Elektrod

Допоможіть купить поршневу 1,7

19 сообщений в этой теме

Тиждень не можу довисти до ума двигун,11 числа перший запуск був, сьогодні вже 21, а віз і досі там то те то це, а тут ще й кипіти почав, як вияснилося не кипіти а вихлопні гази а із вихлопної тосол. Дійшов до висновку лопнула головка, сьогодні поставив другу а результат той самий.  Є відчуття що лопнула гільза(гільзи ставив старі тільки кольца поміняв), питання як купити харошу поршньову, на що дивитись є варіанти 

https://detali.zp.ua/catalog/91515-porshnevaja_m_2141_ufa/?c=53068#comments

http://moskvichavtozapchast.com.ua/dvigatel/porshnevaya-gruppa-moskvich-2141-d-85-0-1-7

http://nashi-zapchasti.org.ua/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=18548&category_id=3790&option=com_virtuemart&Itemid=4

https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/porshnevaya-gruppa-moskvich-412-2140-perehodnaya-pod-obem-v-1-7-i-1-8-IDnDXaV.html#c7818c4368

Буду вдячний за допомогу.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

а может не гильза лопнула а просто под гильзой течет?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

не не.если бы текло то газов бы в тосоле небыло,как и тосола в выхлопной

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Завтра планирую быть в Харькове на Лоске.Могу купить ту поршневую что на москвичавтозапчасть.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

шота я спросони обшибся...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Завтра планирую быть в Харькове на Лоске.Могу купить ту поршневую что на москвичавтозапчасть.

Дякую, можливо тему не зовсім так написав, проблема якоби не в тому як купити, а де купити. На деталі зп подобається ціна, на сайті москвич запчасть зазвичай продають якісне але і ціна відповідна, хоча враховуючи кількість виробників не виключаю що це одна і та сама поршньова але з різними цінниками. Можливо хтось собі недавно купляв і поділиться адресою де він це робив, можливо є фото ? Планую замовляти собі на деталь зп завтра, бо і грошей лишніх нема і новий рік на носі, бо якщо зараз не дороблю то стоятиме він до закінчення новорічних свят і в гості нідокого не проїдеш. Тож питання, хто де собі замовляв поршньову і які враження від покупки?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

для начала посадочный размер гильз уточни, а то они в твоих ссылках разные.

Вероятнее всего это все одна и та же поршневая. Надпись "УФА" на коробке никакого отношения к Уфе не имеет. Я полтора года назад взял на деталях. Дизайн коробки только другой был. Езжу.

Кстати, вылет гильз проверял?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Посадка 92 мм, вильот не провіряв бо нема чим, прикладання простого куска жиліза показало що деякі здається дві трішки вищі а дві трохи нижчі, зазори буквально в одну десятку, але все це немає значення бо дивився я до затяжки голови і вони ще може не силі та і жилізяка не ідеальна, точно знаю що перепада в міліметр не було і прокладка під гбц ціла і рівномірно вжата

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Проходил такое, выступание гильз обязательно надо мерять.

Тоже менял ГБЦ, тоже думал , что гильза. В итоге оказалась и вторая ГБЦ треснутая.

На сколько я понимаю, проблема в гильзе бывет очень редко.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Проходил такое, выступание гильз обязательно надо мерять.

Тоже менял ГБЦ, тоже думал , что гильза. В итоге оказалась и вторая ГБЦ треснутая.

На сколько я понимаю, проблема в гильзе бывет очень редко.

Вчора до 5 утра, сьогодні цілий день світла не було, ща збираююсь з мислями  і в гараж, тож новини будуть десь після 12 ночі чи точно гільза, а там тоді буде видно що далі

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Капец .бл****, ну скіки можна, 100 тисяч людей уже писали тут такі теми. Всім казали - виліт гільз поміряй. І главне всім похрен - все голови міняють, гільзи у всіх "тріскають"...

Забий на москвич, забий на УЗАм, якшо вже нема чим помірять виліт гільз. Якшо вже нема металічної лінійки, чи штангеля, чі хоч чогось прямого і рівного, шоб положить на гільзу, і щупів 0,05мм і 0,1мм, які є в любому дешевому наборі щупів, то не реба зовсім братисьза "капіталку" мотора. Просто.

Зараз в магазинах є все, і щупи дешеві тоже. А ооді кол не було людт виставляи зазор в трампльорі "на три лєзвія", бо лезо  для бритви безопасної 0,1мм товщиною, ну невже не можна шось придумать і хоч якось провірить...

я хз ..... Як так можна.  Хотя в нас "в силі" один такий є, мотор 1,7 собрав. уже прокладки під головкою міняв разів 6. Главне шо первий раз не правильно зробив, переробив, 100 раз казали перемірять виступ гільз, зробив  "як всі, батько помагав, а він на газоні робив", тепер міня прокладки.

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Автопу теми не треба купляти, апросто довести до ума то шо э, інакше просто викине бабло.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Переміряв гільзи, щуп 0,05 не входе ні під гільзу ні під блок, я так розумію стоять вони в рівень з блоком, це не могло призвести до лопання відразу двох робочих головок. Хоча і на гільзах я нічого кримінального не виявив окрім оцього пятна post-10853-0-92204400-1482357440_thumb.jpg прокладка теж нормально і рівномірно вжата була post-10853-0-76382600-1482357455_thumb.jpg

Ті всі ваші висказування звісно ж прикольно, але якось трішки не туди. Питання лишається відкритим, де купляти, на що дивитись? Ну можна ще про виліт поросуждати, 0,05 невходе це добре чи погано?

 

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

По ссилках все однакове, конотопська гільза, хз який поршень, ну максимум воронєж і то не факт, остальне вразнобой.

Чесно, бери любу, бо на жодну не дадуть горантіі. Хоч пяткою в груди каждий бьє шо то УХВА

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

воронеж - отличная поршневая.

но это такойже мамонт как и ориджинал уфа.

кислый водск это лучшее из доступного...

вся инфа есть в профильной теме.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

І так поставив нові чотири конотопські відьми, результат той самий, зато  поршньова тепер нова. З усіх єксперементів моє враження що всеж не вихлопні гази, а вона починає закіпати, хоча специ і вихлопну облизували і радіатор нюхали всі казали це гази. Хоча  єксперемент з пакетом надітим на радіатор показав що він надувається дуже повільно лише в момент закіпання при 95 градусах на панелі і тільки я глушу він відразу здувається десь за 3 секунди. Сьогодні поки натягував потолок на авто всеж думав, термостат 5 раз знімав, помпу поміняв (запасні лежать), прокладку на задній кришкі помпи перевірив бо сам вирізав і думаю чим чорт не шуте може отвір не прорізав і тут мене осинило, нарешті я зрозумів в чому біда. Завтра, тобіш вже сьогодні будем пробувати їздити, завтра ще моторчик пічки з нової пошти забрати, примостирити і в бій.

До того, хто зрозуміє в чому була причина, на новий рік прийде снігурочка топлес

post-10853-0-69216000-1483138107_thumb.jpg

На фото трохи лапа в маслі, завів був мотор і забув про трубку з щупом.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Завоздушив систему, намудрив з малим шлангом шо йшов до колэктора, от воно й підпарювало моск.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Термос неправильно стоит

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Неправильно стоїть термостат, мале коло і вихід на помпу потрібно поміняти містами

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас