NEPTUN Опубліковано: 18 жовтня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 18 жовтня 2013 А в моему моторі ХАДО 10\40 мінерал подивемось що буде -20,а зараз мотор чистенький,чось не зрозумів з кришкою оливозаливної горловини,будеш ремонтувати або купляеш нову? там окрім наповнювача ще і кільце гумове і як воно стареньке,теж погано. На холостих обертах обережно зніми кришкку, і подивись якщо іде дімок то кільця треба міняти. А шланг вентеляціі картеру на вулицю- це не вихід, все одно масло буде їсти Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Чапай Опубліковано: 18 жовтня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 18 жовтня 2013 Года два назад порекомендовали "ЛЕОЛ" http://www.leol.ua/page/text/name=oil-new Доволен. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 18 жовтня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 18 жовтня 2013 А в моему моторі ХАДО 10\40 мінерал подивемось що буде -20,а зараз мотор чистенький,чось не зрозумів з кришкою оливозаливної горловини,будеш ремонтувати або купляеш нову? там окрім наповнювача ще і кільце гумове і як воно стареньке,теж погано. На холостих обертах обережно зніми кришкку, і подивись якщо іде дімок то кільця треба міняти. А шланг вентеляціі картеру на вулицю- це не вихід, все одно масло буде їсти Куплю нову краще...дякую, перевірю, але так не хочеться.... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
DjZam Опубліковано: 18 жовтня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 18 жовтня 2013 На холостих обертах обережно зніми кришкку, і подивись якщо іде дімок то кільця треба міняти. А шланг вентеляціі картеру на вулицю- це не вихід, все одно масло буде їсти та ну нафиг...дымок увидишь или нет, а морда вся будет в масле!)) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 18 жовтня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 18 жовтня 2013 та ну нафиг...дымок увидишь или нет, а морда вся будет в масле!)) Я думаю не обов"язково туди ліцо пхати. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
DjZam Опубліковано: 18 жовтня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 18 жовтня 2013 Я думаю не обов"язково туди ліцо пхати. а по заглядывать...?) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 18 жовтня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 18 жовтня 2013 а по заглядывать...?) Думаю я в силах утриматись від того... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 20 жовтня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 20 жовтня 2013 А в моему моторі ХАДО 10\40 мінерал подивемось що буде -20,а зараз мотор чистенький,чось не зрозумів з кришкою оливозаливної горловини,будеш ремонтувати або купляеш нову? там окрім наповнювача ще і кільце гумове і як воно стареньке,теж погано. На холостих обертах обережно зніми кришкку, і подивись якщо іде дімок то кільця треба міняти. А шланг вентеляціі картеру на вулицю- це не вихід, все одно масло буде їсти Кришку тільки шо розібрав, промив. Є дротяна губка, зараз буду напихати....прокладка старенька: переверну її просто, або виріжу...маю термостійкий матеріал. Як нічого не вийде, куплю нову. Поставив фільтр, по рецепту на відео, але використав дротяні губки......на протязі 10-ти км фільтр всередині вже в маслі, маслом сре тепер з під кришки оливозаливної горловини, а також вона пропускає гази. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
leon Опубліковано: 20 жовтня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 20 жовтня 2013 писец кольцам Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
michael Опубліковано: 20 жовтня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 20 жовтня 2013 Доречі, а які ти кільця поршневі ставив, мабуть явно не Дружба, що вони так швидко загнулися ? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 20 жовтня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 20 жовтня 2013 Доречі, а які ти кільця поршневі ставив, мабуть явно не Дружба, що вони так швидко загнулися ? Супермайстри мені сказали шо ті кільця ше нормальні.....виплядки. Кришку тільки шо розібрав, промив. Є дротяна губка, зараз буду напихати....прокладка старенька: переверну її просто, або виріжу...маю термостійкий матеріал. Як нічого не вийде, куплю нову. Поставив фільтр, по рецепту на відео, але використав дротяні губки......на протязі 10-ти км фільтр всередині вже в маслі, маслом сре тепер з під кришки оливозаливної горловини, а також вона пропускає гази. Як я маю визначити який той димок має бути? Там гази просто під тиском йдуть. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
michael Опубліковано: 20 жовтня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 20 жовтня 2013 зрозуміло, так а чиє виробництво чи ти не знаеш? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 20 жовтня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 20 жовтня 2013 Я мотор не робив. зрозуміло, так а чиє виробництво чи ти не знаеш? Без поняття.Мотор витягувати треба шоб замінити їх, а то я зараз занадто роздратованістю зайнятий щоб уявляти. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
leon Опубліковано: 20 жовтня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 20 жовтня 2013 лучше вытянуть мотор т.е. так легче заменить их, и посмотреть что там вообще Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 20 жовтня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 20 жовтня 2013 Кришка. лучше вытянуть мотор т.е. так легче заменить их, и посмотреть что там вообще Була замінена ГБЦ і розподільчий вал,шліфували циліндри, поршні ,замінив датчик температури, датчик тиску масла,ланцюг з зірочками,шків,помпу,ремінь(масло-півсинтетика ТНК),вінець. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
leon Опубліковано: 20 жовтня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 20 жовтня 2013 А ты сетку всю упхнул? надо половинку! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 20 жовтня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 20 жовтня 2013 Всю....а в бачок як на відео 4-ри. Я про це думав: шо занадто великий тиск, пропускна здатність завелика. + шланги до бачка 0,7 см....і гази нормально не проходять. Але ж в бачьку на сітці і на стінках масло. Про кришку: я думаю по щільності вона зараз така як була приблизно. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
gektor Опубліковано: 20 жовтня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 20 жовтня 2013 1.засрёт возд.фильтр. 2 погонит масло через все сальники и прокладки. зик гавно! откуда такие размышления что зик гавно? У меня оно во все механизмы залито и после всех масел, что были раньше, очень хорошее. Супермайстри мені сказали шо ті кільця ше нормальні.....виплядки. О це справжні майстри свого діла! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
DjZam Опубліковано: 20 жовтня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 20 жовтня 2013 ZIC хорошее масло!!! Многие друзья катаются на нем уже оч давно! Просто нужно покупать ZIC оригинальный , а не подделку! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
gektor Опубліковано: 20 жовтня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 20 жовтня 2013 Кришку тільки шо розібрав, промив. Є дротяна губка, зараз буду напихати....прокладка старенька: переверну її просто, або виріжу...маю термостійкий матеріал. Як нічого не вийде, куплю нову. Поставив фільтр, по рецепту на відео, але використав дротяні губки......на протязі 10-ти км фільтр всередині вже в маслі, маслом сре тепер з під кришки оливозаливної горловини, а також вона пропускає гази. Після ремонту фільтр сухий в мене, а раніше оливу вимочував ганчіркою. І що я тільки не видумував з кришкою, оливовімежовувачем та інш. Тому кільця треба міняти це однозначно, нічого не допоможе. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 20 жовтня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 20 жовтня 2013 Оливи мені в ГТЦ. Капєц! А їздити то можна? Я не знаю чи це до зими відбудеться....сумніваюсь. І чим це взагалі може закінчитись? Якої біди це могло наробити? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
NEPTUN Опубліковано: 25 жовтня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 25 жовтня 2013 Остап вибачте переходжу на росiйську. Кольца сменить без снятия движка можно, если интересует процесс то могу изложить,но если износ по поверхности гильзы ,то это "Сизифов труд" на какое-то время эта процедура спасет, но фото процесса отсутствуют Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 2 листопада 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 2 листопада 2013 Остап вибачте переходжу на росiйську. Кольца сменить без снятия движка можно, если интересует процесс то могу изложить,но если износ по поверхности гильзы ,то это "Сизифов труд" на какое-то время эта процедура спасет, но фото процесса отсутствуют Опишіть, я прийму рішення.... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
NEPTUN Опубліковано: 3 листопада 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 3 листопада 2013 Я делал эту операцию на асфальте.Итак; выставить двиг по метке ВМТ 1 цилиндр,открутить приемную трубу от двигателя,и зафиксировать к правому брызговику, слить охлаждающую возле 4 цилиндра ( самая низкая точка в блоке),открутить хвостовик коробки от подушки,подомкратить коробку,чтоб та ушла максимально вверх, там самым выровнять двиг. по горизонтали,снять провода со свечей, я снимал впускной коллектор с карбом а вы как хотите по желанию,снять клапанную крышку,снять переднюю крышку цепи ГРМ, откруть звезду распредвала и аккуратно с цепью уложить к помпе и зафиксировать проволочкой,отсоеденить топливопровод от бензонасоса,отсоеденить патрубки ОЖ от головы,обязательно дождитесь пока сольеться вся ОЖ с штуцера 4 цилиндра, натяжитель цепи можно не трогать, отпускайте голову,сразу просмотрите нет ли лопнувших шайб на обжиме головы,просмотрите резьбы на гайках и шпильках. Можно аккуратненько поднимать голову.Возможно не все шпильки ровные по этому возможно к голове придеться применить усилие чтобы сдернуть со шпилек. Конец первой части.Продолжение вечером ближе к 18-00 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
NEPTUN Опубліковано: 4 листопада 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 4 листопада 2013 Итак вторая часть "Марлезонского балета".Голова снята,чем-то впитывающим уберите масло и ОЖ которые натекли в гильзы это произойдет в любом случае, я делал эту процедуру бумажными салфетками,в данный момент 1 и 4 поршни вверху, а 2,3 внизу,уложите в гильзы 2 и 3 цилиндров тряпки или салфетки до самого верха, удалите прокладку или ее остатки с блока так, чтобы минимально весь этот мусор сыпался в пространство между гильзами.Следующая процедура будет долгой и нудной..Длинной плоской отверткой начинаем выгребать мусор между гильзами. Необходимо максимально удалить,очистить рубашку охлаждения. Процедура обязательна,если этого не сделать, то при вытаскивании гильз этот мусор может посыпаться на коленвал. Итак все максимально почищено,начинаем вынимать гильзы. Я начинал с 4 цилиндра. Использовал проставку из латуни,легкими ударами через проставку по верхней наружной кромке гильзы пытайтесь ее раскачать в разные стороны, бывает что гильза прикепает к блоку, так что процедура займет какое -то време.Допустим гильза пошла. Двумя мощными плоскими отвертками пытайтесь приподнять гильзу. Вот она пошла вверх,левой или правой рукой щупаете когда поршень начнет выходить из гильзы. Не пропустите момент, когда начнут выходить кольца. В этот момент особенно внимательно!!!. Возможно одно из колец может быть лопнувшим и не дай Боже куску кольца упасть в блок. Поднимаем почуть-чуть гильзу, прощупывая кольца. УРА!!! гильза в руках,поршень на шатуне. Укладываем тряпки вокруг шатуна, снимаем аккуратно кольца.В данный момент поршень вверху а третий внизу, аккуратно проворачивайте коленвал чтобы 3 поршень поднялся вверх. Следите за звездой распредвала,она также будет проворачиваться на проволоке,следите и за ней ,Расшатываем гильзу и повторяем процедуру, и так со всеми по очериди. И так,гильцы сняты,кольца сняты.укладываем тряпки вокруг шатунов и продолжаем чистку от грязи.Грязь удалена, вынимаем по очередно тряпки и осматриваем поверхности мест посадки гильз, с гильз удаляем уплотнительные медные кольца, и обязательно покупаем новые.Желательно при покупке иметь с собой штангель, а лучше микрометр,кольца должны быть одинаковые по толщине. Просмотрите гильзы на износ и царапины. Как правило износ в верхней части гильзы а задиры и полосы могут быть и по всей длине "зеркала".Дальше решать вам, или просто замена колец или ремонт поршневой.Если ремонт, то движок лучше вынуть,т.к вынуть пальцы поршней очень не удобно, хотя при наличии съемника можно потрахунькаться. Но у нас цель обойтись малой кровью и сменить кольца. Далее,кольца куплены и поршневые и уплотнительные под гильзы. Для установки колец на поршни я использовал 3 щупа с толщеной 0.4.Прихватываю малярнорй лентой щупы к поршню под 120 град. по щупам кольца легче одеть,накинул маслосьемные,подтянул щупы выше,кольца легли в паз,накинул следующее, еще щупы вверх и последнее кольцо так же,удалил малярную с поршня,кольца на месте.Теперь важно развернуть замки колец под 120град. по возможности относительно друг друга. Можно маркером на головке поршня сделать рисунок. И так поршень с кольцами,гильза с колечком,колечко можно чуть мазнуть графиткой чтобы приклеять к гильзе,начинаем порцесс монтажа. Тут придеться помудохаться, сжимая кольца пальцами понемногу насажеавать гильзу. Процедура не из легких и требует аккуратности.Перед сборкой желательно смазать гильзу тонким слоем масла. ну ты мужик ты поймеш...! Гоним гильзу вниз,предварительно протерев место посадки гильзы. Гильза коснулась блока, теперь нежно постукивая по гильзе садим ее на место следи чтоб небыло перекоса при посадке. Всё, гильза на месте И не забудь о провороте коленвала при монтаже Первую гильзу садить удобнее всего,есть куда подлезть пальцами, а вот дальше гемора побольше. И так каждый поршень, спокойно без алкоголя, аккуратно все получиться. О забыл,когда посадишь первую гильзу её надо зафиксировать, накидываешь на ближайшую шпильку трубку так,чтобы она перекрыла верхнюю кромку гильзы и накрути гайку через шайбу тем самым ты не даш гильзе при провороте коленвала выйти с посадочного места такое тоже было и по книгам рекомендуют фиксировать. Так что думай либо вынимать двиг, либо так трахайся. Удачи в труде Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз