Перейти до вмісту

408 Мимоза


Chupakapra

Recommended Posts

Фотки для обговорення і запитань:

post-16587-0-16807700-1385649985_thumb.jpg нові задні ліхтарі

post-16587-0-26891800-1385650014_thumb.jpg до зими готов

post-16587-0-92791300-1385650032_thumb.jpgВазівський спідометр (дякую Остапу за ідею) + замість амперметра стоїть вольтметр цифровий

post-16587-0-49072400-1385650079_thumb.jpg пікапотне

post-16587-0-04933000-1385650093_thumb.jpgпідігрівкарбюратора - саморобний

post-16587-0-46170100-1385650115_thumb.jpgсідухи - чохли в пранні

post-16587-0-77142500-1385650164_thumb.jpgручка кпп - канешно не розочка, але теж олд скул, накладку прийшлося розрізато шоб все стало на місце (

post-16587-0-59768400-1385650216_thumb.jpgкріплення Вазо КПП

post-16587-0-61748800-1385650243_thumb.jpgкрплення кардану

post-16587-0-39525200-1385650269_thumb.jpgомивалка + Вазо моторчик - просто вставлений в отвір

post-16587-0-26022000-1385650310_thumb.jpgнова помпа (хоча і стара була нормальна - думав шо підшипники полетіли але як виявилося до була цеп), генератор стоїть старий, той шо на 408 стояв

post-16587-0-76865600-1385650386_thumb.jpgспроба реставрації значка - хром під значком відслоївся (

post-16587-0-31537400-1385650423_thumb.jpgбризговики МОСКВИЧ

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Кастрюля как то не то...

Расширительный я поставил, там где раньше фильтр масляный был, так удобнее.

Генератор с газона или что то похожее. В газели по-моему такой же. У меня генератор такой же, тоже перекочевал с 408, на 65. Какая длина ремня?

Идея со спидометром не нова.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

C чего высоковольтные провода?!?!?!

925 мм довжина

Дроти від Опеля

це ті шо скакалки сині?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

а ви про ті дроти то вони від УАЗіка ) стояли на старому двиглі. 925 довжина ременя генератора.

від опеля дріт Стартер - Акумулятор )

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

У меня 900-910, но как то коротковат. Натягивать проблемно. 944 - длинный.

925 С какой машины то?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

У меня 900-910, но как то коротковат. Натягивать проблемно. 944 - длинный.

925 С какой машины то?

без поняття, прийшов на базар кажу треба ремінь, питають якої довжини, кажу ХЗ - давайте 944 спробую припасувати, задовгий, кажу давай менший трошки, дам 925х10. Думаю шо від якогось ВАЗа.
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

944 - "від якогось ВАЗа"

Значит завтра попробую купить. Надеюсь не редкость.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Гугол каже шо той ремінь від Опеля OPEL ASTRA F универсал (51, 52) (09.91 - 01.98) CONTITECH 10х925

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Вы чё гоните? Планку генератора по-нормальному поставить и можно родной ремень 875-й ставить. У меня всё так и сделано и проблем никаких нету.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Не получается так. Ухо крепления планки смещено градусов так на 30-40 к блоку в отличии от родного 45го 412...

Или взять хотя бы с десятки или сенса. Там точно так же конструктивно напротив как в 412.

090551.jpg

Герератор получается "вываленым" И планка становиться только прямая. Да и то не становиться, бо упирается в щиток АКБ.

Вот отсюда длина ремня.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ну не знаю тогда. Смотрю на фото - вижу генератор, очень похожий на мой.

ЗЫ. Генераторов всяких разных (Икарус, МАЗ, Камаз, Белаз, Газель, Нива...) в своей жизни много повидал :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

угу гена не від мосіка, але працює добре.

З того що зроблено за вихідні:

1. поставлена ручка підсосу - тепер ніякого прогріву (УРА)

Вроді все.

Плани:

1. Поставити ИЖ руль

2. може повернутися до класичних важелів переключення поворотів і склоочисників.

3. Ремонт рульових

4. Заміна передніх пружин.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Вы чё гоните? Планку генератора по-нормальному поставить и можно родной ремень 875-й ставить. У меня всё так и сделано и проблем никаких нету.

кстати толково написано.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 4 тижні потому...

народ потрібна порада. Як ви бачили на фотках в мене стоїть дзеркальце на лівому крилі. В того дзеркальця один недолік, при швидкості більше 60 км/год воно починає дивитися просто незрозуміло куди - одним словом викручує його. Що порадите? Зараз на реставрації знаходиться хромоване дзеркальце але думаю буде те саме що з пластиковим. Шо скажете відносно дзеркал які кріпляться так як на ВАЗі на двері?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Все подобные зеркала "сдувает" на скрости и "струшивает" на ямах. Именно поэтому на моей машине до сих пор стоят "страшилки"

Отец когдато такое зекркало разворачивал вертикально, как в автобусах. Не сдувает, не падает, но и не виднож ничего.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

народ нужен хелп.

Сталася така зараза:

Температура охолоджувальної рідини 100 і більше (при тому шо проїхав макс 5-6 км). Коли температура виростає більше 105 машина втрачає потужність, тягу і просто глохне. Варіант її завести це тільки почекати поки остигне.

Термостат справний, сьогодні поставив новий, старий не працював правально. Що дивно: останній раз коли перевіряв рівень масла був макс, сьогодні перевіряю більше максимального на сантиметр. Що може бути куда копати той двигун шоб він нормально працював?


а забув добавити помпа стоїть нова.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

ну шо народ вот новості:

1. як виявилося поршня 85 стоять а не 82, тобто наскільки я розумію двигло не 1.5.

2. провернулися вкладиши на другому і третьому поршні, замінені на останній рем комплект шо тільки був то шо з 1 в кінці

3. шпилька блоку циліндрів (та довга) лопнута біля третього циліндру

4. так як вкладеші провернулися відновідно масло все в алюмієвій пилюці

5. сальнік тік замінили на новий (той шо менший)

6. так як виявилося шо двигло не 1.5 прийдеться інший карб ставити

7. прийняте рішення поставити 5 ступінчату КПП від ТАЗу, 4ка іде в резерв.

8. оскільки двигло зняте з машини то вирішили подивитися до шарових і рульових, комплекти нових запчестей є

9. якшо робота з шаровими то відразу міняю пружини, ліва сторона просаджена трошки, будуть ставитися пружини з двома рисками.

 

Фотки з процесу витягування двигла )


маю питання чи варто вернутися до рідного маслофільтру?

post-16589-0-32939600-1394138426_thumb.jpg

post-16589-0-34423300-1394138434_thumb.jpg

post-16589-0-83861600-1394138440_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

85 уже не 1480. Может быть 1,6 (экзотика, но на колене 412 может, подробностей не знаю, как то делают), 1,7 или 1,8.

Померяй колено, расстояние между центрами шатунных шеек, тогда точно можно говорить за объём (так понимаю движёк разобран, надо ж как то вкладыши менять).

Если колено 412 - расстояние между шейками 70

колено 3317 - расстояние 75, объём 1,7

колено 3318(3313) - расстояние 80, объём 1,8

Это всё на поршне 85. Если ошибаюсь, пусть меня поправят.

 

Что такое родной маслофильтр? Ота балабуца шо торчит, и варывается при любой неосторожности?

Не знаю, думаю не стоит.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

впринципі двигло вже зібране до купи + замінені всі поламані деталі, клапана відрегульовані.

 

завтра помивка керхером, сушка, і на місце, мені не кричитно об"єм і цифри, канешно шо воно рвало все шо мало чотири колеса і називалося ланосом чи вазом на світловорі :)

 

Так я про той маслофільтр шо стирчить як баняк ).

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Это оно?

 

Який буде двигун: мотор (поршневая 3317, вал 412, ГБЦ 412 в отличном состоянии, пробег 2000 км) с генератором, стартером, помпой, коллекторами - це по двиглу

 


 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...