tyninger Опубліковано: 30 березня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 30 березня 2014 Власне розібрав моторчика(коліно 412 поршнева 1.7) і дві !!! прокладки під головкою. Якось я це все всеж таки налаштував і воно їздило і їздило не погано(літом траса-8 місто 10, зимою траса 10 , а місто 15 !!). Але останнім часом почався жор масла(завжди заливав хадо полусинтетику), якщо в натяг ще якось можна було їздити, то при активнії їзді масло просто щезало. Картерні гази особливо не давили - бачив і гірші варіанти, але масла так не жерло.Димів моторчик їз вихлопної теж "нормально" - задом вночі в двір заїхати було проблематично. бо пелена сивосиня з водійського боку закривала усю видимість(особливо коли поставив світлодіоди в ліхтарі ЗХ). Загалом дістало і розібрав... Що цікавить то - яка може бути причина закоксовування маслозйомних кілець ? Чому такий нагар на клапанах ? яраніше такого не бачив(мав і ремонтував вже три москалика. Кільця не залягли, поршня в гільзах сидять як треба. Звідки такий жор масла - невже із-за закоксованих маслозйомних? чи може ГБЦ дати великий розхід масла ? ну і пробіг після ремонту десь 50 тисяч. Ще цікаво чого раніше не бачив - при знятті шатунів , вкладиші лишались на колінвалу а не в головці шатуна, доречі міряв коліно мікрометром - чітко під 0.25 тобто на шатунних шийках зносу практично нема)) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
SERGEYVFS Опубліковано: 30 березня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 30 березня 2014 и зачем так над мотором издиватся, колено 1.5, поршневая 1.7, и тог недоразвитый 1.6, плюс ище 2 прокладки, убейте меня если неправ.сж будет около 7, ето кошюнство. поменяй колено, кольца и поставь одну прокладку и забудь про все. 2 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
tyninger Опубліковано: 30 березня 2014 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 30 березня 2014 так то не моя робота, то я так купив(з третіх рук).мабуть у першого хазяїна(він робив...кхе , йому робили капіталку на сто ))) був доступ до халявного 76-го. Бо як на мене то краще вже було поршенву 1.5 поставити. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
SERGEYVFS Опубліковано: 30 березня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 30 березня 2014 ище к списку - профилактика гбц, в особености напраляюшие. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
leon Опубліковано: 30 березня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 30 березня 2014 проверь зазоры новым кольцом и направляйки&клапана, также под сухарями новые колечки. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
tyninger Опубліковано: 30 березня 2014 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 30 березня 2014 Та звичайно, що голову буду ревізувати і певне віддам на ремонт в "дінго механік". Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз