Гість sky Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 После покупки нового датчика джавления масла стрелка прибора в лалоне стала показивать в место ноля 0,5кг/с при не заведённом маторе. Помогите советом!!! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Garri-g Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 датчик выкинь и найди или рабочий старый или купи НЕ китайский... Хотя это сейчас проблема 99% все китай. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість sky Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 а в салоне прибо не регулируется??? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Ridgik Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 а лутше поставь мех датчик будеш знать точьно какое давление Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Dr. Livesey Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Закрутил верхом вверх? Если да, то выход один - как сказал папа. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість sky Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Всё понятно, буду искать советкий или росийский датчик, всем спасибо! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
GreenMile Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 sky Ты это не пропустил? Если неправильно вкрутить датчик он и будет так показывать. Борменталь писал(а): Закрутил верхом вверх? Если да, то выход один - как сказал папа. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість sky Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 нет, не пропустил закручен правильно!!! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Andy Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 как понять верхов вверх, насколько я понимаю он там оризонтально крепится, или на нем какая-то метка должна быть? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Dr. Livesey Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 На корпусе есть стрелочка с надписью "ВЕРХ". Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Andy Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 такой еще вопрос. Минимальное допустимое давление масла в москвича и ВАЗ одинаковы? Я хочу еще поставить тройник и к стрелочному датчику добавить лампочку аварийного давления, дак с ВАЗа пойдет? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Dr. Livesey Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 В принципе да, он по моему на 0,5 АТМ срабатывает. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
SERGEYVFS Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 1.0 и есть 0.8 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
GreenMile Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Ващета по ТТХ он срабатывает при 0,6-0,8. Если 1 - то это явно не от москвича/жигулей. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
SERGEYVFS Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 вообшето там написано, меня на 1.0 стоял на холостом горела, поставил 0.8 и ок. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість sky Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 SERGEYVFS писал(а): вообшето там написано, меня на 1.0 стоял на холостом горела, поставил 0.8 и ок. В СЛОВЕ "ТЕХНИКА" ПРОПУСТИЛ БУКВУ ееееееееееееее! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
SERGEYVFS Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз