HE3HAIKA Опубліковано: 10 листопада 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 10 листопада 2010 Салют! Припіднімаю капелюха і роблю уклін головою усім, хто долучився до створення/наповнення цього інформативного і корисного форуму. Про машину.. В 1956 році самим крутим хлопцем в селі був той, хто мав болгарку, а нині той, хто має Москвич 401. Після тривалих пошуків, розбитих сподівань і легкого відчаю нарешті знайшовся підходящий варіант. Авто 1956 р.в., збереглося на тверде 4, майже повний оригінал (все крім хромованих накладок на пороги), мотор 402-ий. Перший (візуальний) огляд виявив необхідність заміни порогів, підварки крил, ремноту гальм (провалились). Є натхення і бажання відреставрувати авто, по-можливості залишаючи максимум оригінальних запчастин. Машина, як вже казав хтось на форумі не для їзди, а для душі, тому видатні ходові якості мені не потрібні. До роботи! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
М401 Опубліковано: 11 листопада 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 11 листопада 2010 привет коллега! у меня тоже 1956 г.в. только состояние кузова изначально было лучше но и цена на порядок выше, главной не бросай! из личного опыта скажу-когда устанешь. просто закрой гараж и месяц не подходи вообще! поверь "натхнення" вернется снова, зато какая радость будет от законченного проэкта ты не представляешь!!!! П.С. желаю удачи - если будут вопросы, то пиши..... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Chardger Опубліковано: 11 листопада 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 11 листопада 2010 Молочага, и машинка красивая, желаю успехов, будем следить В первую очередь лонжероны надо делать Кстати я все время удивлялся почему у всех пороги ржавые, а у меня нет, но присмотревшись к своим понял что они из нержавейки ))) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
HE3HAIKA Опубліковано: 15 листопада 2010 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 15 листопада 2010 М401, Chardger, дякую. На сьогоднішній день встиг розібрати свій Москвич 401. Зняв все, що знімається. Тепер він голий стоїть: без двигуна, скла, крил, капотів і т.д. Готую його до зварювальних робіт. В найгіршому стані передні нижні частини задніх крил - суцільні дири. Саме на цих місцях стоять резинові накладки, через них крила і гниють. Доречі, резинки ці зберіглись практично в ідеальному стані, але ставити їх назад не буду. На дозвіллі відремонтував помпу: купив і поставив новий ремкомплект і пару підшипників (все обійшлось в 52 грн. ).. Але як виявилось, тече не лише з неї.. Також з моста, коробки, двигуна.. На задній міст знайшов сальник (4 грн.)), рештою буду займатись пізніше. Знявши хром вирішив відпалірувати його пастою Гоя і законсервувати на зиму. Майже всі молдинги вдалось дуже добре відтерти. Чого не скажеш про передній бампер і всі 5 ковпаків (які до того ж ще й трохи побиті). Ось це зараз найбільша моя головна біль. Вкладаю фото.. так я починав розбирати машину. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Nikolya99 Опубліковано: 15 листопада 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 15 листопада 2010 где вы такие целюшенькие находите? ех тоже хочу такой екземплярчик Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
HE3HAIKA Опубліковано: 2 грудня 2010 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 2 грудня 2010 Рівно один тиждень знадобився на підготовку до пофарбування крил: зачистив все до білого металу, поварив ("художествєнная лєпка")), покрив перетворювачем іржі, антикорозійним грунтом (Body 992), звичайним грунтом, пошпаклював і залив акриловим грунтом. Хоча на крила пішло більше 2 кг шпаклівки, але ідеальні форми вивести так і не вдалось, тому фарбуватись машина буде з "проявкою", тобто двіччі. Всі зйомні частини кузова вже практично готові до фарбування, але поки нехай з місяць полежать в теплі (в будинку), щоб грунти і шпаклівка остаточно висохли. Чекаю своєї черги у зварювальника.. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
bogdan Опубліковано: 2 грудня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 2 грудня 2010 да, не легкое дело,удачи в задуманом Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
axm412 Опубліковано: 2 грудня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 2 грудня 2010 крылья в гостинной, на фоне фикуса и портьер, как это сексуально! Сразу вспомнил мульт про простоквашино. На самом деле все правильно!!! я мотор даже в ванной нежно мыл, народ потешал. (ванная была под замену) и сейчас он вымыт в стрече стоит в спальной, в уголке! Удачи! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Николай Васильевич Опубліковано: 3 грудня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 3 грудня 2010 HE3HAIKA А вот на капоте был т.н. "дирижабль", в процессе зачистки какие цвета там проявлялись -цвета советского флага или РСФСР или не было там раскраски? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
HE3HAIKA Опубліковано: 6 грудня 2010 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 6 грудня 2010 Якщо чесно і не пригадаю вже.. Але обіцяю написати, коли буду збирати авто. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Feanor Опубліковано: 6 грудня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 6 грудня 2010 такого чюда на дороге не каждый год увидиш..)) Молодчага! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Николай Васильевич Опубліковано: 11 грудня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 11 грудня 2010 HE3HAIKA, машина разобрана-доступ хороший к шинам. Сфоткай будь ласка боковины шин-все те мелкие буковки и цифирки в хорошем разрешении.... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
HE3HAIKA Опубліковано: 13 грудня 2010 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 13 грудня 2010 По-тихеньку дістався до нутрощів машини. Як вже писав раніше, звідусіль тече масло, тому вирішив заодно все перебрати. Зняв корзину щеплення - диск вже готовий (чіпляє закльопки) і вижимний разом з ним, на передньому шківі мотора атрофувалась сальникова набивка (купив з Mersedes. Було бажання замінити набивку сальником, але через хитру систему відводу масла це неможливо), не тримають масло прокладки піддону картера, але знайшов абсолютно нові (у знайомого знайомого разом з мішком інших деталей. За все віддав 0,5 л "" ). Колінвал, поршнева ніби в нормальному стані. Традиційно, викладаю фото. Останнє фото з маркуванням гуми спеціально для Миколи Васильовича. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
romchig Опубліковано: 13 грудня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 13 грудня 2010 Ну наконец то увидел 401й мотор, пусть на фото, но зато как есть, а не по деталькам в книжке. "" Смотрю поршни здесь гораздо меньше чем в 408м. И крышки колена не такие. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Николай Васильевич Опубліковано: 13 грудня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 13 грудня 2010 Останнє фото з маркуванням гуми спеціально для Миколи Васильовича. Я так понял,что эта шина сделана после 1980 года. Если есть интерес и желание сделай фото других шин-госты и типа закладные бирки -вот такие примерно как на фото. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Chardger Опубліковано: 13 грудня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 13 грудня 2010 На дирижабле нет никаких раскрасок, он чисто хромированый Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Николай Васильевич Опубліковано: 13 грудня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 13 грудня 2010 На дирижабле нет никаких раскрасок, он чисто хромированый Коллективный разум конкретно определил цвет полос-красный. Но вроде бы иногда были и чисто хром.... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
HE3HAIKA Опубліковано: 4 січня 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 4 січня 2011 Нарешті закінчив всі роботи по двигуну: замінив диск щеплення, вижимний, сальники, прокладки. Помив його, почистив і задув. Ще один шматок роботи зроблений. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
GreenMile Опубліковано: 4 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 4 січня 2011 Було бажання замінити набивку сальником, але через хитру систему відводу масла це неможливоИнтересно, а что за хитрая система? Винтовая маслогонная канавка на шейке? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Nikolya99 Опубліковано: 14 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 14 січня 2011 поздравляю с собраным двигателем и кпп. так держать. што следущее? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
HE3HAIKA Опубліковано: 23 березня 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 23 березня 2011 Нині автомобіль на фінішному етапі зварювальних робіт. Довелося біля нього погратись холодними зимовими вихідними, - я вам скажу. Як завершу, завантажу фото. Сподіваюсь, в квітні перейдемо до малярки. Неспішно починаю шукати деякі невистачаючі запчастини: 1. Бампер - 1 шт. (лише у відмінному стані, або близько до того); 2. Хромовані колпаки - 4 шт. (з "живим" хромом і не порушеною геометрією); 3. Скло ліхтаря заднього стопу/габариту/підсвітки номеру - 1 шт.; 4. Зеркала (можливо, не аутентичні, але обов"язково відповідаючі духу авто. Ви ж розумієте, про що я) - 2 шт.; 5. Бризговики - 2 шт.; 6. Резина (16") - 2 шт. Буду вдячний за будь-яку інформацію/пораду щодо пошуку цих запчастин або альтернатив їм. Бажано додавати контакти, фото. ***************** GreenMile, хитра система відводу масла - винтова маслогонна канавка, саме так. Без неї було б все значно простіше - підібрав нормальний сальник і забув. Сальникові набивки мені довіри не вселяють. Nikolya99, дякую. Завершую зварювальні роботи, далі - пофарбування, перетяжка салону і збір. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Nikolya99 Опубліковано: 25 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 25 березня 2011 диски разве не 15"? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість malosol Опубліковано: 25 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 25 березня 2011 диски разве не 15"? Если родные то 16". 6. Резина (16") - 2 шт. Резину какую тебе нада?Под оригинал или чтото современное? У мну есть 16" снятая с мерса вито пара комплектов . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
HE3HAIKA Опубліковано: 26 березня 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 26 березня 2011 Резина потрібна близька до оригіналу. Вона дуже вузька і підходящих сучасних варіантів я не зустрічав (сумніваюсь, що вони існують взагалі). Можливо, у когось щось лишилось чи зберіглось ще з тих часів. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
alex_alzk Опубліковано: 26 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 26 березня 2011 авто шикарное! Еще и в Киеве! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз