Перейти до вмісту

Мій Комбік! Мій перший автомобіль!!!


myshko52

Recommended Posts

... долго молчал.. теперь скажу... я просто В ВОСТОРГЕ от того что на форуме вижу... сколько молодежи не х..й по подворотням страдают, а своими руками чего-то делают....

:hi:

Дякую, нам молоді дуже приємно :blush: !!! Хоча так і має бути, треба працювати а не х...ю страдати!! ДА-ДА!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

молодец , а потом многие удивляються вот он хорошо живёт , так он ведь не в подъезде курил а трудился и чего-то в жизни добился УМНИЦА :blush:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Розповім коротко і зрозуміло. Щоб якісно зробити антикор машини потрібно деяке обладнання. Пензлик не проходить. Із власного досвіду скажу - Цим інструментом користуюсь мало не щодня.  Найголовніше -компресор(не обовязково самий великий і дорогий, китаєць в мене служить вже 3года), до нього бажано ресивер.  І ше корисний набор 5в1.

В цьому наборі:Краскопульт(для початківця), підкачка коліс, пістолет продувочний, шланг, пістолет розпилювач універсальний-бачок на 1л.(можна помити двигун, карб, задуть антікор, побілить стіни :) ).

Про антікор- на 750 гр сала 250 гр нігрола, можна добавити воск чи парафіну трохи.

Пропорцію визнач для себе самостійно- для проби густини розігріту суміш налий на метал, а там зрозуміеш що для борщу не вистачає :) . Обробляти краще літом.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Да можно и зимой , если есть где , на улице при минусе толком не задуешь. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

молодец , а потом многие удивляються вот он хорошо живёт , так он ведь не в подъезде курил а трудился и чего-то в жизни добился УМНИЦА :)

Дякую, стараємся!!! :bud:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Мишко,бережи Москвіча.Він повінен бути гарним якщо його правильно зробиш!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Мишко,бережи Москвіча.Він повінен бути гарним якщо його правильно зробиш!

Дякую, буду старатись!!!

Довго сьогодні бавився з бензонасосом, і прийшов висновку шо йому п....ц і треба його міняти!!!

Завтра йду на базар буду купляти новий  "Пекар"  95 гривень, замахали, ціни шо піпєц!!!!!

Ше поміняв шланги, фільтр, зняв і почистив трамбльор, почистив поплавкову камеру в карбі!!!!

Ше питання: хто шо знає про (ЄПХХ) як ставиться скільки коштує???

І ше одне, комусь треба значок москвич, металевий вроді від старого москвіча, ніде не можу в неті картинку найти і фото забув зробити!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В мануалі по Москалям подивись про епхх. Він впливає на хх. Коли  рухаєшся на передачі і відпускаєш газульку -елєктроклапан зупиняє  подачу бензи, коли оберти двигуна падають певного рівня, блок керування  відновлює подачу. Еконмить бенз і гальма коли багато катаєшся по місту.  Будова епхх на різних карбах різна. За відсутності блока тимчасово достатньо з"єднати штуцери шлангом, Вони знаходятся зі сторони клапанної кришки 2 шт, в нижній частині карба.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Але то вроді не оригінальний, але практично нічим від нього не відрізняється, а Ленинградський ПЕКАРЬ коштує порядка 170-180 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Правда фото насоса не мав можливості зробити, може на днях зроблю!!!!!!!

Питання: скільки нормальний карбюраторщик візьме, щоб класно відрегулювати карб?????????

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

 кричал сварщику - "стой!!!" и поливал водой днище :hi: Варили долго.

так ты ж не поливал, а ХАантанировал (снизу то) - ХВармулиРУВай правильно....

(просто шутка)

 поки добіжиш з тим відром до гаража то вода вже вистигне,  :)) !!!

так АБ том ШОБ зимой делать.... і мови не може бути!!!

:hi:

Почему не может быть???Я зимой Москвича до покраски и после покраски розбирал/собирал!Только бокс был отапливаный!А в гараже даже в в +1 сложно выседеть....а эсли ветер то вообще!

Да что-то слабенький нынче народ , морозика боиться , а при минс 20  на трасе раком полдня и руки по локоть закочены , тогд жжжжжжжжжж полная , а так под домом одно удовольствие , если настрой есть.

ну и такое было бывает! :bye:
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Правда фото насоса не мав можливості зробити, може на днях зроблю!!!!!!!

Питання: скільки нормальний карбюраторщик візьме, щоб класно відрегулювати карб?????????

3 Месяца назад полностю рекулеровка зажигания,карб помыть почистить поставить настройть 120 грн...
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Хороший комбик достался. Только вот резать двери под ручки не стоит(ИМХО) он у тебя еще сохранил оригинальный вид, не стоит переделывать

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Хороший комбик достался. Только вот резать двери под ручки не стоит(ИМХО) он у тебя еще сохранил оригинальный вид, не стоит переделывать

Напевно так і зроблю!!!

Така цікава штука: по документах він 84 року, а такі моделі випускались з 72 ро 79 !!!

ЦІКАВО!!!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ну так посмотри на табличку под капотом. Может кузов менялся или делался КР.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Все у тебя хорошо.... только фото самого москвича напроч отсутствуют... :bye:

единственное фото в первом посте - не всчет... :)

Аватарка конечно красивая... но мелковато... видно плоховато....

в общем пора показывать "на публику..." :hi:

уверен никто не обитит да же если, что то и будет выглядеть спорно...

ДОБРО ПОЖАЛОВАТЬ.... выходи!

ХАЙ ЩАСТИТЬ!

:hi:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

До карбюраторника можна поїхати завжди. Спробуй зробити сам. Нічого  складного чи фантастичного там нема. На форумі і в книжках є вся інфа.  Для карба знадобится промивка карба в балончіку і повний ремкоплект.  Для профілактики сис.запалювання- контакти нові, контрольна лампочка,  можливо конденсатор.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...