Перейти до вмісту

Москвич 401 Coffeeman, 1956 Р.в.


HE3HAIKA

Recommended Posts

Салют! Припіднімаю капелюха і роблю уклін головою усім, хто долучився до створення/наповнення цього інформативного і корисного форуму.

Про машину..

В 1956 році самим крутим хлопцем в селі був той, хто мав болгарку, а нині той, хто має Москвич 401. Після тривалих пошуків, розбитих сподівань і легкого відчаю нарешті знайшовся підходящий варіант. Авто 1956 р.в., збереглося на тверде 4, майже повний оригінал (все крім хромованих накладок на пороги), мотор 402-ий. Перший (візуальний) огляд виявив необхідність заміни порогів, підварки крил, ремноту гальм (провалились).

Є натхення і бажання відреставрувати авто, по-можливості залишаючи максимум оригінальних запчастин. Машина, як вже казав хтось на форумі не для їзди, а для душі, тому видатні ходові якості мені не потрібні. До роботи!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 59
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

привет коллега! у меня тоже 1956 г.в. только состояние кузова изначально было лучше но и цена на порядок выше, главной не бросай! из личного опыта скажу-когда устанешь. просто закрой гараж и месяц не подходи вообще! поверь "натхнення" вернется снова, зато какая радость будет от законченного проэкта ты не представляешь!!!!

П.С. желаю удачи - если будут вопросы, то пиши.....

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Молочага, и машинка красивая, желаю успехов, будем следить

В первую очередь лонжероны надо делать

Кстати я все время удивлялся почему у всех пороги ржавые, а у меня нет, но присмотревшись к своим понял что они из нержавейки )))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

М401, Chardger, дякую. :)

На сьогоднішній день встиг розібрати свій Москвич 401. Зняв все, що знімається. Тепер він голий стоїть: без двигуна, скла, крил, капотів і т.д. Готую його до зварювальних робіт. В найгіршому стані передні нижні частини задніх крил - суцільні дири. Саме на цих місцях стоять резинові накладки, через них крила і гниють. Доречі, резинки ці зберіглись практично в ідеальному стані, але ставити їх назад не буду. 

На дозвіллі відремонтував помпу: купив і поставив новий ремкомплект і пару підшипників (все обійшлось в 52 грн.  :help: ).. Але як виявилось, тече не лише з неї.. Також з моста, коробки, двигуна.. На задній міст знайшов сальник (4 грн.)), рештою буду займатись пізніше. 

Знявши хром вирішив відпалірувати його пастою Гоя і законсервувати на зиму. Майже всі молдинги вдалось дуже добре відтерти. Чого не скажеш про передній бампер і всі 5 ковпаків (які до того ж ще й трохи побиті). Ось це зараз найбільша моя головна біль.

Вкладаю фото.. так я починав розбирати машину. 

post-2232-1318777079_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

где вы такие целюшенькие находите? ех тоже хочу такой екземплярчик

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Рівно один тиждень знадобився на підготовку до пофарбування крил: зачистив все до білого металу, поварив ("художествєнная лєпка")), покрив перетворювачем іржі, антикорозійним грунтом (Body 992), звичайним грунтом, пошпаклював і залив акриловим грунтом. Хоча на крила пішло більше 2 кг шпаклівки, але ідеальні форми вивести так і не вдалось, тому фарбуватись машина буде з "проявкою", тобто двіччі.  Всі зйомні частини кузова вже практично готові до фарбування, але поки нехай з місяць полежать в теплі (в будинку), щоб грунти і шпаклівка остаточно висохли. 

Чекаю своєї черги у зварювальника.. 

post-2232-1318777162,04_thumb.jpg

post-2232-1318777162,13_thumb.jpg

post-2232-1318777162,26_thumb.jpg

post-2232-1318777162,35_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

крылья в гостинной, на фоне фикуса и портьер, как это сексуально!

Сразу вспомнил мульт про простоквашино.

На самом деле все правильно!!! я мотор даже в ванной нежно мыл, народ потешал. (ванная была под замену) и сейчас он вымыт в стрече стоит в спальной, в уголке!

Удачи!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

                        HE3HAIKA А вот на капоте был т.н. "дирижабль", в процессе зачистки какие цвета там проявлялись -цвета советского флага или РСФСР или не было там раскраски?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

HE3HAIKA, машина разобрана-доступ хороший к шинам. Сфоткай будь ласка боковины шин-все те мелкие буковки и цифирки в хорошем разрешении....
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

По-тихеньку дістався до нутрощів машини. Як вже писав раніше, звідусіль тече масло, тому вирішив заодно все перебрати. 

Зняв корзину щеплення - диск вже готовий (чіпляє закльопки) і вижимний разом з ним, на передньому шківі мотора атрофувалась сальникова набивка (купив з Mersedes. Було бажання замінити набивку сальником, але через хитру систему відводу масла це неможливо), не тримають масло прокладки піддону картера, але знайшов абсолютно нові (у знайомого знайомого разом з мішком інших деталей. За все віддав 0,5 л  "umkin" ). Колінвал, поршнева ніби в нормальному стані. 

Традиційно, викладаю фото. Останнє фото з маркуванням гуми спеціально для Миколи Васильовича.

post-2232-1318777213,98_thumb.jpg

post-2232-1318777214,11_thumb.jpg

post-2232-1318777214,25_thumb.jpg

post-2232-1318777214,34_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ну наконец то увидел 401й мотор, пусть на фото, но зато как есть, а не по деталькам в книжке.  "umkin"

Смотрю поршни здесь гораздо меньше чем в 408м. И крышки колена не такие.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Останнє фото з маркуванням гуми спеціально для Миколи Васильовича.

Я так понял,что эта шина сделана после 1980 года. Если есть интерес и желание сделай фото других шин-госты и типа закладные бирки -вот такие примерно как на фото.

post-2442-1318777215,24_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

На дирижабле нет никаких раскрасок, он чисто хромированый

Коллективный разум конкретно определил цвет полос-красный. Но вроде бы иногда были и чисто хром....

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Нарешті закінчив всі роботи по двигуну: замінив диск щеплення, вижимний, сальники, прокладки. Помив його, почистив і задув. Ще один шматок роботи зроблений.

post-2232-1318777341,8_thumb.jpg

post-2232-1318777341,99_thumb.jpg

post-2232-1318777342,05_thumb.jpg

post-2232-1318777342,16_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Було бажання замінити набивку сальником, але через хитру систему відводу масла це неможливо

Интересно, а что за хитрая система? Винтовая маслогонная канавка на шейке?
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

поздравляю с собраным двигателем и кпп. так держать. што следущее?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 місяці потому...

Нині автомобіль на фінішному етапі зварювальних робіт. Довелося біля нього погратись холодними зимовими вихідними, - я вам скажу. Як завершу, завантажу фото. Сподіваюсь, в квітні перейдемо до малярки.

Неспішно починаю шукати деякі невистачаючі запчастини:

1. Бампер - 1 шт. (лише у відмінному стані, або близько до того);

2. Хромовані колпаки - 4 шт. (з "живим" хромом і не порушеною геометрією);

3. Скло ліхтаря заднього стопу/габариту/підсвітки номеру - 1 шт.;

4. Зеркала (можливо, не аутентичні, але обов"язково відповідаючі духу авто. Ви ж розумієте, про що я) - 2 шт.;

5. Бризговики - 2 шт.;

6. Резина (16") - 2 шт.

Буду вдячний за будь-яку інформацію/пораду щодо пошуку цих запчастин або альтернатив їм. Бажано додавати контакти, фото.

*****************

GreenMile, хитра система відводу масла - винтова маслогонна канавка, саме так. Без неї було б все значно простіше - підібрав нормальний сальник і забув. Сальникові набивки мені довіри не вселяють.

Nikolya99, дякую. Завершую зварювальні роботи, далі - пофарбування, перетяжка салону і збір.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

диски разве не 15"?

Если родные то 16". :rtfm:

6. Резина (16") - 2 шт.

Резину какую тебе нада?Под оригинал или чтото современное?

У мну есть 16" снятая с мерса вито пара комплектов .

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Резина потрібна близька до оригіналу. Вона дуже вузька і підходящих сучасних варіантів я не зустрічав (сумніваюсь, що вони існують взагалі). Можливо, у когось щось лишилось чи зберіглось ще з тих часів.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...