Перейти до вмісту

Криві площини карбюраторів


Recommended Posts

Проблема ось в чому: маю 3 карбюратори К126Н всі більшою -меншою мірою мають криві площини основної частини карбюратора і кришки. Збирав на нові прокладки з ремкомплекту кращі частини з різних карбів але все одно сочить і підсос воздуха, мотор працює з перебоями і провали при наберанні обертів. самий низ карбюратора і верх основної частини самого корпусу притер на наймільшій наждачці на склі . Є якісь способи вирівняти нижню частину основного корпусу і низ кришки карбюратора?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

можна прогріти деталь феном технічним і киянкою чи молотком трохи підправити площини, потім притирати і притирати, спочатку можна крупнішою наждачкою, а потім дрібнішою.

Моя відповідь чисто теоретична, так як з к-126 ніколи справи не мав і може не зовсім розумію питання. Солекси і вебери притирав, один солекс правив.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

я нагревал весь карб желательно разобрать удалить все прокладки резиновые изделия,потом подбирал деревянные твердой породы бруски и давил струбциной к ровной поверхности и все под нагревом оставлял на 10-12 часов постоянно поджимая струбцину, с последующим остыванием под нажимом. после притирание поверхностей на шкурке. все получалось хорошо. проделывал такое с К126 и солексами у них тонкие части особенно нижние и К126 верх слабый желательно не переусердствовать сначала нагревать постепенно увеличивать температуру доведя ее до 150-180 град. проверить можно положить щепотку сахара если начал плавиться уже 165 градусов достаточно нагревать и уменьшить нагревание.

Плотность сахара 1,595, температура плавления 160° С. При температуре 120—140°С он желтеет, при 180—200°С темнеет (буреет)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

дякую за поради. корпус карбюратора нагрівав малою електроплиткою і підправив киянкою. Тоді трошки дещо шліфонув шліфмашиною ленточною а далі притерав на наждачній бумазі на рівній фанері та склі.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...