Chupakapra Опубліковано: 27 листопада 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 27 листопада 2013 Завтра зроблю викладу. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Chupakapra Опубліковано: 28 листопада 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 28 листопада 2013 Фотки для обговорення і запитань: нові задні ліхтарі до зими готов Вазівський спідометр (дякую Остапу за ідею) + замість амперметра стоїть вольтметр цифровий пікапотне підігрівкарбюратора - саморобний сідухи - чохли в пранні ручка кпп - канешно не розочка, але теж олд скул, накладку прийшлося розрізато шоб все стало на місце ( кріплення Вазо КПП крплення кардану омивалка + Вазо моторчик - просто вставлений в отвір нова помпа (хоча і стара була нормальна - думав шо підшипники полетіли але як виявилося до була цеп), генератор стоїть старий, той шо на 408 стояв спроба реставрації значка - хром під значком відслоївся ( бризговики МОСКВИЧ Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
romchig Опубліковано: 28 листопада 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 28 листопада 2013 Кастрюля как то не то... Расширительный я поставил, там где раньше фильтр масляный был, так удобнее. Генератор с газона или что то похожее. В газели по-моему такой же. У меня генератор такой же, тоже перекочевал с 408, на 65. Какая длина ремня? Идея со спидометром не нова. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
tommy412 Опубліковано: 28 листопада 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 28 листопада 2013 C чего высоковольтные провода?!?!?! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Chupakapra Опубліковано: 28 листопада 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 28 листопада 2013 925 мм довжина Дроти від Опеля Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
tommy412 Опубліковано: 28 листопада 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 28 листопада 2013 Ого! Та я сразу оценил их длину. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
BonjornoПопуас Опубліковано: 28 листопада 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 28 листопада 2013 C чего высоковольтные провода?!?!?! 925 мм довжина Дроти від Опеля це ті шо скакалки сині? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Chupakapra Опубліковано: 28 листопада 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 28 листопада 2013 а ви про ті дроти то вони від УАЗіка ) стояли на старому двиглі. 925 довжина ременя генератора. від опеля дріт Стартер - Акумулятор ) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
romchig Опубліковано: 28 листопада 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 28 листопада 2013 У меня 900-910, но как то коротковат. Натягивать проблемно. 944 - длинный. 925 С какой машины то? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Chupakapra Опубліковано: 28 листопада 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 28 листопада 2013 У меня 900-910, но как то коротковат. Натягивать проблемно. 944 - длинный. 925 С какой машины то? без поняття, прийшов на базар кажу треба ремінь, питають якої довжини, кажу ХЗ - давайте 944 спробую припасувати, задовгий, кажу давай менший трошки, дам 925х10. Думаю шо від якогось ВАЗа. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
romchig Опубліковано: 28 листопада 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 28 листопада 2013 944 - "від якогось ВАЗа" Значит завтра попробую купить. Надеюсь не редкость. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Chupakapra Опубліковано: 28 листопада 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 28 листопада 2013 Гугол каже шо той ремінь від Опеля OPEL ASTRA F универсал (51, 52) (09.91 - 01.98) CONTITECH 10х925 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
tommy412 Опубліковано: 28 листопада 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 28 листопада 2013 Вы чё гоните? Планку генератора по-нормальному поставить и можно родной ремень 875-й ставить. У меня всё так и сделано и проблем никаких нету. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
romchig Опубліковано: 28 листопада 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 28 листопада 2013 Не получается так. Ухо крепления планки смещено градусов так на 30-40 к блоку в отличии от родного 45го 412... Или взять хотя бы с десятки или сенса. Там точно так же конструктивно напротив как в 412. Герератор получается "вываленым" И планка становиться только прямая. Да и то не становиться, бо упирается в щиток АКБ. Вот отсюда длина ремня. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
tommy412 Опубліковано: 28 листопада 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 28 листопада 2013 Ну не знаю тогда. Смотрю на фото - вижу генератор, очень похожий на мой. ЗЫ. Генераторов всяких разных (Икарус, МАЗ, Камаз, Белаз, Газель, Нива...) в своей жизни много повидал :-) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Chupakapra Опубліковано: 1 грудня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 1 грудня 2013 угу гена не від мосіка, але працює добре. З того що зроблено за вихідні: 1. поставлена ручка підсосу - тепер ніякого прогріву (УРА) Вроді все. Плани: 1. Поставити ИЖ руль 2. може повернутися до класичних важелів переключення поворотів і склоочисників. 3. Ремонт рульових 4. Заміна передніх пружин. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
finishman Опубліковано: 2 грудня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 2 грудня 2013 Вы чё гоните? Планку генератора по-нормальному поставить и можно родной ремень 875-й ставить. У меня всё так и сделано и проблем никаких нету. кстати толково написано. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Chupakapra Опубліковано: 28 грудня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 28 грудня 2013 народ потрібна порада. Як ви бачили на фотках в мене стоїть дзеркальце на лівому крилі. В того дзеркальця один недолік, при швидкості більше 60 км/год воно починає дивитися просто незрозуміло куди - одним словом викручує його. Що порадите? Зараз на реставрації знаходиться хромоване дзеркальце але думаю буде те саме що з пластиковим. Шо скажете відносно дзеркал які кріпляться так як на ВАЗі на двері? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
romchig Опубліковано: 28 грудня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 28 грудня 2013 Все подобные зеркала "сдувает" на скрости и "струшивает" на ямах. Именно поэтому на моей машине до сих пор стоят "страшилки" Отец когдато такое зекркало разворачивал вертикально, как в автобусах. Не сдувает, не падает, но и не виднож ничего. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Chupakapra Опубліковано: 28 грудня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 28 грудня 2013 цена где і шо за модель Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
REDChupakapra Опубліковано: 26 лютого 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 26 лютого 2014 народ нужен хелп. Сталася така зараза: Температура охолоджувальної рідини 100 і більше (при тому шо проїхав макс 5-6 км). Коли температура виростає більше 105 машина втрачає потужність, тягу і просто глохне. Варіант її завести це тільки почекати поки остигне. Термостат справний, сьогодні поставив новий, старий не працював правально. Що дивно: останній раз коли перевіряв рівень масла був макс, сьогодні перевіряю більше максимального на сантиметр. Що може бути куда копати той двигун шоб він нормально працював? а забув добавити помпа стоїть нова. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
REDChupakapra Опубліковано: 6 березня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 6 березня 2014 ну шо народ вот новості: 1. як виявилося поршня 85 стоять а не 82, тобто наскільки я розумію двигло не 1.5. 2. провернулися вкладиши на другому і третьому поршні, замінені на останній рем комплект шо тільки був то шо з 1 в кінці 3. шпилька блоку циліндрів (та довга) лопнута біля третього циліндру 4. так як вкладеші провернулися відновідно масло все в алюмієвій пилюці 5. сальнік тік замінили на новий (той шо менший) 6. так як виявилося шо двигло не 1.5 прийдеться інший карб ставити 7. прийняте рішення поставити 5 ступінчату КПП від ТАЗу, 4ка іде в резерв. 8. оскільки двигло зняте з машини то вирішили подивитися до шарових і рульових, комплекти нових запчестей є 9. якшо робота з шаровими то відразу міняю пружини, ліва сторона просаджена трошки, будуть ставитися пружини з двома рисками. Фотки з процесу витягування двигла ) маю питання чи варто вернутися до рідного маслофільтру? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
romchig Опубліковано: 6 березня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 6 березня 2014 85 уже не 1480. Может быть 1,6 (экзотика, но на колене 412 может, подробностей не знаю, как то делают), 1,7 или 1,8. Померяй колено, расстояние между центрами шатунных шеек, тогда точно можно говорить за объём (так понимаю движёк разобран, надо ж как то вкладыши менять). Если колено 412 - расстояние между шейками 70 колено 3317 - расстояние 75, объём 1,7 колено 3318(3313) - расстояние 80, объём 1,8 Это всё на поршне 85. Если ошибаюсь, пусть меня поправят. Что такое родной маслофильтр? Ота балабуца шо торчит, и варывается при любой неосторожности? Не знаю, думаю не стоит. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
REDChupakapra Опубліковано: 6 березня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 6 березня 2014 впринципі двигло вже зібране до купи + замінені всі поламані деталі, клапана відрегульовані. завтра помивка керхером, сушка, і на місце, мені не кричитно об"єм і цифри, канешно шо воно рвало все шо мало чотири колеса і називалося ланосом чи вазом на світловорі Так я про той маслофільтр шо стирчить як баняк ). Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
romchig Опубліковано: 6 березня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 6 березня 2014 Это оно? Який буде двигун: мотор (поршневая 3317, вал 412, ГБЦ 412 в отличном состоянии, пробег 2000 км) с генератором, стартером, помпой, коллекторами - це по двиглу Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз