редуктор 4.55 буде гарно прицепчик тягати.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Спробую вакуум відключити. А ще на холодному моторі колектор випускний пробувати, який котел не працює.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Проверь свечи - мож под давлением банально какая-то свечка не пробивает. Или повреждена.

Проверь провода высоковольтные.

Вобщем всю линию по цепочке искрообразования начиная от свечей. Мож там чего не в норме - вот и троит.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Дякую за поради. 

  Сьогодні зробив ТО після складання двигуна. Перетягнув гайки гбц, натягнув цеп, відрегулював клапана. найшов причину чого трусило- три клапана було піджатих-1 впуск і два випуск. Відрегулював, клапана, а ще поміряв компресію. На холодному моторі в середньому 14.5кгс. Замінив свічки, замість нових бріск поставив Денсо, правда бу. Мотор став якісніше працювати, прийом кращий. Але все одно є "детонація" тільки на прогрітому моторі. На холодному газ в пол  добре пре не стучить, на гарячому не  то. Ще спробую до газовиків заїхати. хай на газоаналізаторі настроять гбо.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Вот и у меня тоже самое. Стучит на прогретом и всё... Как ни крути трамблёр...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Даешь интеркулер!  :crazy:

Парни, попробуйте холодный забор воздуха. Вдруг поможет, если вопрос в температуре. 

Зимой с воздухом от жаровни катаетесь? Стук тоже есть? А без жаровни - когда холодный стук есть?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Я б тебе сфотал бы то, что у меня вместо кастрюли, но темно на улице))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Я б тебе сфотал бы то, что у меня вместо кастрюли, но темно на улице))

О! Интересно! 

Я как раз модернизирую впускной тракт. Но фоточку смогу предоставить где-то через месяц, наверное.  :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Любий надув повітря в каструлю карба порушить роботу гбо. 

     Думав замінии термостат на 70С, але під рукою не знайшов, то взагалі не постави. Поки залита вода, там буде видно. Став довше нагріватися мотор. в пробках і світлофорах 80С набирає швидко, а на швидкості охолоджується набігаючим повітрям. штатний вентилятор відсутній, стоїть карлсон с датчиком на 92С у верхньому патрубку.Малий круг закритий.З блока 4 циліндра через насос підключений редуктор гбо. Що сподобалось мені- звуки детонації зникли взагалі. Проблему з детонацію частково  вирішив.  Подивився відео Теорія двс, думаю як зробити подачу води в карб. Не дає спокою розпил води типу інгалятора компресорного. Вода розпилюється в туман повністю. Або пульверизатора....треба компресор ставить.... 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...