Остап Опубліковано: 28 серпня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 28 серпня 2013 Наш з дідом Москвич. 1983 року випуску. Приблизно 20-ть років назад його зібрали з нуля, зробили капремонт двигуна з переробленими поршнями на 76-ий бензин. Капремонт кузова. Коли робили пофарбування салон не розібрали і пластмасові елементи салону при високій температурі поплавились ...панель приборів,обшивку(все що на виду) замінили,а те що не видно і не виконує ніякий функцій залишили. Фарбу підбирали на комп"ютері і везли з закордону. Збирали автомобіль не за гроші,і що найгірше,не собі. Виявилось деякі деталі,якщо були відсутні, заміняли тим що під руками було,або взагалі не ставили:шплінти,гайки,гровери,втулки і т.п.(по версії майстра оглянувшого ходову, один з підшипників на піввісі був,скоріш за все, від трактора),після того як двигун розібрали вияснилось що капремонт ніхто ніколи не робив. Не виключено,що хороші чи нові деталі заміняли спрацьованими,наприклад шарові опори... Машина була зроблена так шоб доїхати з точки А в точку Б. Доставлена машина з гаража з того часу не виїзджала... Приблизно 2 роки тому були перші спроби оживити старого москаля... Вдалося зробити з пластмасової банки, бо система була забруднена - злита з баку рідина нагадувала ацетон з залишками фарби. За такий довгий термін вся гума стала деревяна, пластмаса втратила пластичність. За останній рік були замінені тормозні диски,барабани,наклепані накладки на задні гальма, замінений лівий циліндр тормозний...супорта,тормозні шланги, головний циліндр щеплення, вижимний циліндр щеплення, шток щеплення, встановлена нова система вихлопу, верхні шарові, лівий верхній ричаг з сайлентблоками, правий передній амортизатор, перебрані ресори, рульова колонка заміненана на відреставровану, на лівій полуосі замінений підшипник, замінені супорта на супорта Б\В, замінена борода,не один спідометр.трос спідометра.вакуумний підсилювач гальм.практично всі лампочки.скла передніх фар.контактна група замка запалювання. замінив воду на тосол. запаяний радіатор.відремонтований головний тормозний циліндр.замінив передні порвані сидіння на рідні передні порвані сидіння,які нормально не працюють.зробив капремонт карбюратора. ремонт системи акселерації. рихтував заднє ліве крило,фартух,праве переднє крило,кронштейни бамперів,бамперазамінив капот,встановив давно куплені підкрильники...і поки все.новий трамблер(вже міняв контакти). куплені і встановлені універсальні дзеркала заднього виду,потім замінені на класні.замінена прокладка в бензобаку(зроблена з авіаційного баку).купив і встановив захист піддона, відремонтував замок багажника.замінив капот.бензонасос куплений новий(замінена діафрагма). свічки нові УФА 17. карбюратор СОЛЕКС 7-ої моделі. Замінена ГБЦ і розподільчий вал, кольца,шліфували циліндри, поршні ,замінив датчик температури, датчик тиску масла,ланцюг з зірочками,шків,помпу,ремінь(масло-півсинтетика ТНК),вінець. КПП 5-ва Полонез(масло Лукойл півсинтетика). Спідометр Джігульовский 6-ої моделі. замінене кермо. Купив шини. катушка біля трамблера замінена на москвичовську,бо була без опору Джигульвська. стартер стоїть волговський. Майже всі шланги. Всі хомути. бензофільтр.повітряний фільтр.Відремонтований моторчик бачка омивача(замінені трубки і прискалки). Зараз прокатую мотор. Після заміни правого амортизатора стукає далі на ямі(думаю треба глянути на стан пружини) От і все ніби.....попереду ше багато нереалізованих планів на які майже все куплено. На днях закину фотки існуючого стану. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Kondit Опубліковано: 28 серпня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 28 серпня 2013 хороший авто, й підхід толковий. дай фото салону 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
biletskij Опубліковано: 29 серпня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 29 серпня 2013 Респект за проделанную работу. Желаю удачи в Ваших начинаниях! Побольше фотографий! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
michael Опубліковано: 29 серпня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 29 серпня 2013 Дуже багато зроблено роботи, приємно читати і бачити, що є люди, які не шкодують ні часу, ні фінансів на відновлення старого автомобіля. Колір авто мені дуже сподобався. Хотілося побачити фотки салону, підкапотного, може залишилися фотки, коли все це встановлювалося і ремонтувалося, викладай будем дивитися . Якщо стоїть Солекс 7 -ї моделі, то об'єм двигуна я так розумію - 1,7 л? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 29 серпня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 29 серпня 2013 1,5 Сьогодні фотки кину сьогоднішні. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Черномор Опубліковано: 29 серпня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 29 серпня 2013 О, вітаю з віртуальним гаражем! Гарна машина. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
michael Опубліковано: 29 серпня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 29 серпня 2013 1,5 Сьогодні фотки кину сьогоднішні. в карбі мабуть жикльори поміняні на менші під об'єм 1,5? Цей карб вроді розрахований під об'єм 1,7 л, а яка тоді витрата палива в тебе по місту і на трасі? Чекаю фотки, цікаво подивитися . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 29 серпня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 29 серпня 2013 Дякую. Траса,ніби - 9 на 100 км, а помісту не рахував. Хочу весною від вісімки поставити на трос, бо тяги не дуже захоплюють..і електронне запалення Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 29 серпня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 29 серпня 2013 Коли це все робилось ,на жаль, не фоткав.....тепер буду. Останнє шо робив - міняв сальник на піввісі... Фотографії існуючого стану.... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 29 серпня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 29 серпня 2013 Не закину я фотографії, бо вони не якісні. Завтра. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
michael Опубліковано: 29 серпня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 29 серпня 2013 Витрата палива на трасі мені здається завелика, по місту буде 11л або більше. А задні гальмівні циліндри в тебе рідні стоять чи з іншого авто, начебто схожі на Агат мелітопольський ? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 29 серпня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 29 серпня 2013 А фото салону нема сенсу закидувати, бо в мене все в стані ремонтному....одне без іншого робити неможливо.....все поки в голові,всі ідеї,плани....наприклад: купив минулого року обезшумку шоб постелити, панель приборів в кращому стані(в яку має бути встановлений спідометр джигульовський),але не ставлю те все,бо протікають деревяні ущільнювачі лобового...як і ззаду, звичайні без нікелю ставити не хочеться....ну т.п. Літом планую покраску...знову все знімати....та й хочеться шоб не було чуто ні гулу,ні шуму, ні дзеленькало...шоб все тихенько працювало переконатись,а тоді вже обезшумлювати. Зараз потрібно вирішити проблему одну. Замінив передній амортизатор, а всеодно стук на ямі...серйозний такий,не дитячий-думаю дивитись до пружини...бо шо ше. Та Fenox ніби циліндр..недавно замінив. Думав витрати нормальні палива. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
biletskij Опубліковано: 29 серпня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 29 серпня 2013 Если амортизатор нормальный... Посмотри крепление и резинки стабилизатора поперечной устойчивости. Тоже может причиной стука. У меня на одной машине на оси, соединяющую стабилизатор с рычагом, стальная шайба резинки износилась и вышла за ограничитель,-была источником стука. На другом резинки(в месте крепления стабилизатора к лонжеронам) износились, тоже стук был,- но по тише. И проявлялось только на ямах. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 29 серпня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 29 серпня 2013 Дякую за пораду...подивлюсь Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 29 серпня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 29 серпня 2013 Як витрати зменшити.......ше не знаю. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
michael Опубліковано: 30 серпня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 30 серпня 2013 А як там себе почувають шарові опори ? Може вони стукають? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 30 серпня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 30 серпня 2013 Недавно замінив верхню...нормальну....можливо. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 30 серпня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 30 серпня 2013 Ось в такому він стані на теперішній час,мій Москвич. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
michael Опубліковано: 30 серпня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 30 серпня 2013 Прикольно пофарбована клапанна кришка і маленький авто на салонним люстерком . А чому ВАЗовський спідометр не вмонтуєш в приборку, а то збоку якось він не дуже виглядає та й незручно на ходу на нього дивитися ? За відсутність бамперів наша "доблесная честная" не дістає? Заднім лівим крилом мабуть, коли заїздив в гараж зачепив одвірки? Чому замінив капот? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 30 серпня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 30 серпня 2013 Спідометр тимчасово,шоб прокатку нормально пройти....панель в кращому стані купив-за зиму її підготую і зразу в зборі переставлю. Не дістає... Крилом два роки назад двері в гаражі рівняв. Капот замінив,бо алкоголіка катав + знімав і вирівнював крило і фартух...кронштейни бампера і скло на фарах нове . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 11 вересня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 11 вересня 2013 На днях замінив масло,масляний фільтр і прокладки до колби.....підтягнув ланцюг, відрегулював клапана після 1500 тис. прокатки. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 11 вересня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 11 вересня 2013 Фото зустрічі львівського клубу. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
michael Опубліковано: 11 вересня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 11 вересня 2013 Яке масло льєш, мабуть напівсинтетику ? Колба- я так розумію, що все рідне, перехідник під ВАЗ фільтр не хочеш ставити, який фільтр використав ? Як почуває себе двигун після регулювання? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 11 вересня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 11 вересня 2013 ТНК поки напівсинтетику....потім на шось підходяще,краще перейду. Перехідник 40 грн. коштує..може перейду на наступну заміну. Сьогодні майстер бувалий - моторист дивився машину: через бензонасос бензин потрапляє в мотор,і якшо трубка від маслоулавлєватєля до баняка повітряного фільтра підключена,то двигун глохне....завтра мушу тим зайнятись...і прокладку піддона треба замінити,бо масло дуже сильно тече,прокладку кришки клапанів ше заміню. На вакуум ніяк гроші назбирати не можу,а так двигун тихенько працює. Треба буде якось заміряти компресію. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
michael Опубліковано: 11 вересня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 11 вересня 2013 Якщо бензин потрапляє в масло це треба робити, я так розумію пошкоджена діафрагма насоса. А вакуум який хочеш купляти мейд ін чайна ? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз