Перейти до вмісту

Наслідки...а що ж було не так ?


tyninger

Recommended Posts

Власне розібрав моторчика(коліно 412 поршнева 1.7) і дві !!! прокладки під головкою. Якось я це все всеж таки налаштував і воно їздило і їздило не погано(літом траса-8 місто 10, зимою траса 10 , а місто 15 !!). Але останнім часом почався жор масла(завжди заливав хадо полусинтетику), якщо в натяг ще якось можна було їздити, то при активнії їзді масло просто щезало. Картерні гази особливо не давили - бачив і гірші варіанти, але масла так не жерло.Димів моторчик їз вихлопної теж "нормально" - задом вночі в двір заїхати було проблематично. бо пелена сивосиня з водійського боку закривала усю видимість(особливо коли поставив світлодіоди в ліхтарі ЗХ). Загалом дістало і розібрав...post-10429-0-06244400-1396212141_thumb.jpg

Що цікавить то - яка може бути причина закоксовування маслозйомних кілець ? Чому такий нагар на клапанах ? яраніше такого не бачив(мав і ремонтував вже три москалика. Кільця не залягли, поршня в гільзах сидять як треба. Звідки такий жор масла - невже із-за закоксованих маслозйомних? чи може ГБЦ дати великий розхід масла ? ну і пробіг після ремонту десь 50 тисяч. Ще цікаво чого раніше не бачив - при знятті шатунів , вкладиші лишались на колінвалу а не в головці шатуна, доречі міряв коліно мікрометром - чітко під 0.25 тобто на шатунних шийках зносу практично нема))

post-10429-0-88066600-1396212036_thumb.jpg

post-10429-0-99566500-1396212057_thumb.jpg

post-10429-0-89991100-1396212071_thumb.jpg

post-10429-0-72451500-1396212084_thumb.jpg

post-10429-0-26949400-1396212100_thumb.jpg

post-10429-0-41618500-1396212126_thumb.jpg

post-10429-0-16165500-1396212173_thumb.jpg

post-10429-0-24741100-1396212187_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

и зачем так над мотором издиватся, колено 1.5, поршневая 1.7, и тог недоразвитый 1.6, плюс ище 2 прокладки, убейте меня если неправ.сж будет около 7, ето кошюнство. 

 

поменяй колено, кольца и поставь одну прокладку и забудь про все.

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

так то не моя робота, то я так купив(з третіх рук).мабуть у першого хазяїна(він робив...кхе , йому робили капіталку на сто ))) був доступ до халявного 76-го. Бо як на мене то краще вже було поршенву 1.5 поставити.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

проверь зазоры новым кольцом и направляйки&клапана, также под сухарями новые колечки.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Та звичайно, що голову буду ревізувати і певне віддам на ремонт в "дінго механік".

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...