Гість Jimmi_Neitron Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 В....двигателе. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
GreenMile Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Эээ, щито? (с) Зачем редукционный клапан смотреть, у нас что, проблемы с давлением масла? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Ursus Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Насчет шланги картерных газов в атмосферу под машину, вы не задумывались что сами же будете этими газами дышать, как не крути но небольшая доля газов очень вредных попадет в салон. Ну вроде когда что-то залегает или прогорает, то потерю мощи можно заметить, да хотя бы посмотрите на свечи, если прогорел поршень то по свече будет видно. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
motorist Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Ну ваще то да есть, ремного попадает всалон но когда стоит тачке, а когда едет то ни попадает.И что предлагаеш по етому поводу????? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Ghost06 Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 разряжение нужно еще для того, чтоб сальники не текли. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Romm Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 А у меня молоко убежало когда пробило прокладку и масло вытеснила охлаждающая ж. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз