дубасян Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 от мучусь.мотор нормально працювати не хоче,закидує свічки(нагар чорний).розумію шо треба робити мотор.начитався розумних книжок і мануалів по капремонту,але блін страшно,боюсь напартачити!як шось з "зверьком" станеться не переживу Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Shurshik Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Глаза боятся - руки делают! Лучше чем сам никто не сделает! Так что дерзай ,,, теорией поможем, а может кто и практикой! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
дубасян Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 появилось трошки вільного часу між роботами і я вирішив зайнятись своїм улюбленцем Вложение: і018.jpg [ 79.52 Кб | Просмотров: 0 ] Вложение: 024і.jpg [ 63.74 Кб | Просмотров: 1 ] Вложение: 040і.jpg [ 115.14 Кб | Просмотров: 1 ] Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
дубасян Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Вложение: 049і.jpg [ 115.45 Кб | Просмотров: 4 ] Вложение: 053і.jpg [ 88.09 Кб | Просмотров: 1 ] Вложение: 057і.jpg [ 129.76 Кб | Просмотров: 3 ] Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
дубасян Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Вложение: 058і.jpg [ 89.91 Кб | Просмотров: 4 ] Вложение: 013і.jpg [ 106.24 Кб | Просмотров: 2 ] Вложение: 023і.jpg [ 96.53 Кб | Просмотров: 2 ] перший капремонт з 1979 року,відповідно бруд такого самого віку.розібрав мотор,помив його ,планую його збирати.на колінвалі є полосочки виробки.але розмір шатунних і корінних шийок по 60 і 52 мм.міряв штангенциркулем ,тому можлива похибка.думаю чи потрібно шліфувати.гільзи без єдиної царапинки і це радує.ГБЦ здається нормальна ,клапана сидять добре,але все рівно віддав знайомому спецу щоб притер клапана і поміняв сальники.в планах поміняти ше кпп від ваз 2106 4 ст.от такі пироги.... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
motorist Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Ну штанегелем мерять бесполезно,нужно микрометр.А на гильзах царапин и небудет, там будет выработка, тоже меряеш микрометром. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
дубасян Опубліковано: 28 жовтня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 28 жовтня 2010 давно не відписувався від початку року зроблено:розібрано і зібрано двигун.все що викликало найменший сумнів поміняно на нове,або робоче б\у,як не дивно мотор завівся майже з першого разу(запалювання не виставив правильно ) Кпп ваз 2106 4 ст з усіма прибамбасами(диск щеплення,нова корзина,кардан,головний циліндр щеплення і робочий циліндр нові).повністю перебрані гальма(нові магістралі,вакуумний підсилювач б/у,гтц,робочі циліндри на передку нові,колодки ше з старих(ссср) запасів,проводка перебрана,поремонтована.самольот поврений,пошпакльований,помальований-рветься на дороги.по салону-повна шумка.+мутінг приборки(ваз 2107) фотки будуть коли дозволить інтернет(інтертелеком ) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
дубасян Опубліковано: 28 жовтня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 28 жовтня 2010 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
дубасян Опубліковано: 28 жовтня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 28 жовтня 2010 a Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
дубасян Опубліковано: 28 жовтня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 28 жовтня 2010 q Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
дубасян Опубліковано: 28 жовтня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 28 жовтня 2010 q Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
дубасян Опубліковано: 28 жовтня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 28 жовтня 2010 q Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
дубасян Опубліковано: 28 жовтня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 28 жовтня 2010 q Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Zazik Опубліковано: 28 жовтня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 28 жовтня 2010 молодец.по покраске-немного недоготовил,но вообще нормально. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
дубасян Опубліковано: 28 жовтня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 28 жовтня 2010 дякую.покраска дійсно проблемна штука,пістолет такої мені додав сивини в голову,шо капец! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
дубасян Опубліковано: 29 жовтня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня 2010 не свытять лампи головного світла.релюхи чвиркають ,але не більше...тестером заміряв шо при включенні гітари появляється 11.4 в,а з релюх не виходить назовні!реле поміняні сьогодні на нові.така сама байда...поиможіть хто може. при замиканні напряму лямпи світять Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
izdonetska Опубліковано: 29 жовтня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня 2010 Красивый аппарат. С покраской и правда много геморра, если еще ее делать почти в домашних условиях. Тока как по мне, то цвет немного ярковат Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 29 жовтня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня 2010 Малярка-дело тнонкое.Молодец чьо сам все делаеш. На заметку. Я чьоб не замитать весь гараж, затянул его малярной клейонкой 4х5м.,а есть 5х20м Пыль исключена . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 29 жовтня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня 2010 Задние крылья варил наверное ? Сам или помогал кто. На фотке чьуток видно Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
дубасян Опубліковано: 29 жовтня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня 2010 всім дякую!дуже приємно за оцінку праці я також малярною пльонкою затягував стіни,крила варив не я,але мені так напартачили,шо я б певно краще зробив.вишліфував на 0,але все-рівно видно. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 29 жовтня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня 2010 Хороший інструмент- гарний результат. Я з початку вчився на холодильниках.Кільком друзям покрасив . а потім свою. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
дубасян Опубліковано: 30 жовтня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 30 жовтня 2010 я етап з холодильниками проскочив і видно шо даремно,але місцями навіть гарно получалось сьогодні їздив в дай змінити тимчасовий техпаспорт на постійний.залишив майже всю зарплату бюрократи чортові!!! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
дубасян Опубліковано: 1 листопада 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 1 листопада 2010 поклеїв сьогодні нові уплотнителі на всі двері.користувався 88 клеєм.......жирна штука,так ковбасить :D Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 1 листопада 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 1 листопада 2010 Рідні ушільнювачі клеів? Ставить від ваза легше і швидше.Набиваютьсяя рукою чи киянкою. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
romchig Опубліковано: 1 листопада 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 1 листопада 2010 поклеїв сьогодні нові уплотнителі на всі двері.користувався 88 клеєм.......жирна штука,так ковбасить :crazy: Имхо, лучше б было мовилем... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз