myshko52 Опубліковано: 1 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 1 лютого 2011 Привіт всім москвічеводам! Звати мене Міша. Вчуся я на 4 курсі коледжу на програміста, але так вже природа складена , що з битинства тягнуло мене до техніки, в основному до машин ! Про свою машину я мріяв давно і нарешті всі мої молитви було почуто, батьки допомогли мені купити мого ІЖ 21251! Машинка виявилась в досить непоганому стані за досить невеликі гроші. І тепер хочу вступити до лав авто клубу "Москвич". Буду надіятись на допомогу в технічному плані, і взагалі на підтримку однодумців, а то я в цій справі новачок! А ось і машинка: П.С. Більше фото викладу пізніше бо зараз немає... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
myshko52 Опубліковано: 1 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 1 лютого 2011 В планах багато чого : Почистити і покрити дно Підшпаклювати і помалювати , і т.д. але всьому свій час , реставрацію напевно буду починати з весни ато холодно надворі і навьть нема бажання щось робити. А за тих 2 тижня що він у мене я вже втиг поміняти передній лівий і задній правий тормозні циліндрики! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
alex_alzk Опубліковано: 1 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 1 лютого 2011 Охохо респект,старенький комбик.еще и квадратнофарый!!! Какого года? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
myshko52 Опубліковано: 1 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 1 лютого 2011 1986 експортний варіант, десь приблизно 1997 пригнаний з прибалтики! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
alex_alzk Опубліковано: 1 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 1 лютого 2011 Хм,точно 1986? А не 1976? Ибо Такие комбики с такими мордами и дверями выпускались с 1973 по 1979 год вроде Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
myshko52 Опубліковано: 1 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 1 лютого 2011 Ну по документам він 1986 ,а під капотом я набойки з датою випуску не бачив Ще одна фотографія http://s014.radikal.ru/i329/1102/05/19be105f6a14.jpg Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 1 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 1 лютого 2011 Гарний комбік, колишній власник мабуть добре доглядав за ним. Може його на облік поставили у 1986. На новіших випусках нема хрому на водостоках, ручки дверей внутрішні а не зовнішні, замок багажніка не там стоіть . Таких хечбеків залишилось дуже мало. Бережи його . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
myshko52 Опубліковано: 1 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 1 лютого 2011 Дякую!!! гг , а за рік спорити не буду, треба буде у першого власника уточнити. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
myshko52 Опубліковано: 1 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 1 лютого 2011 І ще питання: чи можна туди врізати внутрішні ручки , хоча і ці не погані , але все таки хотілося б внутрішні??? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
myshko52 Опубліковано: 1 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 1 лютого 2011 А хром на водостоках попередній власник сам клеїв!!! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
alex_alzk Опубліковано: 1 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 1 лютого 2011 І ще питання: чи можна туди врізати внутрішні ручки , хоча і ці не погані , але все таки хотілося б внутрішні??? Проще двери поменять,ИМХО П.С. У нас в Киеве стоит такой пропадает... оранжевый Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
romchig Опубліковано: 1 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 1 лютого 2011 Комбик на вид весьма неплохой, кузов живой, вроде ничё так. Ручки - на любтеля. Но не вижу ничего зазорного, чтоб выпилять пазы под внутренние ручки, а отверстия от старых - заварить, зашпаклевать и закрасить. К чему менять все двери только ради самих ручек Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 1 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 1 лютого 2011 Все можна, але воно того не стоіть. Можна поставить центральний замок, і ручки ззовні відключити. Багажнік закриватись ключом ,буде як запасний вход . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
myshko52 Опубліковано: 1 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 1 лютого 2011 100% згоден, тільки через самі ручки міняти двері, можливо ,але думаю дорогувато! А потім з часом можна буде і випиляти під внутрішні ручки хіба треба бажання і трохи фантазії!!! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
myshko52 Опубліковано: 2 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 2 лютого 2011 Вирішив сьогодні поміняти бензиновий фільтр і шланги, бо шось дуже тяжко зранку бензину закачати в карбюратор, думав шланги десь пропускають повітря ,та й в фільтрі вже було трошки бруду ! старі шланги: http://s005.radikal.ru/i210/1102/05/b9231f12179f.jpg нові, ше не поставлені : http://s44.radikal.ru/i104/1102/c2/a5e74cc3a5d9.jpg Але як виявилось результату великий 0!!!!!!! Поліз в багажнік а там.... О Боже, просто жах http://s39.radikal.ru/i086/1102/91/e340f024a6be.jpg то вже новий шланг ,бо старий якось не викликав довіри!!! І знову нічого!!!! Думаю може насос погано качає, поміняв діафрагму, прокладки на клапанах і пружинки... ефект той самий . Ну я вже не знаю шо робити, плюнув ,покрив її матами , загнав в гараж і все! Може щось порадите???? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
alex_alzk Опубліковано: 2 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 лютого 2011 шо за карб? проверь датчик холостого хода. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
myshko52 Опубліковано: 2 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 2 лютого 2011 Карб 2140 , а де він є той датчик холостого хода і шо він дасть а то я в моторах не розуміюся ? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 2 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 лютого 2011 Ці шланги що на фото - для бензину вони не придатні. На даних фото вже видно кілька недоліків на твоій машині- не підключено вакумний підсилювач гальм, на карбі не подключено епхх ( экономайзер принудительный холостого хода), забір тосола в пєчку краще зробити з блока ніж з колєктора. Самий найліпший антикорозійний захист- нігрол+ гарматне сало. Розігріваєш нігрол до кипіння, нарізаєш кубиками сало і змішуєш в пропорціі. Більше сала- буде густіше, менше сала- тоді літом на сонці воно почне вітікати з усіх дірок . Я на своій так трохи перестарався, то з неї аж два місяці текло. Раджу купити книжки по ремонту. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
myshko52 Опубліковано: 2 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 2 лютого 2011 на карбі не подключено епхх ( экономайзер принудительный холостого хода) А можна поцікавитись шо то таке і з чим його їсти? здається якись болтик додатковий? А книжку я вже в знайомого замовив має привезти!!! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Logvin Опубліковано: 2 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 лютого 2011 Ці шланги що на фото - для бензину вони не придатні. На даних фото вже видно кілька недоліків на твоій машині- не підключено вакумний підсилювач гальм, на карбі не подключено епхх ( экономайзер принудительный холостого хода), забір тосола в пєчку краще зробити з блока ніж з колєктора. Самий найліпший антикорозійний захист- нігрол+ гарматне сало. Розігріваєш нігрол до кипіння, нарізаєш кубиками сало і змішуєш в пропорціі. Більше сала- буде густіше, менше сала- тоді літом на сонці воно почне вітікати з усіх дірок . Я на своій так трохи перестарався, то з неї аж два місяці текло. Раджу купити книжки по ремонту. И это не придел!У меня у отца 99 уже 9 год течет после того как ейо дед с компресором обработал...И так лето солнце и полюбому что то да й потечет=) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
jew_zp.ua Опубліковано: 2 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 лютого 2011 У меня когда-то года до 97-го была ВАЗ-21011 так я ее то же после покупки залил все внутренние полости пушечным салом (без нигрола) грел на водяной бане, бегал от печки к гаражу с кипящими ведрами... веселуха средства от коррозии действительно очень хорошее.... но за 9 лет что я на ней ездил дважды пришлось рихтовать, общем-то по мелочи..... но найти желающего этим заниматься рихтовщика, а тем более сварщика - это процесс был веселее беготни с кипящими ведрами.... как только видели чем залита машина - в глухой отказ.... Вот так и задумаешся... "быть или не быть" (tu bee or not tu bee) салу в машине.... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Rasp Опубліковано: 2 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 лютого 2011 как только видели чем залита машина - в глухой отказ.... Проще отказать, чем спалить машину... Когда варили тунель ВАЗовский в 40-м, я сидел снизу, кричал сварщику - "стой!!!" и поливал водой днище Варили долго. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
myshko52 Опубліковано: 2 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 2 лютого 2011 грел на водяной бане, бегал от печки к гаражу с кипящими ведрами... веселуха ) ) :good: Да то жесть!!!! Про задувку порогів і про покривку машини повністю якимось антікором серйозно задумуватися буду напевно з весни, а то сидіти в гаражі зараз пі*дєц як холодно, сьогодні пару годин покрутився коло машини, чуть руки собі не відморозив і не тьльки !!! а поки добіжиш з тим відром до гаража то вода вже вистигне, !!! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
jew_zp.ua Опубліковано: 2 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 лютого 2011 кричал сварщику - "стой!!!" и поливал водой днище Варили долго. так ты ж не поливал, а ХАантанировал (снизу то) - ХВармулиРУВай правильно.... (просто шутка) поки добіжиш з тим відром до гаража то вода вже вистигне, !!! так АБ том ШОБ зимой делать.... і мови не може бути!!! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Logvin Опубліковано: 2 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 лютого 2011 У меня когда-то года до 97-го была ВАЗ-21011 так я ее то же после покупки залил все внутренние полости пушечным салом (без нигрола) грел на водяной бане, бегал от печки к гаражу с кипящими ведрами... веселуха средства от коррозии действительно очень хорошее.... но за 9 лет что я на ней ездил дважды пришлось рихтовать, общем-то по мелочи..... но найти желающего этим заниматься рихтовщика, а тем более сварщика - это процесс был веселее беготни с кипящими ведрами.... как только видели чем залита машина - в глухой отказ.... Вот так и задумаешся... "быть или не быть" (tu bee or not tu bee) салу в машине.... Первий раз такое слышу вон москвич тоже залит и варили и нечего просто предупредили что она обработаная и усе.Сам лично видел как начала гореть при сварке.Но я стоял смотрел где только загоралось сразу дули или тряпкой вытирали и дальше продолжали!А салу быть!12 лет машине(кузову) тазу 99 столько же антикорена появилась маленькая дырка в раёне бризговика розмером з палец!Ну машина была обработана с полной розборкой всего салона!Т.е как отец перекидовал все на новый кузов собрал ходовую и что бы заводилась.....ну и внешне.и к деду ну там ее полностю....тьху-тьху до сих пор держиться.Только в этом году нужно по новой уже делать как некак 12 лет!Так што мое мнение сало в машину! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз