Перейти до вмісту

Верные друзья 2125 и 2137


Pomi4

Recommended Posts

У кого есть доступ к станкам, делают в крышке проточку и ставят стопорное кольцо, для упора сальника.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 617
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

 Сьогодні зробили поршня. Треба вирівняти по вазі. самий перший проточили трошечки більше ніж інші. Важить перший поршень 417гр, решта по 420гр. Питання- звідки можна зняти 3гр , щоб вага була однакова? Трішки фото 

609d7a73b592t.jpg
Для порівняння- проточений горшок під 92 и звичайний під 76. 

3e0b98aa45adt.jpg

 

 

ba460ac45393t.jpg

До початку складання мотора залишилось небагато. Треба почистить поршня, зробить ревізію масляного насоса, наклепати нові накладки на зчеплення.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

post-10843-0-39978400-1458235357_thumb.jpgЯкось так. Впускний колектор поставив від 2141.під солекс. Буде верхній термос. Треба нарізати різьбу і закрутити в заді головки штуцер для підключення теплодуйки.  Генератор, стартер, зчеплення буду перекидати. А ще дуже хочу кпп полонеза.  

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Сьогодні зняв мотор з комбіка. Якби не прогорівша прокладка може ще би трохи поїздив.Гази з сапуна мотора йшли як з вихлопної. Масло гнало через передній і задній сальники. Пішла вода у масло. До ремонта треба було дотянути, то заливали чисту отработку. Сгущонку зливали отработку заливали. І так два місяці. Сьогдні знайшов час і викинув піддослідний мотор після мегафорса. Як і думав дива не сталося, Мегафорс нічого явного не дав. колінвал стоїть номінал. Мікрометр показав вироботку в -6,-8соток. На гільзах невеликий ступенька. Теж вироботка присутня. Кілця поршневі польські, мягенькі. Свою справу виконували добре. Про що свідчить великий зазор в замку, вони просто зтерлись. Трохи фотоpost-10843-0-39627200-1458399834_thumb.jpgpost-10843-0-77223000-1458399864_thumb.jpgpost-10843-0-60393300-1458399887_thumb.jpg

Кольцо в гільзі post-10843-0-94200400-1458399929_thumb.jpg

Шийки колінвала без задирівpost-10843-0-91639400-1458399952_thumb.jpg

головка робоча, розподільpost-10843-0-63172200-1458399980_thumb.jpgчий вал тре мабуть завтулити

Зазор маслоного кольца post-10843-0-03082500-1458400040_thumb.jpg вкладишиpost-10843-0-93583400-1458400088_thumb.jpg

 Поршень цікавий вся юбка в маслозатримуючих канавках. Шкода що під76.post-10843-0-05122500-1458400062_thumb.jpg

 Вкладши post-10843-0-93583400-1458400088_thumb.jpg.ще б трохи і шатунні почали би стучати.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Велике спасибі Вовчику за допомогу в заміні мотора. Багато часу забрав.... 10 годин з перекурами на каву.

   Поставив 1.6 коліно 3317 поршня 82.0 під 93. проточені. Проблеми почалися з самого початку. Акумулятор слабий не зміг завести, заміна на добрий акум теж  нічого не дала. Завели з толкача.  Робить дуже голосно, щось стучить сильно, на хх трусить, я так думаю через полегшений маховик. Зробив перетяжку головки, регулювання клапанів,думав тихіше буде. Стук залишився як у дизеля. Частота звука співпадає з роботою клапанного механізма. Поміряю компресію, там буде видно.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Если новособранный мотор заводят с буксира, то он не правельно собран.Зажим КВ происходит на коренных или шатунных шеях,или и там и там одновременно. Я сперва обжимаю КВ,накидываю маховик и пытаюсь руками првернуть колено,если вручную с средним усилием проворачивается,значит коренные шеи проточены правельно и вкладыши правельные. Возможно ошибся на зуб в цепи ГРМа

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ромыч, маховик облегчённый-это норм. Я уже второй год езжу и ничё))) Возможно цепь перескочила-были у нас с кумом случаи.. Проверь метки. Ну, и положение трамблёра.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Дякую за пораду. Буду дивитися. Мотор прокручується від стартера легко., колінвал не шліфован, шийки в допусках просто поставив нові вкладиші 0.25. Цеп не перескочив,сидить на шестерні добре, виставлю по мітках,подивлюсь..

 Вже проїхав біля 60км. Мотор став трохи тихіше працювати.навіть заводитися стартером. настроїв газ і момент запалювання. Стучать сильно пальці поршневі коли більше газу даєш, все одно як на бензині мотор працює. Тре якось настроїти газредуктор у газовиків.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Журбинка сталася з мотором.Пробило прокладку під головкою. Ледь додому доїхав з роботи. А так добре сьогодні їздив. Дрібні речі в багажніку і салоні почали літати, чого раніше такого не було. Руки опускаються, тре взяти тайм-аут. Журба охопила мою голову, що казати розтин покаже.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Токо мотор собрали и уже пробило!? Вы когда гильзи в блок кидали медные кольца новые ставили,или старые оставили?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Токо мотор собрали и уже пробило!? Вы когда гильзи в блок кидали медные кольца новые ставили,или старые оставили?

А якже нові кольца+ легенький слой герметіка віктор рейнц.

 

У тебя звенело на газу как на бензине ?

Так - характерний звук пальців, як на бензині. Шкода тахометр не працює, точно не скажу на яких обертах. На підйомі третя або четверта обороти середні - відкриваю другу камеру в карбі і мотор дзвенить як ото дизель. Сьогодні на гарячому ще компресію поміряв. 1,2,3 горшок майже 13, четвертий -13.5. На холодному повинно більше показати.

 не знаю з чого починати. мабуть зніму гбц. потім блок.Побачу що розтин покаже Швидше за все складу нормальний 1.7, бо є поршня, гільзи , кольца бу, але в гарному стані.  перестану займатися колхозом.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Пальцы не звенят,звенит поршень когда он почти в НМТ. Настрой мотор на хорошую работу на бензе,потом играйся с газом.Попробуй запознить зажигание и купи 98го бенза попробуй как на нем мотор звучит. Газ просит раннего зажигания,а бенз чуть позднего

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

фото в раборе двига после пробитой прокладки, особенно донышки поршней.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Очень похоже, что мотор поездил на раннем зажигании, и гадил вакуумный опережометр, с повышением степени сжатия кривая УОЗ сильно выполаживается.

Нужны более жесткие пружинки и уменьшить ход опережометра вакуумного.

А по прокладке нужно посмотреть выступание гильз между собой. А мож и прокладка просто не выдержала раннего зажигания.

Начальный уоз поставь градусов 4...5 и зазор в свечах сделай 0.7.

Это для 1.6

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Надо взять перекур,то этот круговорот неудач,может довести до фобии...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Я перелопатил инфы много, понял, что мотор 1.6 хороший мотор в твоей конфигурации, но для его правильной работы, помимо сборки, нужны инные настройки системы питания и УОЗ.У УЗАМА динамическая степень сжатия выше чем расчетная.

Хочешь обточи немного поршни, понизь степень до 10 расчетной, тебя мотор будет радовать.

Покажи фото свечей, пожалуйста.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Дякую всім за підтримку.

 Настроююсь знімати гбц. Мені цікаво знайти причину.

      Вранці вчора зняв трампльора і трохи відігнув кріплення пружинок .Зробив сильніший натяг, щоб менший кут випередження був. Це дало хороший результат. Специфічний шум зник або став меншим під максимальним навантаженням.

     Поршня обточував по мінімуму, щоб на газу добре перло. Фото мотора буде коли розбрати почну.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Нужно уменьшить ход штока вакуумного опережометра

У меня при правильной настройке работало как хорошо настроенная швейная машинка.

Сделай зазор в свечах 0,7

Будет стабильней работать

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Всім привіт. Розповім останні новини.Вчора загнав машину до швагра на роботу. якось доїхав- відстань менше кілометра. Заводилась дуже важко. Сьогодні намагався завести щоб заїхати в гараж,але все марно.До воріт заштовхали руками, через поріг на стартері перекотився. Розтин показав причину - в третьому циліндрі видавило прокладку гбц. головка була зажата сильно, а прокладку пробило. взяв штангенциркуль, положив ребром на гільзу. Щуп 20 соток проліз легко. Монтажними лопатками  витягнув другу і треті гільзи. Побачив мідні прокладки і зробив висновок- їх не можна нічим мазати. А ще треба брати кольца нормальної товщини, бо ці що купив якісь дуже тонкі. Добавити слизький герметик, то їх легко видавлює. А ще на поршнях гарні відбитки від клапанів,видно де робити цековки. Розберу головку, проллю клапана соляркою на герметичність.

  Таке питання- чи можна поставити гільзи не виймаючи поршня? Може гільзу всередині проточити на конус, щоб як оправка на поршня легко находила. Так не хочеться мотора знімати і розбирати.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...