Вєталь_IF Опубліковано: 11 вересня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 11 вересня 2010 кароче так включаю фари при працюйочому двигуні світять але не так як має бути,тусклувато даю габільше оборотів світять норм,відпущу газ притухають,фари нові,лампи нові,всьо відповідає стандарту провірив ремінь,був ослаблений натянув стільки скільки був хід генератора,трошки краще але всеодно нет шо має бути думає може ремінь просто вже розтянувся того недає то шо має давати?ремінь все ще трохи прогинається. Первое китайское за название темы. - Sashawhite Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Tolik2402 Опубліковано: 12 вересня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 12 вересня 2010 а що з акумулятором? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
zoom Опубліковано: 12 вересня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 12 вересня 2010 Ну так прально, такая х-ня (только у меня не оч сильно заметно это изменение свечения, но я то знаю что оно есть ), это наш родной гена. На холостых он зарядку не дает. уменьшеный шкив генератора спасет. ЗЫ лампы новые небось помощнее стандартных . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Вєталь_IF Опубліковано: 12 вересня 2010 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 12 вересня 2010 акумулятор крутить як молодий) років 5 назад світило всьо чьотко,а останні 4роки така фігня. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Varuuy Опубліковано: 12 вересня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 12 вересня 2010 Уже было сказано генератор поменяй и все станет на свои места.!! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
hitman47 Опубліковано: 12 вересня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 12 вересня 2010 это аккумулятор старый, у меня было такое что реле выключало свет когда на светофоре стоял попробуй отдолжить акамулятор и проверить Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
MoskvichNick Опубліковано: 12 вересня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 12 вересня 2010 Я завжди казав що вольтметр важливий прилад в автомобілі.За домогою його дуже легко визначити стан системи енергопостачання автомобіля.На малих обертах генератор не виробляє енергії, споживачі живляться від акумулятра.В цьому випадку вольтметр повинен показувати трохи менше 12В.Якщо напруга дуже низька значить акумулятор розряджений або вийшов з ладу.Коли ти добавляеш газу генератор починає виробляти енергію, напруга піднімається і вона не повинна бути більше 14,5В.Якщо більше значить не працює релерегулятор.Це призводить до перезарядки акумулятора і викіпання електроліту. В твоєму випадку причина не в генераторі, не в ремені, а в ланцюгу акумулятор-клема-амперметр-генератор.Почни з того, що почисть клеми на акумуляторі,перевір кріплення клем на амперметрі і на генераторі.А також перевір акумулятор. Хоча на холостих світло завжди буде трохи тусклішим чим на обертах. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Sparco Опубліковано: 12 вересня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 12 вересня 2010 У меня была такая проблема когда был разряжен аккумулятор. Вылечил ее зарядкой и установкой шкива генератора от 2141 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Skade Опубліковано: 12 вересня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 12 вересня 2010 Генератор не дает напряжение при малых оборотах. Возможно сам гена, возможно регулятор напряжения. Если аккум крутит "как молодой" - то только так. Вольтметра в руки - цепляем на клемы акума, заводим, газуем и смотрим картину как работает зарядка. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Вєталь_IF Опубліковано: 13 вересня 2010 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 13 вересня 2010 Генератор не дает напряжение при малых оборотах. Возможно сам гена, возможно регулятор напряжения. Если аккум крутит "как молодой" - то только так. Вольтметра в руки - цепляем на клемы акума, заводим, газуем и смотрим картину как работает зарядка. ок,попробуєм) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Вєталь_IF Опубліковано: 13 вересня 2010 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 13 вересня 2010 так ремінь поміняв,той вже був розтягнутий на 2см десь так,натяжку зробив так як книжка пише,акума була малость розряжена підзарядив. вночі з включеними фарами бляжнього0дальнього(нема різниці)і магнітолою заводить з пів оберта. фари всеодно ще притухають але вже нетак сильно)) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Вєталь_IF Опубліковано: 16 вересня 2010 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 16 вересня 2010 прилад провірки напруги показує шо недозарядка акумолятора при включеному двигуні,думаю проблема в шоколадці. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
вовкін Опубліковано: 8 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 8 січня 2011 Тож маю проблему з недозарядом. На підсосі супер на холостих трошки стрілка йде до низу а коли на холостих включаю пічку на 3 аварійку і обігрів 5 дверки то стрілка в жовту зону стає як все виключаю на холостих чи на оборотах стрілка взагалі не рухається з жовтої зони .Коли глушу двигун і знов заводжу правда не завжди але стрілка вертається знов на підсосі іхолостих є заряд а включу печку 3 і всьо решта опять та сама картина.Шо то може бути? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
alex_alzk Опубліковано: 8 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 8 січня 2011 Такая же фигня. Это генератор выпендриваеться Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
вовкін Опубліковано: 8 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 8 січня 2011 І шо робити з ним? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
bogdan Опубліковано: 8 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 8 січня 2011 міняй Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
alex_alzk Опубліковано: 8 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 8 січня 2011 Ставь с иномарки. мощнее Я нашел BOSCH 65А с Фольца. у меня уже лежит) осталось его приколхозить) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Romm Опубліковано: 8 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 8 січня 2011 Генератор может выпеднривать если у него подщипники разбиты - тогда он бы вообще не заражал, а так максимум щётки поменять, может ещё ротор подгоревший и пробоев много, а вообще реле зарядки отрегулируй, там крайней ключ который по внешнему идёт надо подкрутить, ещё на амперметре контакты почистить, я себе вообще из амера выдрал все провода и скрутил вместе с тех пор всё глюки в проводке абсолютно исчесзи, а так пол машины менять хотели, пусть ести амперметры в сад валят, без них машина ездит Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Elektrod Опубліковано: 8 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 8 січня 2011 При нормально працюючому генераторі, зарядки на холостих обертах немає. На підсосі, тобто в межах 1000-1500 обертів зарядка повинна бути, але потрібно розуміти що при 1000 обертів двигуна, гена видає 14,5 паспортних вольт, але струм він має слабий і при включенні споживачів відбуваеться враження недозарядки. Коректно гена починае працювати лише після 1500 обертів двигуна. Також при старенькому акамуляторі після запуска двигуна і роботі його в районі 1200 обертів потрібно десь близько одніеї хвилини для відновлення заряду акамулятора, після чого він бере заряд у штатному режимі. Ця перша хвилина навантажує генератор відсотків на 50 тобто ампер 20-25, якщо до цього додати ввімкнені фари і обігрів скла, то виходить що ви свій генератор навантажили на 100 відсотків, а виходячи з паспортних даних генератора 100% потужності він може дати лише при неменш ніж 3000-4000 обертів Тож напиши будь-ласка що в тебе на вольтметрі при 2000 обертів двигуна 2 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Romm Опубліковано: 8 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 8 січня 2011 Эт не мотоцыкл чтоб на холостых не было заряда, если у меня так было я б уже на втором часу стояния в пробке посадил бы акум и не завёлся, кури реле, его кстате лучше не менять а отрегулировать как в книжке написано раз год, хотя на многих машинах за 40 лет туда никто не лазил и начинают ругать ни в чём не виноватые генераторы Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Romm Опубліковано: 8 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 8 січня 2011 Ставь с иномарки. мощнее Я нашел BOSCH 65А с Фольца. у меня уже лежит) осталось его приколхозить) С БТРа на 300А - зато не надо чистить контакты и наверняка ток пропустит через неисправные реле, Сыла э ума та нах надо! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
вовкін Опубліковано: 8 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 8 січня 2011 В тому і справа що двигун в мене на 2000 чуть лі не випригує з під капоту . Як регулювати його ?Щітки нові реле старе я112а Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Elektrod Опубліковано: 8 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 8 січня 2011 Років вже десь вісім підробляю автоелектриком вдома, вперше чую щоб генератор видавав зарядку на холостих обертах, навіть для іномарок десь до 2000 року випуска зарядка на холостих це фантастика Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
вовкін Опубліковано: 8 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 8 січня 2011 То шо холостий не менше 2000 має бути? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Elektrod Опубліковано: 8 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 8 січня 2011 Дана вирізка з книжки по ремонту м412. Важко сказати який у тебе генератор конкретно, але на наших автомобілях усі генератори однакові відрізняються лише кріпленням, виконанням(шиколадка чи просто щотки а регулятор окремо) і дещо по потужності від 40А до 55А, принаймні те що я зустрічав. До того ж це стосуеться як москвичів так і тазів Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз