Voshodik Опубліковано: 15 жовтня 2018 Скарга Поширити Опубліковано: 15 жовтня 2018 Здравствуйте дорогие соклубники! Хотел бы узнать Ваше мнение или опыт об Микропроцессорном комумтаторе с автоматическим октан корректором? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Elektrod Опубліковано: 15 жовтня 2018 Скарга Поширити Опубліковано: 15 жовтня 2018 Яка вартість даного чуда зараз? Мені помниться що його вартість такаж як у секу самої простенької, якщо так то секу буде краще робитиза дане щастя. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Voshodik Опубліковано: 15 жовтня 2018 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 15 жовтня 2018 1 минуту назад, Elektrod сказал: Яка вартість даного чуда зараз? Мені помниться що його вартість такаж як у секу самої простенької, якщо так то секу буде краще робитиза дане щастя. 700грн Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Kondit Опубліковано: 15 жовтня 2018 Скарга Поширити Опубліковано: 15 жовтня 2018 Нрмальна штука, зараз таким пользуюсь. Якшо дд нормальний, то все добре ходить. Нрмальна штука, зараз таким пользуюсь. Якшо дд нормальний, то все добре ходить. І це не мпсз а автоматичний октан коректор Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Voshodik Опубліковано: 15 жовтня 2018 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 15 жовтня 2018 17 минут назад, Kondit сказал: Нрмальна штука, зараз таким пользуюсь. Якшо дд нормальний, то все добре ходить. Нрмальна штука, зараз таким пользуюсь. Якшо дд нормальний, то все добре ходить. І це не мпсз а автоматичний октан коректор Где именно стоит дд? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Elektrod Опубліковано: 15 жовтня 2018 Скарга Поширити Опубліковано: 15 жовтня 2018 Про даний девайс чув, хоча не юзав, але можу сказати наступне 1 прикрутити ДД, це одне а от зрозуміти чи він працює навряд чи получиться. Я думаю любий хто ставив собі інж чи щось подібне скаже, що подружити такий двигун з ДД дуже важко із-за мокрих гільз, торохкотящого ГРМ, старої торохкотящої коробки і ще кучі всього. 2 трампльор до якого можливо навіть за все своє життя ніхто ніразу ніякого стробоскопа не підключав щоб перевірити, чи він працює чи так крутиться та й вже добре Я б поставив краще секу. Сама проста 30 у/о + ДАД. Все це діло можна підключити від ДХ трампльора, попередньо заштопоривши штатний центробіжний регулятор трампльора і відключивши вакуум. Можна на перший час без ДАД, а використовувати вакуумний регулятор трампльора, хоча це так би мовити на перший час. В ітогі отримаємо можливість вистраювати любі криві карт запалення і які можна буде підібрати на любих режимах. Замість датчика температури двигуна, можна підключити звичайний резистор і отримати ручний октан коректор. Можливість використання двох карт запалення, наприклад газ-бензин. А далі дивись і зовсім відмова від трампльора. З мінусів я б сказав вартість і замороченість. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
D.Vader Опубліковано: 15 жовтня 2018 Скарга Поширити Опубліковано: 15 жовтня 2018 4 минуты назад, Elektrod сказал: З мінусів я б сказав вартість і замороченість 1000 грн и два дня на плетение проводки с нуля. Ничего сложного Эффектом я доволен каждую поездку Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Voshodik Опубліковано: 15 жовтня 2018 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 15 жовтня 2018 8 минут назад, D.Vader сказал: 1000 грн и два дня на плетение проводки с нуля. Ничего сложного Эффектом я доволен каждую поездку Про этот коммутатор? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
D.Vader Опубліковано: 15 жовтня 2018 Скарга Поширити Опубліковано: 15 жовтня 2018 Нет. Секу-3 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Kondit Опубліковано: 15 жовтня 2018 Скарга Поширити Опубліковано: 15 жовтня 2018 Дд на шпильці 3 циліндра на випускному колекторі Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Voshodik Опубліковано: 16 жовтня 2018 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 16 жовтня 2018 9 часов назад, Kondit сказал: Дд на шпильці 3 циліндра на випускному колекторі И датчик работает корректно? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
All!@nce Опубліковано: 16 жовтня 2018 Скарга Поширити Опубліковано: 16 жовтня 2018 11 час назад, Elektrod сказал: А далі дивись і зовсім відмова від трампльора. З мінусів я б сказав вартість і замороченість. Если лепить МПСЗ то в идеале сразу целится на шкив 60-2 и отказ от трамблера. Ну и на полноценный блок, а не "микро". Все равно рано или поздно к этому придете, только потом дороже получится) По поводу стоимости да, не дешево, если покупать готовое решение + комплектующие и датчики. Но сложностей там вообще нет никаких. Лично я не видел аналогов где бы было настолько все разжевано как в мануалах секу3. Другое дело что не каждому это дано и не каждый захочет в это все вникать 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
D.Vader Опубліковано: 16 жовтня 2018 Скарга Поширити Опубліковано: 16 жовтня 2018 10 часов назад, All!@nce сказал: Ну и на полноценный блок, а не "микро" По факту даже с микры можно наваять моновпрыск, только без ЛЗ Ну это как если бы на твоей евробляхе стояла обманка лямбды Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз