Перейти до вмісту

Москвич 412 Frankenshtein, 1.8


Гість Danko

Recommended Posts

хром однозначно! фарбувати не потрібно.

щодо свічок як аргументував продавец що це саме до бсз чи просто сказав і все?

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 244
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

Політ нормальний, гарно заводиться, мотором не кидає...

 

Це тому що зараз зима і низька температура. А влітку ці свічки ймовірніше за все перегріватимуться. Для нормально форсованого УЗАМ-а (на бензині АІ-92/95 чи газ) потрібні W22.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

хром однозначно! фарбувати не потрібно.

щодо свічок як аргументував продавец що це саме до бсз чи просто сказав і все?

Та як.... пробив по базі, що попередні звичайні, а ці - для БСЗ... Зі мною був друг, то казав, що ці краще узяти...

 

 

Це тому що зараз зима і низька температура. А влітку ці свічки ймовірніше за все перегріватимуться. Для нормально форсованого УЗАМ-а (на бензині АІ-92/95 чи газ) потрібні W22.

Ну старі не викидав, акуратно у гаражі в холодильнику лежать, то якщо щось - поставлю старі... Дякую за пораду!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Хром покрась в черный,а то с ним смотриться,как стандартный сраннийИЖ

  • Downvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Хром покрась в черный,а то с ним смотриться,как стандартный сраннийИЖ

Морда чорною не буде 100% Червона - то так... не подобається мені чорна морда - бачив в неті фотку й прикидав у фотошопі - дивиться дуже мрячно і не гармонійно

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Хром наше все!!! Я то же перерос и теперь понимаю и чувствую всю прелесть сего дизайна))

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Та як.... пробив по базі, що попередні звичайні, а ці - для БСЗ... Зі мною був друг, то казав, що ці краще узяти...

Немає такого БСЗ/не БСЗ.

Є калільне число свічок та різні двигуни

Собі поставив DENSO Q22PRU11 - дуже задоволений.

 

До речі, ось гарна тема

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Немає такого БСЗ/не БСЗ.

Є калільне число свічок та різні двигуни

Собі поставив DENSO Q22PRU11 - дуже задоволений.

 

До речі, ось гарна тема

отож і я про те саме..

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

На попередніх вихідних добрався нарешті до карба: поїхав до друга, повністю його розібрали, промили/продули (пішло 3л. розчинника 647 :)  на Франика і літра коньяка на нас ))) ), друг його настроїв/відрегулював. До карба не ліз років 6 мабуть... ну це тисяч 50 точно ))). Мотор став даже краще працювати :) А от розхід ще не перевіряв... Весною, як буде тепло - уже тоді перевірю. Ну точно не збільшився зараз, а ніби даже зменшився :)

І сьогодні нарешті поміняв масло, заляв далі Total Quartz 7000Energy 10W40. І так - на спідометрі 71тис.км. пробігу, а загальний - порядка 100-110тис. км. Особисто я наїздив біля 50-60тис. :)

У суботу буду лізти під машину - щось почала вихлопна пердіти... 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Вихлопна мене достала до ручки... Так і забив болт на неї... Буде тепліше - полізу під машину і буду думати, що можна із нею витворити. Може взагалі все викинути і кину пряму нержавійку ))))

На днях бензонасос викинув номер: вмер остаточно... При тому його заміна приводилася під наглядом... ДАІшників із мигалками :) Ну вони не можуть без мене, а я без них )))

Франик заглох якраз перед зупинкою маршруток і  я докотився і став фактично на зупинці... У той момент на зупинці уже стояла інша машина. Поки ковирявся під капотом, і видзвонив друга, щоб привіз новий - приїхали ДАІшники із мигалками. Один пішов до водія попердньої машини, а другий до мене... Спочатку він не міг повірити, що не качає. Я йому кажу "Не сосе бензу", а він мені "Сосе" )))) Хвилин 10 спорили! Я уже встиг майже відкрутити бензонасос і через нього мусів ще раз його закручувати на місце! Приїхав друг, привіз бензонасос новий... І тільки тоді - вони поїхали. Біля 30-40хв. стояли біля мене із мигалками! Картина просто чудова: Франик з відкритим капотом й багажніком, рядом ДАІшники із мигалками, я із ДАІшником під капотом ковиряємося :)

А поставив бензонасос  ДААЗ 2101-07. Поки буде такий... А там - побачу...

І купив ще пару коліс літніх, Фулда.

  • Upvote 6
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Знову пост буде без фото, але я скоро випрявлюся;)

Перебрав ходову, зробив повну ревізію :) Поміняв праву верхню шарову, поставив "Fenox" плюс поміняв усі пильники й обільно змастив солідолом. Рульову трапецію перебрав, поставив нові пильники й наконечники (чи як вони правильно називаються - гумки, що на "пальці" вдягаються), файно їх наповнив графітною змазкою. Тепер треба поїхати їхати розвал-сходження робити.

Далі поміняв резонатор, а то уже так смачно "ричав", що дорогу давали даже круті джипи, коли сідав їм на хвіст :).

Думав "все зробив вихлоп, на років 2-3 буде спокій"... Ага, щас! 

Я ж ще штани не поміняв! ))) Дирка, яку я заварив осінню прогоріла...І то якраз на стику...

І знову я тиждень лякав своїм звуком інших автолюбителів :) Думав до суботи дотягну, поміняю у вихідний.. Але не так вийшло, як думав ))) У середу Франик мене послав, точніше наказав :( - заїхав за дівчиною, вона ще каже "ого, сьогодні ще голосніший став звук", я кажу "та нічо, додому доїдемо". З"їздили у театр, чую реально щось не то уже і треба скоріше поміняти штани... І от по дорозі додому я так гарно доганяю й збираюся обігнати "десятку" і... в момент, коли я порівнявся із нею - штани відірвалися від резонатора... Очі водія "десятки" чи то від звуку мого "боїнга" чи від того, що я його обігнав були великі й круглі :)))))... З"їхав я на обочину, підв"язав трубу (добре, що всі кріплення на місці були!) і поїхали далі... Побудивши спочатку всіх сусідів дівчини, а тоді своїх сусідів я загнав Франика у гараж до суботи :)... Сьогодні годин дві із сусідом за допомогою зварки пробував роз"їднати "штани" із "павуком"... Не вдалося... Прийшлося висверлювати і наново нарізати різьбу. А причина - були звичайні болти, які ніхто не розкручував років 10! "Павук" ще рідний, штанам років 10! Поставив стальні шпильки, латунні гайки... І тепер тишина за бортом )))))

А! Вініл Франика повернувся на його червоні блискучі бока :) Мінус 10 років мінімум скинув ))) А як включаю музику поголосніше - то ще мінус 10 ))))

п.с. сорі, що без фото.. виправлюся скоро...

п.с.с скоро викладу фото із вінілом ;)

  • Upvote 5
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Рулевые пальцы в резиновых втулках полное омно. Долго не живут.

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Рулевые пальцы в резиновых втулках полное омно. Долго не живут.

Знаю... А втулки міняю переважно один-два рази у рік... Але цього разу вдалося знайти кращі - типу графітові, резина міцнаша... Перед тим були силіконові (червоні такі)... Побачимо, як буду служити ці...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Так мало того, они из-за поддатливости резины имеют свойство менять схождение. Лучшие решения это переделка на волгопальцы.есть ещё от вазклассики.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Так мало того, они из-за поддатливости резины имеют свойство менять схождение. Лучшие решения это переделка на волгопальцы.есть ещё от вазклассики.

 

Ось тут поспорю або це тільки у мене: розвал-сходження завжди роблю раз у рік, завжди все в межах норми. Може дійсно, якщо довго їздити із порваними втулками, то пальці розіб"ються, але я такого не допускаю. А за волгопальці знаю... Але дати в районі 500грн за ЯКІСНУ трапецію - жаба дивить )))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

У мене коли прогорів глушак дак мені навть подобався його звук, тіпа з понтом прямоток був, люди великі бабки викидають щоб був такий звук вихлопа.. а тут на шару)) ну потом надоїло і я взяв на розборці почті новий глушак..
А щоб не прогорало в місцях сварки то треба зменшувати ток.. бо воно просто палить метал а потом і прогорає там швидко

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

У мене коли прогорів глушак дак мені навть подобався його звук, тіпа з понтом прямоток був, люди великі бабки викидають щоб був такий звук вихлопа.. а тут на шару)) ну потом надоїло і я взяв на розборці почті новий глушак..

А щоб не прогорало в місцях сварки то треба зменшувати ток.. бо воно просто палить метал а потом і прогорає там швидко

Це точно! :) Звук прогореного резонатора дуже класний - такий сочний й басовитий )))

Я поставив усе рідне: резонатор 120грн., штани - 125грн. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Сейчас з/ч никакие я полгода по ездил, всю систему ему новую купил. В итоге резонатор лопнул - под замену, глушитель ремонт и т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Всім привіт! Надіюся, ще не забули мене й Франика? )) Нарешті добрався до теми про Франика, аби оновити її)))

Ну бракує мені 24 години в добі і все )) Франика роблю тільки як щось планове чи щось не так... щось нове видумувати - просто не має коли. Дівчина-робота-дім...

Але все ж дещо цікаве (ну принаймі як для мого міста) зроблено - встановлено ГБО2. Балон на 60л (дата виготовлення - 2012р.)., редуктор  AG..

Встановлював самі із другом. А тоді - на станцію поїхав і вони настроїли його. 

Балон розмістився просто ідеально :) Зробили подіум між арками і туда його

post-10426-0-61688100-1434479107_thumb.jpgpost-10426-0-17467400-1434479111_thumb.jpgpost-10426-0-11452400-1434479116_thumb.jpg

 

Аналогічно як і редуктор: акуратно вписався, мінімум трубок. Врізався у карб. 

post-10426-0-17228600-1434479278_thumb.jpgpost-10426-0-47396200-1434479281_thumb.jpg

 

Заправочний клапан так само надійно закріплений - на фаркопі.

post-10426-0-04872800-1434479332_thumb.jpg

 

Розхід - в районі 12-14л. Смішно, але факт - бензонасос працює із перебоями і тому фактично не можу до пустого балона їздити ))) А робити його - руки не доходять... 

Далі...

Пару днів тому обізвалися хрестовини на кардані й редуктор... А він у мене і так "співав" після 100км. А у гаражі стояв практично новий редуктор від Люкса, але його треба було його відрегулювати... Ну я і вирішив зразу все за один хід зробити... Знайшов майстра, зробив редуктор. І от - на вихідних купив хрестовини (купив Hola, попередні були LSA, мало проїхав на них), масло у міст (Mannol Hypoid Getriebeoel GL5 80w90) і поставив нові хрестовини й редуктор. 

post-10426-0-28638600-1434479609_thumb.jpgpost-10426-0-31213100-1434479612_thumb.jpg

 

Ну і крім того - у Франика новий елемент вініла ;) Фото буде пізніше ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Норм) Как обычно-куча новостей)  :nunu:

Хочеться частіше радувати цікавими новинами із життя Франика, але... час... точніше його брак вносить свої корективи... Люблю Франика, але все ж він уже не на першому місці ))))  Старію чи що? )))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

редуктор далеко поставил и шланг для первой камеры получился большой длины, это плохо инерционность потока будет.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

редуктор далеко поставил и шланг для первой камеры получился большой длины, это плохо инерционность потока будет.

Далеко? Та ж він зразу біля карбюратора... У друга взагалі стоїть справа, в куті крила і трубки йдуть через весь моторний відсік.

" это плохо инерционность потока будет." А можна звичайними словами? ))))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...