bogdan Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 тут львівський форум http://www.moskvichclublviv.forumy.com.ua Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 bogdan писал(а): тут львівський форум http://www.moskvichclublviv.forumy.com.ua Дякую....вже там риюсь)) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
MADCAT Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 За лобове скло не переживай-зніми та перестав його, або хочаб просто проміряй отвір під нього-запросто може попастися неправильне скло (в мене скло стойть майже так само, в цьому ж кутку, тільки що щілини там нема і я також не знаю-це результат аварії чи скло таке) Судячи по фото-його стан дуже непоганий, тому на твоему місці я б його робив. Успіхів! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 MADCAT писал(а): За лобове скло не переживай-зніми та перестав його, або хочаб просто проміряй отвір під нього-запросто може попастися неправильне скло (в мене скло стойть майже так само, в цьому ж кутку, тільки що щілини там нема і я також не знаю-це результат аварії чи скло таке)Судячи по фото-його стан дуже непоганий, тому на твоему місці я б його робив. Успіхів! Дякую) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
падлец Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 делай его по немногу,ездь и востанавливай! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 .....ну да.є такі плани,але тре купити акум,два диска і 4 скати......на початок)) ..а,ну ше фари і стопи...... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
MADCAT Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Стопи ИМХО краще шукати старі, хромовані, часів союзу, буде поперше дешевше, подруге буде красивіше, а потретє-нинішні пластикові стопи мають дурну звичку потроху плавитися. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 MADCAT писал(а): Стопи ИМХО краще шукати старі, хромовані, часів союзу, буде поперше дешевше, подруге буде красивіше, а потретє-нинішні пластикові стопи мають дурну звичку потроху плавитися. Гм.....дякую за пораду.)) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 30 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 30 січня 2011 Так...всетаки набрався я відваги почати його робити... пішли з друзями в гараж,почистили свічки,дві з них непрацювали.Найшов в гаражі ше дві.....більш менш живі...напряму під"єднали каністру з бензою,оказалось шо всохлися прокладки в бензонасосі....розібрали,промили,поставили,підкачали бензу,під"єднали акумулятор і ........ ....моська ожила))))але тре міняти бензонасос,чистити карбюратор і .....тре мені десь дістати два диски з гумою...бо москаль стоїть на пеньках без задніх коліс)) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 30 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 30 січня 2011 так...сьодня знову я зібрався з друзяками і ми поїхалина шрот!Найшли там два колеса з гумою...росава,ше такі нормальні....передні фари,правда підуставші і задні фари,але без стікол....поставили,завели і прокаталися по гаражах Машиною троха дьоргає...походу одна свічка вимахується і однозначно тре карб розбирати і чистити!... Ми вирішили того корвета починати робити...тре найти на шроті праве крило,бо його лекше поставити нормального ніж того шпаклювати,вирівнювати Кароче познімали зверху все і будем займатися кузовними роботами покишо)) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Logvin Опубліковано: 30 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 30 січня 2011 Фотки давай!!!!! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 30 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 30 січня 2011 Та кабеля до телефону неможу знайти шоб фотки скинути)) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 5 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 5 лютого 2011 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 5 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 5 лютого 2011 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 5 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 5 лютого 2011 ось і обіцяні фотки) Сьогодні своїм ходом перегнали в інший гараж де будем шліфувати,чистити шпаклювати і т.д.....тре буде троха підварити,підігнути....сусіди по гаражах казали шо поможуть.....такшо беремося за роботу) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 6 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 6 березня 2011 роботи потрошки йдуть...розібрали карбюратор,почистили, купив ремкомплект....зара збираєм... На карбі пише ДААЗ 2140-1107010 Шо це за курбюратор??ШОсь нормальне??А так,то зара проводимо кузовні роботи,вистукуєм зад покишо.... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
motorist Опубліковано: 6 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 6 березня 2011 Карб обычный озон,нормальный,который расчитан на 412 двиг)с мех.приводом 2й камеры. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 6 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 6 березня 2011 Мось так іще живий. Вивчиш магічні закляття, пошаманиш, потянцюєш з бубном і твій КОрвет ще буде рвать огого :D . На одній з фотографій мені здалося що є проблєми з передньою подвєскою. Бажаю удачі, в тебе все получится. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 19 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 19 березня 2011 Дякую....будемо вчити заклинання і шаманити))) Зараз трохи зайнятий,то рідко буваюв гаражі...мені підказали під головку циліндрів підкинути 2 прокладки...шоб можна було заливати 80й бензин... шо скажете??Варта чи ні??Ясно шо грошей троха економиш,але як це вплине на тягу мотора... І ше одне, коли я включаю 1шу передачу на незаведеному двигуні,то всьо ок,а коли мотор працює,то вона включається з хрипінням, або просто єлі її запихаю... Що це,сцеплення чи коробка?? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 19 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 19 березня 2011 Другу прокладку пІд головку ставить не варто, щось особливого не виграєш. Передача погано включаєтся через неповний вижим зчеплення. Шукай причину, інакше коробку кончиш швидко. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 19 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 19 березня 2011 ну а чому неварто??хотілось би обгрунтованої відповіді!! а де саме ймовірніше шукати причину зі сцепленням? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 20 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 20 березня 2011 Щоб підложити ще одну прокладку, треба розібрати пів мотора, якщо володієш навиками мотористи то пів дня роботи. В якому стані двигун, якщо він подуставший- спрацюе закон подлості- тільки зачепи. Ну коли коли знімеш голову то все побачиш, в якому стані ЦПГ. Працює- не завжай. Витрата бензину з двома прокладками трошки більша буде. По зчепленню- можливо потрібно відрегулювати шток на робочому циліндрі, главному також. Якщо зі штоками все добре, главний може не накачувати. Поміняй рідину. Відкручена вилка зчеплення. Починай діяти згідно обставин. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
SpykeR Опубліковано: 20 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 20 березня 2011 На мою думку друга прокладка буде зайвою. Можливо у тебе й так мотор для 80-того бензу. Але щоб це побачити всеодно треба розбирати двигун. В тебе зараз досить робот по кузову, поки не варто двигун розбирати, от коли будеш багато кататися, от можна буде й переробити. Сам порахуй ти витрачаєш 10 літрів на тиждень 92 бензу 10х9.40 грн = 94 грн, а тепер 80-тий 11х8.80 =96.80 грн От де та економія?? краще поставити солекс, тоді витрачатимеш як я 6-8 літрів по місту Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 20 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 20 березня 2011 Роблю корвета)) я зі своїм другом, він набагато більше шарить за мене))мотор декілька років тому був перебраний повнісю...після цього він наїздив біля 1000 км і всьо...авто стояло в гаражі 2 роки!!дід казав шо колись він ставив 2 прокладки туди,але це до капіталки, от коли перебирали я незнаю чи там поставили одну чи дві прокладки!! ще одне...я побачив шо десь масло з мотору гнало,були сліди на підлозі, ніби підтікає з під головки циліндрів....замітив два масляних "потічка") попробувати зняти кришку і дотягнути??? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 20 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 20 березня 2011 Головне не поспішати. З початку помий двигун, покатайся трохи, побичиш звідки тече. Будеш діяти по обставинам. Незнаю чи робив, але після капремонта треба обовязково робити перетяжку головки, регульвання клапанів, натягування цепа ГРМ. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз