Перейти до вмісту

даю більше оборотів - фари світять нормально.


Recommended Posts

кароче так

включаю фари при працюйочому двигуні світять але не так як має бути,тусклувато

даю габільше оборотів світять норм,відпущу газ притухають,фари нові,лампи нові,всьо відповідає стандарту

провірив ремінь,був ослаблений натянув стільки скільки був хід генератора,трошки краще але всеодно нет шо має бути

думає може ремінь просто вже розтянувся того недає то шо має давати?ремінь все ще трохи прогинається.

Первое китайское за название темы. - Sashawhite

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ну так прально, такая х-ня (только у меня не оч сильно заметно это изменение свечения, но я то знаю что оно есть  :blush: ), это наш родной гена. На холостых он зарядку не дает. уменьшеный шкив генератора спасет.

ЗЫ лампы новые небось помощнее стандартных  :D .

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

акумулятор крутить як молодий)

років 5 назад світило всьо чьотко,а останні 4роки така фігня.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

это аккумулятор старый, у меня было такое что реле выключало свет когда на светофоре стоял

попробуй отдолжить акамулятор и проверить

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Я завжди казав що вольтметр важливий прилад в автомобілі.За домогою його дуже легко визначити стан системи енергопостачання автомобіля.На малих обертах генератор не виробляє енергії, споживачі живляться від акумулятра.В цьому випадку вольтметр повинен показувати трохи менше 12В.Якщо напруга дуже низька значить акумулятор розряджений або вийшов з ладу.Коли ти добавляеш газу генератор починає виробляти енергію, напруга піднімається і вона не повинна бути більше 14,5В.Якщо більше значить не працює релерегулятор.Це призводить до перезарядки акумулятора і викіпання електроліту.

В твоєму випадку причина не в генераторі, не в ремені, а в ланцюгу акумулятор-клема-амперметр-генератор.Почни з того, що почисть клеми на акумуляторі,перевір кріплення клем на амперметрі і на генераторі.А також перевір акумулятор.

Хоча на холостих світло завжди буде трохи тусклішим чим на обертах.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

У меня была такая проблема когда был разряжен аккумулятор. Вылечил ее зарядкой и установкой шкива генератора от 2141

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Генератор не дает напряжение при малых оборотах. Возможно сам гена, возможно регулятор напряжения. Если аккум крутит "как молодой" - то только так. Вольтметра в руки - цепляем на клемы акума, заводим, газуем и смотрим картину как работает зарядка.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Генератор не дает напряжение при малых оборотах. Возможно сам гена, возможно регулятор напряжения. Если аккум крутит "как молодой" - то только так. Вольтметра в руки - цепляем на клемы акума, заводим, газуем и смотрим картину как работает зарядка.

ок,попробуєм)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

так ремінь поміняв,той вже був розтягнутий на 2см десь так,натяжку зробив так як книжка пише,акума була малость розряжена підзарядив.

вночі з включеними фарами бляжнього0дальнього(нема різниці)і магнітолою заводить з пів оберта.

фари всеодно ще притухають але вже нетак сильно))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

прилад провірки напруги показує шо недозарядка акумолятора при включеному двигуні,думаю проблема в шоколадці.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 місяці потому...

Тож маю проблему з недозарядом. На підсосі супер на холостих трошки стрілка йде до низу а коли на холостих включаю пічку на 3 аварійку і обігрів 5 дверки то стрілка в жовту зону стає як все виключаю на холостих чи на оборотах стрілка взагалі не рухається з жовтої зони .Коли глушу двигун і знов заводжу правда не завжди але стрілка вертається знов на підсосі іхолостих є заряд а включу печку 3 і всьо решта опять та сама картина.Шо то може бути?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ставь с иномарки. мощнее

Я нашел BOSCH 65А с Фольца. у меня уже лежит) осталось его приколхозить)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Генератор может выпеднривать если у него подщипники разбиты - тогда он бы вообще не заражал, а так максимум щётки поменять, может ещё ротор подгоревший и пробоев много, а вообще реле зарядки отрегулируй, там крайней ключ который по внешнему идёт надо подкрутить, ещё на амперметре контакты почистить, я себе вообще из амера выдрал все провода и скрутил вместе с тех пор всё глюки в проводке абсолютно исчесзи, а так пол машины менять хотели, пусть ести амперметры в сад валят, без них машина ездит :)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

При нормально працюючому генераторі, зарядки на холостих обертах немає. На підсосі, тобто в межах 1000-1500 обертів зарядка повинна бути, але потрібно розуміти що при 1000 обертів двигуна, гена видає 14,5 паспортних вольт, але струм він має слабий і при включенні споживачів відбуваеться враження недозарядки. Коректно гена починае працювати лише після 1500 обертів двигуна. Також при старенькому акамуляторі після запуска двигуна і роботі його в районі 1200 обертів потрібно десь близько одніеї хвилини для відновлення заряду акамулятора, після чого він бере заряд у штатному режимі. Ця перша хвилина навантажує генератор відсотків на 50 тобто ампер 20-25, якщо до цього додати ввімкнені фари і обігрів скла, то виходить що ви свій генератор навантажили на 100 відсотків, а виходячи з паспортних даних генератора 100% потужності він може дати лише при неменш ніж 3000-4000 обертів

Тож напиши будь-ласка що в тебе на вольтметрі при 2000 обертів двигуна

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Эт не мотоцыкл чтоб на холостых не было заряда, если у меня так было я б уже на втором часу стояния в пробке посадил бы акум и не завёлся,  кури реле, его кстате лучше не менять а отрегулировать как в книжке написано раз год, хотя на многих машинах за 40 лет туда никто не лазил и начинают ругать ни в чём не виноватые генераторы :)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ставь с иномарки. мощнее

Я нашел BOSCH 65А с Фольца. у меня уже лежит) осталось его приколхозить)

С БТРа на 300А - зато не надо чистить контакты и наверняка ток пропустит через неисправные реле, Сыла э ума та нах надо!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В тому і справа що двигун в мене на 2000 чуть лі не випригує з під капоту . Як регулювати його ?Щітки нові реле старе  я112а

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Років вже десь вісім підробляю автоелектриком вдома, вперше чую щоб генератор видавав зарядку на холостих обертах, навіть для іномарок десь до 2000 року випуска зарядка на холостих це фантастика

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

:)   

Дана вирізка з книжки по ремонту м412. Важко сказати який у тебе генератор конкретно, але на наших автомобілях усі генератори однакові відрізняються лише кріпленням, виконанням(шиколадка чи просто щотки а регулятор окремо) і дещо по потужності від 40А до 55А, принаймні те що я зустрічав. До того ж це стосуеться як москвичів так і тазів

post-2203-1318777363,95_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...