Перейти до вмісту

МПСЗ с датчиком детонации


Voshodik

Recommended Posts

Здравствуйте дорогие соклубники! Хотел бы узнать Ваше мнение или опыт об Микропроцессорном комумтаторе с автоматическим октан корректором?

20181013_220550.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Яка вартість даного чуда зараз? Мені помниться що його вартість такаж як у секу самої простенької, якщо так то секу буде краще робитиза дане щастя.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1 минуту назад, Elektrod сказал:

Яка вартість даного чуда зараз? Мені помниться що його вартість такаж як у секу самої простенької, якщо так то секу буде краще робитиза дане щастя.

700грн

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Нрмальна штука, зараз таким пользуюсь.

Якшо дд нормальний, то все добре ходить.

 

Нрмальна штука, зараз таким пользуюсь.

Якшо дд нормальний, то все добре ходить.

І це не мпсз а автоматичний октан коректор

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

17 минут назад, Kondit сказал:

Нрмальна штука, зараз таким пользуюсь.

Якшо дд нормальний, то все добре ходить.

 

Нрмальна штука, зараз таким пользуюсь.

Якшо дд нормальний, то все добре ходить.

І це не мпсз а автоматичний октан коректор

 

Где именно стоит дд?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Про даний девайс чув, хоча не юзав, але можу сказати наступне
1 прикрутити ДД, це одне а от зрозуміти чи він працює навряд чи получиться. Я думаю любий хто ставив собі інж чи щось подібне скаже, що подружити такий двигун з ДД дуже важко із-за мокрих гільз, торохкотящого ГРМ, старої торохкотящої коробки і ще кучі всього.
2 трампльор до якого можливо навіть за все своє життя ніхто ніразу ніякого стробоскопа не підключав щоб перевірити, чи він працює чи так крутиться та й вже добре
Я б поставив краще секу. Сама проста 30 у/о + ДАД. Все це діло можна підключити від ДХ трампльора, попередньо заштопоривши штатний центробіжний регулятор трампльора і відключивши вакуум. Можна на перший час без ДАД, а використовувати вакуумний регулятор трампльора, хоча це так би мовити на перший час. В ітогі отримаємо можливість вистраювати любі криві карт запалення і які можна буде підібрати на любих режимах. Замість датчика температури двигуна, можна підключити звичайний резистор і отримати ручний октан коректор. Можливість використання двох карт запалення, наприклад газ-бензин. А далі дивись і зовсім відмова від трампльора. З мінусів я б сказав вартість і замороченість.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

4 минуты назад, Elektrod сказал:

З мінусів я б сказав вартість і замороченість

1000 грн и два дня на плетение проводки с нуля. Ничего сложного

Эффектом я доволен каждую поездку

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

8 минут назад, D.Vader сказал:

1000 грн и два дня на плетение проводки с нуля. Ничего сложного

Эффектом я доволен каждую поездку

Про этот коммутатор?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

9 часов назад, Kondit сказал:

Дд на шпильці 3 циліндра на випускному колекторі

И датчик работает корректно?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

11 час назад, Elektrod сказал:

А далі дивись і зовсім відмова від трампльора. З мінусів я б сказав вартість і замороченість.

Если лепить МПСЗ то в идеале сразу целится на шкив 60-2 и отказ от трамблера. Ну и на полноценный блок, а не "микро". Все равно рано или поздно к этому придете, только потом дороже получится)

По поводу стоимости да, не дешево, если покупать готовое решение + комплектующие и датчики. Но сложностей там вообще нет никаких. Лично я не видел аналогов где бы было настолько все разжевано как в мануалах секу3. Другое дело что не каждому это дано и не каждый захочет в это все вникать :)

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

10 часов назад, All!@nce сказал:

Ну и на полноценный блок, а не "микро"

По факту даже с микры можно наваять моновпрыск, только без ЛЗ

Ну это как если бы на твоей евробляхе стояла обманка лямбды

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...