Перейти до вмісту

AZLK 2140 Mister Green


Остап

Recommended Posts

Крім двигуна: встановити новий ВУТ АТ, все повідмивати, зліпити з двох баняків (повітряного фільтра) один, маю один з 8-ки, один з вазіка 21011. Вирівняти фланець карбюратора, придумати кронштейн пружини яка повертає сектор газу в положення, додумати педаль газу...ще не знаю як, не вистачає ходу педалі (друга камера повністю не відкривається) + зробити не можливе - знайти повітряний жикльор на 50. Перевірити чи тече, і чому радіатор пічки - перебрати. Було б дуже добре її вдосконалити, бо слабо дує\мало гріє. Допишу як згадаю шось...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 196
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

Отже, розібрав я свій двигун, відмив хімією і кьорхером....треба буде потім ше соляркою все повідчищати. 

 

Результати роботи попередніх МЕГАмайстрів (накипіло): компресія в всіх цилінрах ледве доходила до 8-ми, з трубки клапанної кришки нагло капало масло, текло масло з всюди напевне - на трьох поршнях перші компресійні кольца тріснуті, дві шатунні групи встановлені мітками до салону, скажений люфт колінвала, певне половина болтів в шатунах погнуті (закручували на силу), розбиті постелі розподільчого валу + не тримає два клапана (та нормальна головка відреставрована (с) ), ну а решта я здається в попередніх постах описував, про прокладку піддона, про те що кольца не замінили, про те що машину 1.5 - ри години катали, бо не знали порядок свічок...от таке от.

 

Головка блока циліндрів: не значна корозія. Позаливав я камери, але не розсухарював - з одного каналу полило зразу, через кілька хв керосину вже не було в тій камері. Після декількох хвилин трошки потекло з протилежного каналу іншої камери, але трошки. Значна виробітка розпредвалу, Головка розібрана при допомозі розсухарювача (були виявлені і сальники і ковпачки на клапанах, не знаю як краще ), завезена голова з розпредвалом до токара, де останній буде шліфуватись, а голова на 0,5 мм пилятись, потім те все завтулюватись. Також потрібно притерти клапана як я розумію, лиш не знаю, чи всі, чи тільки ті які не тримають.  

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Головку делать! Все начинать с направляек, проверка на зазор ножки клапана, потом прирезка седел и проверки на биение головки клапана выравниванию там конуса и после того притирать все клапана.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

У токаря в станке он должен такие вещи знать и понимать! Люфт в направляйке показывает изношенность самого отверстия и ножки клапана. При большом невозможно обеспечить герметичность посадки клапана на седло!

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Знайшов я контору де міняють направляючі, притирають клапана, правда дорогувато. Знайшов нові клапана ссср, думаю чи брати...

 

Ось посилання...

 

http://krivoyrog.dnp.olx.ua/uk/obyavlenie/klapana-i-napravlyayuschie-moskvichnovye-sssr-IDbdcWz.html

 

Чи може якісь хороші іншою фірми.

 

Виникло декілька питань: чи полірувати канали + впускний колектор (без фрезеровки), чи полірувати камери згорання?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Розміри клапанів:

- діаметр тарілок 33,5 і 37,5 мм

- діаметр шийок 8 мм

- зовнішній діаметр направляючих 15 мм

Казав мужик шо ходять клапана в втулках дуже туго, а в деякі навіть важко запхати.


Наші 412? Не маю часу шукати інфу зараз.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

От найшов...диаметр 412 впуск - 38, выпуск 34, 248 впуск - 39,5, выпуск 34...

Чогось не вистачає по пітьорці.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Если за 150 гр все то это норм,хотя какае то стремная цена...попробуй наложкой...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Довжини різні каже довжина більшого клапана - 11,7-8

                                               меншого клапана - 11,2, таке може бути?

Довжина направляючих 5,3 - 5,4 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Должно быть все ровно по длине,ошибки не должно быть...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Клапаны москвича-412 расположены наклонно, по четыре в ряд» в двух плоскостях под углом 52°, выпускные с правой стороны двигателя, впускные — с левой.
 
Клапаны перемещаются в одинаковых металлокерамических направляющих втулках, запрессованных в гнезда головки блока цилиндров. Направляющие втулки, изготовленные из железного, медного и графитового порошков прессованием и спеканием, обладают хорошими антифрикционными свойствами. Длина направляющих втулок 54 мм, наружный диаметр 15,022—15,034 мм и внутренний диаметр 8,008—8,026 мм.
Клапаны имеют плоские головки и цилиндрические стержни. Диаметр головки впускного клапана 38 мм, выпускного — 34 мм; диаметр стержня клапана соответственно 7,972—7,987 и 7,953—7.968 мм. Высота подъема клапанов 9 мм. 
 
Каждый клапан москвич-412 прижимается к своему гнезду двумя пружинами и размещенными концентрично одна внутри другой. Пружины, сжатые при установке, опираются на нижнюю опорную шайбу. Вторые концы пружин нажимают на верхнюю тарелку, которую удерживают на стержне клапана два сухаря, заходящие своими выступами и выточку на стержне. 
 
Для уменьшения просачивания масла в камеру сгорания через зазор между стержнем клапана и его направляющей втулкой верхняя часть стержня и пружин прикрыта защитным стальным колпаком, надетым на пружину. С этой же целью в канавку стержня клапана и выточку клапанной тарелки устанавливают уплотнительное резиновое кольцо и снимают фаску на верхнем торце направляющей втулки.
У холодного двигателя зазоры в приводе клапанов должны быть равными 0,15 мм. Величину зазоров определяют плоским щупом. Регулировка клапанов осуществляется поворотом регулировочных винтов коромысел в требуемую сторону. После регулировки клапанов винт стопорят контргайкой.
 
Клапанный механизм сверху закрыт крышкой, прилегающей к верхним плоскостям головки цилиндров, верхней крышки привода газораспределительного механизма и задней технологической крышки головки. Стык верхней крышки с этими деталями уплотнен прокладкой.
13.11.2014

 

 

 

Про довжини клапанів нічого, решта все підходить крім діаметрів тарілок, чомусь. Не вистачає 5 сотих.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 4 місяці потому...

Без коментарів... :phil:

це ти розібрав ГБЦ і маслонасос, чи придбав ці запчастини :) ?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Шатуни:

 

1. 871 г

2. 868 г

3. 869 г

4. 870 г

 

Шатун + палець:

 

1. + 119 = 990 г 

2. + 122 = 990 г

3. + 120 = 989 - 990 г

4. + 119 = 989 - 990 г

 

втулки нові, пальці нові з червоною міткою, шатуни підібрані, підігнані по вазі разом з пальцями і поршнями.

post-14213-0-41191900-1431121464_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...
  • 3 тижні потому...

Ну от, ми знову в бою.

Вже пройдено 1500 км обкатки.

post-14213-0-44625800-1436189194_thumb.jpg

Компресія у всіх циліндрах 11,5 (поставили дві прокладки, бо клапана впирались в поршні)

Ніде нічого не тече.Карб  2108, відкапіталений, жикльори і кулачок підібрані спеціалістом на стенді - перша камера пенсіонерська, друга для форсажу =). Розхід ще не заміряв, але спец налаштував на 6,5 по трасі =). Їздить на мінералці, зараз переходитиму на півсинтетику, правда не знаю що взяти.

Компресія у всіх циліндрах 11,5 (поставили дві прокладки, бо клапана впирались в поршні)

Головка:

Шліфована 1мм, нові направляючі ссср, нові клапана луганські, нові осі коромисел, завтулена зірка натяжна, завтулений і шліфований розпредвал, нові сальники, нові ковпачки, головка відчиНщена ідеально.

post-14213-0-34488800-1436189387_thumb.jpg

Поршнева:

гільзи нові ссср (ржавчина на дзеркалі видалена притертою нульовкою), поршні нові ссср під 93-ій бензин (зелена мітка), кільця NPR 0,82, шатуни з новими пальцями (червона мітка) і поршнями підігнані по вазі.

Колінвал:

куплений б\в і шліфований до 0,5, вкладиші ЗМЗ ссср, передній і задній сальники Corteco (задня кришка виточувалась), всі зірки на коліні нові.

post-14213-0-44519500-1436189268_thumb.jpg

Решта:

перехідник масляного фільтра на тазік, помпа нового зразка, 6-ти лопасна крильчатка, натягувач ланцюга SWAG, капіталка стартера, капіталка генератора, новий ВУТ, БСЗ, кришка охолоджувальної сорочки відреставрована (в рідній виїло отвір), нові подушки, при збиранні використовували герметик Dirko, декотрі прокладки вирізались. Мотор відчищений мною ідеально, сумішшю дизельного палива з ацетоном під тиском, а також хімією для чистки моторів Авро та Кьорхером, металевими, нейлоновими, та латунними щітками. Пофарбований підкапотний простір матовою фарбою. Мотор жаростійкою фарбою. Ніби все.post-14213-0-16203000-1436189257_thumb.jpg

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...