Перейти до вмісту

Передні ланжерони


Chester 88

Recommended Posts

Всім доброго дня!

Така ситуація: в мене М21406 81р. прогнив правий передній ланжерон, потрібно знімати двигун, вирізати всю гниль, підсилити і приварити новий. Марудна робота, був в кількох зварювальників - подивились і сказали, що то купа роботи, купа часу і купа грошей піде і відмовились братись, порадили напхати тряпок і картону, зашпаклювати і спихнути... Але я таке робити не збираюсь, бо рано чи пізно самому таки попаде, та й варіант ще не такикй безнадійний. Може хто порадить майстрів-зварювальників у Львові, які б могли взятись за таку справу...?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Тільки фанатик може взятись за таку справу або за чималі кошти якийсь сварщик безробітній.  Бо повністю варити лонжерона то невдячна і важка справа. Суть в тому якщо машина на продаж- продавай як є і не мороч собі голову- за поварену дадуть не набагато більше. Якщо самому їздить- то вже інша справа.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В тому й справа, що собі залишити хочу. Гаражі, де за таке візьмуться вже знайшов, дійсно, гроші чималі коштуватиме тим більше, якщо ланжерон варити з нуля, дешевше, якщо знайду новий правий і ще потрібний лівий задній, але з задніми, кажуть, проблем нема, от передні важко знайти, хіба вирізати "живий" з іншого москвича і тут трохи мороки буде, однак менше, ніж робити самому. Зараз в пошуку ланжеронів, тому хто може допомогти, буду дуже вдячним.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Зараз в пошуку ланжеронів, тому хто може допомогти, буду дуже вдячним.

5 дней назад порезал своего ижа. где ж ты был раньше....

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

100 доларів за те, що знімуть і поставлять двигун, а загалом близько 400. Це з врахуванням того, що я знайду новий ланжерон і в ту суму входить вже супутня поварка дна і його антикорозійна обробка.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

:beer: 100$ за зняття і установку мотора. В наших краях за капремонт мотора на ВАЗ класику роблять за 1000гр. і це приганяєш машину і виїжджаєш на ній.

Ланжерон це дійсно клопітка робота я сам не став робити свого 412 через це, але подумай якщо це потягне на 400 то можливо краще взяти інший кузов або навіть цілу машину?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Знаю що дорого, перед тим був на інших гаражах - за зняття і установку двигуна хотіли 50 доларів, але за самого ланжерона братись не хотіли, а знімати там і тягнути в інше місце, потім назад - це не робота. А більше нікого не знаю, хто б за це взявся і дешевше. Сьогодні знайомі підказали що продається 412 за 400$ з гаражним зберіганням (металевий гараж)...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

\есть полностью весь передний подрамник с балкой в сборе (оба лонжерона с поперечинами не гнилые), в норм состоянии б.у

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Нормальна ціна як за таку роботу, балку треба ж знімати? Якщо найдеш живий мось, то на запчастин не дорого можна купить. У нас на районє за 2000-2500 можна знайти відро з гайками :cap:) . В мене є пара лонжеронів.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Тю, 400 баксов это нормальная цена за замену пары лонжеровнов передних. Дешевле только если ты приятнешь кузов без двигателя и балка будет откручиваться легко...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В мене прогнив ланжерон в місці кріплення балки (решта ланжерона  жива), що ви мені порадите міняти повністю чи вирізати гниле і зварити вставку і  усилити :bud::goodd::rtfm:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Вообще если возможно, то лучше лечить локально, без переварки всего и вся т.к. во-первых это дело такое - главное начать, а потом можно и не остановиться, во-вторых как было сказано - подобный ремонт может легко вылиться в половину стоимости машины.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

http://moskvich.net/index.php/topic,10784.0.html Ось тут подивись. За 450 віддам.

  А де зараз нові візмеш....  колись були. коли вже мало хто пам'ятає. Лонжерони бу, вирізані з кузова  для наступного  зварювання. Не гнилі, тільки поржавіли.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

В мене прогнив правий лонжерон. Спочатку шукав новий. Але не увінчалися мої пошуки успіхом. Потім в друга на фірмі сказали що вигнуть з профільної труби нові і приварять.

Був в знайомого і розповів ситуацію. Він сказав що в нього була також така сама ситуація. Він вигнув короб на станку з двохміліметрової сталі, приклав на верх старого ланжерону і обварив . Говорить що 10 років пройшло і нічого ніде не повилазила іржа. Я так само зробив собі. і все гуд)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...