REDChupakapra Опубліковано: 6 березня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 6 березня 2014 угу це принаймні то шо було в оголошенні коли купляв двигло на форумі. Все поняв (я баняк) двигло 1.7. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
romchig Опубліковано: 6 березня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 6 березня 2014 Да, помню, был такой кажись в Николаеве, разбирался белый 408ИЭ с двиглом 1,7. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
REDChupakapra Опубліковано: 6 березня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 6 березня 2014 ну.. маємо шо маємо будемо крутитися з тим шо є ) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Wikar Опубліковано: 7 березня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 7 березня 2014 маю питання чи варто вернутися до рідного маслофільтру? Что такое родной маслофильтр? Ота балабуца шо торчит, и варывается при любой неосторожности? Не знаю, думаю не стоит. Так я про той маслофільтр шо стирчить як баняк ). да что плохого то в том фильтре?! и почему он прямо так торчит и им все везде цепляются?! Я сколько ездил, ни разу этим фильтром нигде не цеплялся и ни разу его не вырывал. как вообще им можно зацепиться я не представляю. машины эксплуатировались в сельских условиях: поле, пахота, снега, болото, охота, грузы с прицепом, баштаны, камыши, да что угодно и ни разу ничего не случилось. по сути конечно если есть боязнь его оторвать или были приценденты, то конечно лучше оставить этот. тогда если что весь удар на себя возьмет балка или защита если есть. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
REDChupakapra Опубліковано: 7 березня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 7 березня 2014 впринципі я без захисту їжджу. Балкою вже не раз діставав до якогось камінчика. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FightWolf Опубліковано: 7 березня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 7 березня 2014 Я тоже без защиты, машина высокая, не цепляю. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
romchig Опубліковано: 7 березня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 7 березня 2014 Так то так. У меня в городе на балабуцу фильтра уже не купить. Кроме того накручиваемый менять легче и быстрей. А балабуцу пока внутри поменяешь - весь в масле. Накручиваемых полно везде, в любом ларьке и с любой наклейкой. Всёравно считаю что такой лучше. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
leon Опубліковано: 7 березня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 7 березня 2014 Какой там мотор 1.7, при КВ 412 и поршнях ф=85мм получается трактор. Обьем которого 1.6 под 76-й бенз. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
REDChupakapra Опубліковано: 11 березня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 11 березня 2014 двигло зібране, хорова перебрана (замінені шарові, пружини, пальці на рульовій). Протягом тижня спробую зібрати підключити то все щастя. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
REDChupakapra Опубліковано: 17 березня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 17 березня 2014 зібрали двигло поставили, гріється до 100. Вигнали повітряну пробку з радіатора пічки, почала гріти. Радіатор на половину теплий (зверху до низу зліва, справа там де вентилятор він холодний). Тяга є, нормально їде вже є думки шоб зібрати самому собі двигло на 1.5, більшого не потрібно, частина запчастин вже є. Починає потроху накаляти мене той двигун Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
romchig Опубліковано: 17 березня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 17 березня 2014 Как печку подсоединил? Вход и выход? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
REDChupakapra Опубліковано: 17 березня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 17 березня 2014 вхід верх від 4го циліндру. вихід низ до крініка шо біля радіатора. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
REDChupakapra Опубліковано: 3 квітня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 3 квітня 2014 дригло 1.7 пішло на запчасті. Стоїть тепер 1.5 класика. (ціна питання 1400 грн) Шо було в старому двиглі не то: 1. Цеп ГРМ 2. Распредвал на дальньому кріплені просто вже тіліпався зазор десь міліметр при нормі кричного 0.11 вроді 3. Коленвал - останній ремонтний комплект вкладишів. Шо з новим двиглом: 1. Замінена цеп ГРМ, зірочки цепки 2. Відрегульовані клапана з врахуванням шо распредвал теж маю люфт в третій точці кріплення 3. Виставлено нормально мітки на зірочках При пробному пуску (без вище описаних змін) компресія було 5-6 Після змін 9. Швидкість руху тепер не вище 60-70 км.год, збираємо гроші на нову машину. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
REDChupakapra Опубліковано: 12 квітня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 12 квітня 2014 Може комусь буде в нагоді. Виїхав з гаражу на підсосі, скидати підсос машина заглохла. Забрав підсос, педалька в підлогу завівся. Відїхав 40 м, холостих 0. Відкрутив повітряний фільтр і прозрів, бензин лиє шо дай дорогу. Поправив поплавок - поїхав далі. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
REDChupakapra Опубліковано: 24 квітня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 24 квітня 2014 Народ питання: стукає распред вал ( є виробітка на блоку) як то можна полікувати? Впринципі не критично стукає та й їде але як то кажеться не пофеншую. Нова голова буде 2к коштувати (. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
SSK Опубліковано: 24 квітня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 24 квітня 2014 Народ питання: стукає распред вал ( є виробітка на блоку) як то можна полікувати? Впринципі не критично стукає та й їде але як то кажеться не пофеншую. Нова голова буде 2к коштувати (. я ставив втулки (робилося завтулювання) у спеціаліста на відповідному станку, ганяю вже 20 тисяч, поки нормально, хоча спочатку провернуло одну втулку, але то було за відсутності мастила в головці (перевтулили - і все ОК). Пошукай у себе спеців, які можуть завтулити ГБЦ. Ціна питання в 2007 році мало 20$. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
REDChupakapra Опубліковано: 24 квітня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 24 квітня 2014 на скільки я памятаю там якраз масляний канал проходить (я про кріплення валу в крайній точці над 4 циліндром) як тоді? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
SSK Опубліковано: 24 квітня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 24 квітня 2014 на скільки я памятаю там якраз масляний канал проходить (я про кріплення валу в крайній точці над 4 циліндром) як тоді? У мене взагалі всі постелі втулювались, спец повинен точно встановити втулку, щоб отвори співпали, і має зробити щось на зразок шпонки на КВ (але у вигляді гвоздика - вставляється шпонка: на з'єднанні втулки і постелі робиться отвір і туди запресовується чи алюмінієвий чи стальний "прутик", я може і трохи плутаю, але здається так - якщо не так, то поправте, я не майстер). У мене якраз і провернулась втулка на 4-му гошку, я віддав голову назад і мені перевтулили (як пізніше виявилось, масляний насос взагалі не працював, тому і провернуло). Там нічого страшного нема багато хто втулює і катається без проблем, і теж боявся, але ж рішивя і не жалію та ще й зекономив. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 24 квітня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 24 квітня 2014 Ти походу скоро сам мотористом станеш =) Скільки капіталка в тебе буде коштувати, Коля? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
REDChupakapra Опубліковано: 25 квітня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 25 квітня 2014 стібешся? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 25 квітня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 25 квітня 2014 Та ні. Це ж непогано. Буду вдосконалювати мотор, візьму тебе з собою. =) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
REDChupakapra Опубліковано: 9 травня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 9 травня 2014 оскільки распред тіліпався так шо мама не горюй, були вирішено купити іншу голову (з форуму). Вирішено було зробити ревізію головки повну. При зніманні розламали одне коромисло ) нічого маєш ще одну голову (а ні купили на базарі за страшні гроші одне коромисло). Клапана притерли, поставили нові маслозгонні ковпачки + резинки. Завтра то все щастя буде ставитися в двигло ) маємо надію тепер буде тихіше їздити і менше грітися. Для того шоб зняти клапана використовували прут + ключ на 24 шоб розсухарити (без молотка теж ніяк). Шоб поставити намісце купили спец інтрумент для таких штук (ціна питання 130 грн) - інструмент універсальний. Ремонтні роботи продовжуються ) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
REDChupakapra Опубліковано: 19 травня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 19 травня 2014 все зібрано до купи, поки їздить. Бачу добитися від моськи шоб распредвал не стукав не реально, будем їздити так як є. Нова голова менше стукає, що не може не радувати. Відкриваю новий проект: зробити двиг 1.7 нормальний. Є купа запчастин будем робити. Поставив проставки на задні колеса (по 5 мм) тепер менше дістає до підкрильників у поворотах. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
romchig Опубліковано: 19 травня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 19 травня 2014 Вот и я смотрю на колёса в своём - просятся наружу Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
REDChupakapra Опубліковано: 19 травня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 19 травня 2014 у нас канешно проставки по звірячих цінах продають але ніц не поробиш, покришки дорожчі ). Сходу навіть не видно шо вони на 5 мм відсунуті. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз