Перейти до вмісту

Верные друзья 2125 и 2137


Pomi4

Recommended Posts

Завжди хотів на фаркоп щось посадити. совкові іграшки найкраще для цього підходять. Знайшов на базарі каченя, дай й купив за 3грн.

 З вихлопною так вийшло не випадково. Раніше в 2125 і 2137 не було ущільнювача задніх дверей. Вихлоп сильно затягувало в салон. Самим простим рішення було надіти патрубка. Зараз ущільнювачі стоять, а вихлоп так і залишив.

  Та ні, наказувати нікого не хочу. зробив просто гарне світло. Зате вигляд помінявся. Може дивиться колхозно, але більше такого сарайчика точно нема.  Легко впізнати серед сучасної пластмаси.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 тижні потому...
  • Відповіді 617
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

Каченя Момо сьогодні замінила Червона Шапочка. d722a9604392t.jpg

Мрії збуваються - хотів давно мотора потужного. e5c70881b8e5t.jpg eea6e12560dat.jpg чистим коліно.

Розібрав і помив голову cbf94603cac8t.jpg

 клапана впуск 39.5. Головка 412 перехідна. Розподільчий вал Тотті під заміну і коромисла тежa5c7477c7478t.jpg Шатуни Тотті мабуть поміняю на совкові.

Хочу скласти 1.6 (коліно 1.7, гільза 82.5) але тепер не вийде. В цьому блоці гільзи з посадочним 92 49c1f4bfe736t.jpg. Може пізніше знайду блок від 1.5. Хочу  скласти мотора сильно зажатий під газ. ГП 3.9 і кпп 5ст. для максимальної економії.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

А с етим блоком что не так? на мой взгляд отличный блок

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Блок з гільзами  взагалі чудові. Хотів скласти  мотор 1.6 (75-82.0).і не вийде з цим блоком,бо посадочне 92мм, поршеь 85мм. а я хотів поршня 82. Буду складати те що є. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Головку шкода різати...

 Буде 1.6. вже знайшов блок 1.5 з гільзами і поршнями.

    четвертий день продовжую чистити\мити мотора. сьогодні вийняв заглушки розподільчого вала, чищу масляні канали.Фото буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Поршня можно те, что идут под 76-й бенз, с них меньше снимать металла.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Халепа сталася з червоною шапочкою. Повилазили верхні сайлентблоки. тре терміновий ремонт. До тепла не дотягну, щоб стати на кілька днів і перебрати всю ходову.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Верхні сайлентблоки замінив. Ще побачив, що треба все робити. Шарові розбиті, рульові тяги, втулки амортизаторів.

Зараз полетять в мене помідорки.., ось фото, як я шліфую головки 2a775b197a62t.jpg

Чистота поверхні не айс,є невеличкі риски, прокладка держить добре. головне перетяжку зробити. В комбіку мотор накрився- вода в піддоні. 10 років відслужив( так само голову шліфував камнем ще в 2006-м). Це той мотор, що присадки мегафорс тестував. Хто читав мій гараж,той знає. Ось розберу його, зроблю фото, подивимось, як там що. 

 Зараз проточили одного поршня. Складу мотор з одним поршнем, прокручу, подивлюся чи нічого не впирається.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ром,мегафорс помню))) у меня в комбике говна немеряно привалило потом.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Комбік заводиться, навіть ще їде. Треба кілька тижнів протягнуть, поки мотора не складу. Батько злив емульсію, залив чистої отработки з газельки. Газель їздить на газу, масло чисте навіть після 10К.км. Пробило прокладку в третьому горшку- свічка мокра від води.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Замалюй будь-ласка ескіз переточки поршя, бо в мене теж мотор є 1.6, або можливо ще один комплект домовимось зробити(до Луцька недалеко)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

post-10843-0-58756600-1457300404_thumb.jpg . проточувати буду по мінімальному. край поршня на 2.5мм шириною 7мм. так щоб до головки не дістало. голова ще не фрезерована, висота 108.5мм

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Так поршня під 92бенз. Хочу щоб компресія була не менше 15 кгс

Очень интересный проект намечается. Буду внимательно следить и ждать подробных отчетов!  :good:

Успехов в модернизации!  :phil:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Так поршня під 92бенз. Хочу щоб компресія була не менше 15 кгс

был у меня мотор с компресиеей 16,5 нагазе ехал оч хорошо.а бенз не любил-детонацыя
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Сьогодні склав мотора для перевірки  з одним поршнем. Прокрутив нормально, ніде нічого не впирається. юбку поршня надпиляв старим райбером на 12. цим райбером допрацював передню кришку, зняв перетинку , щоб можна було міняти сальника не знімаючи самої кришки.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Сьогодні склав мотора для перевірки  з одним поршнем. Прокрутив нормально, ніде нічого не впирається. юбку поршня надпиляв старим райбером на 12. цим райбером допрацював передню кришку, зняв перетинку , щоб можна було міняти сальника не знімаючи самої кришки.

А как сам сальник будет держаться в крышке?Мне это интересно знать.Я только что поставил двиг на машину.Причина была замена переднего сальника коленвала.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Я так понял автор снял с крышки упор ссальника что б запресовывать снаружи а не его посадочное место

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Я так понял автор снял с крышки упор ссальника что б запресовывать снаружи а не его посадочное место

Как сальник будет у него на двиге держаться?Или он сделал какой то стопор?

Это я и хотел узнать.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Только за счёт плотной посадки, много кто так уже делал. Если кому мало то герметик ничко не отменял(на любителя)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...