Перейти до вмісту

Москаль який хоче стати Charger'ом


Feanor

Recommended Posts

Спасибі! Просто підвернувся блок з новою поршневою під 76 по нормальній ціні :dash1:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 рік потому...
  • Відповіді 90
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Давненько тут не писав... Мось уже рік стоїть на вулиці, не на ходу. Надіюся, буде час зайнятися, перебрать заново ГБЦ, поміняти рокера і осі, РВ... По роботі катаюся на різних машинах, їх ремонтую, а на мося часу нема. Нічого, ось настане ВЕСНА!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Шукаю ГБЦ в хорошому стані, ціна до 1000 грн. Моя вже була втулена, між втулкою і РВ влазить щуп 0,25 :help:

http://moskvich.net/...BD%D0%B8%D0%B8/

Знайдено

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Зібрав саморобну ДБСЗ. Перевірив на пральній машині))) http://vk.com/video11936180_165675161

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

молодец! я сразу подумал, шо ты стиралку подключил вместо свечей :)))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 4 тижні потому...
  • 1 рік потому...

Крутой подход) но поршня под 80-й... это на сколько надо спилить ГБЦ чтоб хоть средненько поехало, мин на 2 мм... У меня 1.8 моторчик, ГБЦ что на нем стоит от моего бывшего 1.5.. так вот пилена она была где-то на 2.5 мм... для 1.5 мотора с поршнями под 92.й это было мега круто) а вот для 1.8 в самий раз (поршня почти плоские, под 80-й)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Нет)) по каталожному номеру  - под 93. . Эти более выпуклые,чем 80. просто такой ракурс, на самом деле

что -то среднее, но качество литья норм. с них было убрано чуть металла , для получения ровной поверхности днища. ГБЦ у меня  -2мм. Посему принимаю контрдетонационные меры))). СЖ будет в районе 10, зажигание под управлением SECU3. Питание - Солекс с блоком Axtec +лямбда зонд + автоподсос от секи на шаговом двигателе .Все это уже ждет своего часа. Не кидайте в меня тапками, хочу увидеть, что получится.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Небо в поршнях

у кота галагоны так не сверкают :D

хорошая пепельница :good:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 4 місяці потому...

нова інфа. Купив ІЖа 412, 40вого здав в метал. Мотор при мені))) Іж з живим кузовом,навіть арки цілі, заводиться, їде. Гальм нема. Рульового - нема, кпп на зєднанні з "колоколом"тече.. Куплений комплект гальм, передні супорта, задні ртц, ремкомплект феноксовського  гтц. 1,5л дот4, прокладки і сальники КПП, майже новий люксовий редуктор. Редуктор куплений через друга, жаль, не знав його раніще - повний комплект москальського інжектора, з рідним ресівером рік тому продав за 1000 грн!!!! 412 порадував людською проводкою і блоком запобіжників, в порівнянні з 2140. Фото скоро будуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Тобто "стати чарджером" означає нарешті опинитися на металоломі?

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

...- повний комплект москальського інжектора, з рідним ресівером рік тому продав за 1000 грн!!!! ...

а можно пробить кому продав?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

а можно пробить кому продав?

Продав рік тому комусь із Полтави. Більше інфи не збереглося))) Я сам на нього довго матюкався...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Тобто "стати чарджером" означає нарешті опинитися на металоломі?

Треба визнати, що довести його до їздабельного стану було дорожче, як взяти інший. Чарджер - бо був практично реалізований проект з утоплення решітки в морду на 10 см., обрізані "очки", втоплені фари. Потрібна була лише хром окантовка утвореної полички. 

У мене змінилися пріоритети - в холодний період заробляти гроші без транспорту я зараз не можу.

 

Сьогодні зняв рульовий редуктор. Вкарячив новий, тільки наживив до лонжерона. Зняв ГТЦ Фенокс, поміняв манжети. Далі по плану заміна супортів і задніх ртц. Супорти реставровані, зтц ДК(Не кидайте в мене валянками, знаю - херня). 

 

Далі - заміна сальників коробки, установка ремкомплекта куліси. Заміна редуктора на люксовий, вже лежить в закромах)))

Ага, ще установка ДБСЗ, яка давно чекає своєї черги вкупі із свічками БОШ. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Підкажіть, який трійник потрібен замість Гендольфа(колдуна)? Взначенні, від якого авто питати, а то якшо я назву його різюбові параметри, наші продавці скажуть, що нема.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Прокачав гальма. Кастрував Гендольфа. Сигнальний пристрій в режимі трійника, трубка на великий круг - напряму в ГТЦ, трубка із сигнального пристрою - закільцьована в сам пристрій. Тепер він трійник для малого круга.Протестував дбсз - працює вище всяких похвал. Скоро будуть фото.


Трабла з ручником - трубка щитка заднього лівого механізма відламана. ніяк не найду потрібного діаметра трубу, щоб доварить.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Отже, з часу останнього запису встановлено:

1. ДБСЗ

2. Євроблок запобіжників

3. Сигналка, актуатор на водійські двері і багажник (Відкриваю з пульта))))

4. Кастом замок багажника, зварив з решток стокового і замка заднього дивана Фіата Крома

5. Бачок омивача, моторчик Нива

6. Карб озон 2107

7. Псевдообратка через клапан 0,3 бар

8. Магнітола, правильне підключення із постійним плюсом і через замок запалення

9. ЕСП саморобний з моторчика двірників)))) Вгору тягне повільно, але тягне))) Стоковий був убитий, тому приколхозив. Кнопка ЕСП виведена на підлокітник


Постараюсь пофоткать на телефон, і викласти.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...