Перейти до вмісту

AZLK 2140 Mister Green


Остап

Recommended Posts

  • Відповіді 196
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

Значить є всі шанси, що текти знов буде,бо прокладочка в деяких місцях трохи повилазила...але тоді я напевне просто повішусь.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

ми мали таку саму фігню з верхньою кришкою, там теж прокладка не суцільна була. то мазали дві деталі + прокладку з двох сторін, чекали поки підсохне шоб не клеїлося до рук і все на місце.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

О, то в тебе скоро обновки будуть, ну тоді покажеш :) , коли на авто поставиш.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

другий раз як будеш щось сажати на герметик,обов"язково потрібно знежирити поверхні деталей,відразу щось не написав тобі завтикав)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Отже, відкрутив я випускний колектор від двигуна, відкрутив болти кріплення подушок, все повідєднував...витягнув двигун. Замінив прокладку піддона і клапанної кришки(прокладку піддона змастив з двох боків герметиком перед тим зашліфувавши шліфшкуркою поверхні прилягання та обезжиривши їх). Замінив термостат, хомути деякі на патрубках системи охолодження, відмив мотор задопомогою дротяної, зубної щіток і бензину. Замінив діафрагму в бензонасосі..його теж відмив, а також поставив нові прокладки і термопластину, посадивши їх на герметик, перед тим зачистивши шліфшкуркою поверхні прилягання і обезжиривши.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Внутрішнє фото двигуна в існуючому стані і після зачистки поверхонь.

Ну...там де залишки двох різних герметиків - це до, а чистенькі поверхні- це після...бо якось хаотично ті фотки позакидувались. Бруд той в піддоні це теж герметик попередній і попередній попередньому.

Коли встановлював двигун на місце замінив ще прокладки між випускним колектором і двигуном. Коли закручував, деякі болти і гайки зразу змащував літолом.

Герметик який я використовував і термостат, який я купив в дєда на базарі за 60 грн., ще запакований був.

post-14213-0-78335400-1379866059_thumb.jpg

post-14213-0-88580400-1379866060_thumb.jpg

post-14213-0-52317300-1379866061_thumb.jpg

post-14213-0-02271900-1379866062_thumb.jpg

post-14213-0-58113400-1379866062_thumb.jpg

post-14213-0-07446700-1379866063_thumb.jpg

post-14213-0-55462000-1379866063_thumb.jpg

post-14213-0-04887500-1379866064_thumb.jpg

post-14213-0-58364800-1379866064_thumb.jpg

post-14213-0-06529900-1379866065_thumb.jpg

post-14213-0-10038400-1379866784_thumb.jpg

post-14213-0-71596500-1379866784_thumb.jpg

post-14213-0-47215000-1379866785_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Правильно сделал, что помыл там где смог. У меня еще хуже было,-ребер на днище поддона видно не был, еле грязь поотковыривал. До сих пор грязь осыпается.

Теперь маслице залей то что нужно(...W30 какое-то). И посоветую заменить его пораньше(Не более чем через 1000 км, а на 500 заменить масляный фильтр).

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Масло вже який раз лию ТНК півсинтетику.....зараз в мене прокатка....через 1000 км міняти буду...фільтр і прокладки міняю з кожною заміною. Я зараз на 2-ій тисячі прокатки.

Відчищений мотор. Поки нічого не тече...вже 90-то валив по трасі......ага ше промиваю систему: залив води з пакетом лимонної кислоти-день поїздив, злив. Тепер залив просто води, ше їжджу. Потім злию-залию тосол, купив "Метєліцу".

post-14213-0-08741800-1379870594_thumb.jpg

post-14213-0-10025600-1379870595_thumb.jpg

post-14213-0-74415100-1379870595_thumb.jpg

post-14213-0-67046700-1379870597_thumb.jpg

post-14213-0-45754700-1379870598_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Замовив рульову трапецію на волгопальцях. Завтра їду на СТО. Майстер замінить і зробить розвал.

post-14213-0-75185100-1379875972_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Також є карбюратор 08-ий і сувєтьський комутатор....хочу на тому тижні встановити БСЗ. post-14213-0-28452100-1379876608_thumb.jpgpost-14213-0-45205400-1379876609_thumb.jpgpost-14213-0-93809600-1379876610_thumb.jpgpost-14213-0-83597900-1379876612_thumb.jpgПравда незнаю які там жикльори...і чи прийдеться їх замінити для 1.5 двигуна. В понеділок-вівторок має приїхати по Новій Пошті БСЗ "Дорожная карта"

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Оце зовсім інша справа і роботу зробив і детальний фотозвіт виложив в гаражі- приємно дивитися, молодець, в стилі справжнього Москвичевода :good: !!

А для чого тобі ставити отой совєтський коммутатор, він такий великий і незграбний? Ти в комплекті БСЗ не замовив комутатор Вінницький, що збираєшся оце одоробало ставити, прошу пробачення за вислів ?

Я собі на черметі з напіврозібраного Гольфа 2 зняв комутатор Сіменс оригінальний Фольксвагеновський на 7 контактів- ото якість мейд ін жермані.

А солекс це правильно :good: :good: !!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

а я сьодні зняв всю панель приборів,передивився всю проводку,самодєлки порозплітав, прочистив попідключав,де було прорвано чи не підключено пічку і ті всі повітрьохожи, іі ніодної фотки незамутив )

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Оце зовсім інша справа і роботу зробив і детальний фотозвіт виложив в гаражі- приємно дивитися, молодець, в стилі справжнього Москвичевода :good: !!

А для чого тобі ставити отой совєтський коммутатор, він такий великий і незграбний? Ти в комплекті БСЗ не замовив комутатор Вінницький, що збираєшся оце одоробало ставити, прошу пробачення за вислів ?

Я собі на черметі з напіврозібраного Гольфа 2 зняв комутатор Сіменс оригінальний Фольксвагеновський на 7 контактів- ото якість мейд ін жермані.

А солекс це правильно :good: :good: !!

Я не збираюсь поки...думаю прозапас возити..і можливо встановити. Думаю він надійніший і ремонту підлягає. В комплекті буде.

Шукаю по неті, які жикльори вліпити в Солекс шоб економно взувати Тазіків...і як краще педаль газу на трос переробити....шоб провалів не було. Я читав багато людей з тим стикаються в першу чергу.

а я сьодні зняв всю панель приборів,передивився всю проводку,самодєлки порозплітав, прочистив попідключав,де було прорвано чи не підключено пічку і ті всі повітрьохожи, іі ніодної фотки незамутив )

І вирішив їх позичити в моєму гаражі :)

Коли завтра здибаємся шоб обєднати свої сили?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

post-14213-0-97132000-1380060534_thumb.jpg Вчіпив собі сьогодні файні лампочки по 10 грн.

post-14213-0-49653700-1380060606_thumb.jpg

Купиви всього до карба + комплект БСЗ

post-14213-0-85656600-1380060722_thumb.jpg

..і ше пружина возвратки троса газу...завтра буду ставити...треба буде виготовити кронштейн приводу троса газу, бо ніде не знайшов...і педаль переробляти.

Фото карба: жикльори стандартні для 2108-го...завтра треба буде купити інші. Поміняти електроклапан ХХ, бо купив сьогодні якийсь китай за 25 грн. Лампочки, бо правий габарит задній не працює, і лівий задній поворот теж...ЗГОРІЛИ.

post-14213-0-91096100-1380060914_thumb.jpgpost-14213-0-60216600-1380060957_thumb.jpg

Готуюсь до поїздки в підгірці + прокатка нового карба і БСЗ, якшо всьо добре буде з установкою.

Фотка з Карічнєвим Апєльсіном.

post-14213-0-69905900-1380060929_thumb.jpg

post-14213-0-91973000-1380061087_thumb.jpg

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ще сьогодні прокачував ліву сторону (гальма), бо при гальмуванні затягує кермо вправо- безрезультатно. І знову зливши воду з радіатора залив 3 літри з пакетом лимонної кислоти, трошки проїхався і злив...завтра ше три залию з кислотою, а потім тосол...тільки не пам"ятаю як правильно його заливати в систему щоб не була заповітрена.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Поставив БСЗ....автомобіль набув...легкості....значно збільшилась тяга двигуна....на рідній системі запалювання він ніби якийсь тупий був. Тепер я під нахилом розігнатись можу....раніше тільки згори швидкість набирав. Динаміка неймовірна. Ніяки нерівномірностей...ніяких затупів. Тільки шо вирішили поганятись з Карічнєвим Апєльсіном....страшно. Правда ше незнаю який розхід....завтра в Підгірці - дізнаюсь. Замінив сьогодні лампочки задніх повороту і габариту. Сьогодні знов на ямі закоротило- амперметр зашкалює на мінус....нічого практично не світить, а якшо на ніч клему не знімлю, то зранку нікуди не поїду...акумулятора вистачає приблизно на дня чотири....проблема в кнопці ввімкнення габаритів. Сьогодні витягнув кнопку- всі дроти поплавлені...а як кнопку переключаєш чути як іскрить...кнопку замінив, заізолював дроти. Побачу шо завтра буде.

Ага....я жпозавчора трапецію поміняв...

Вчора зробив балансування і рихтовку дисків.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Вероятно КСЗ капут был полный, раз при БСЗ так поперло.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Оце ти роботи переробив, неймовірно :) . Де стільки вільного часу в тебе ?

Чого так швидко воду з лим. кислотою зливаєш? Треба щоб вона там довше була,тоді реакція краща буде.

А обновок скільки, оце ти Мосю причепуриш :):good: :good: .

а щоб охолоджувальну систему не заповітрити - став авто під гірку передком вгору і тоненькою струйкою заливай (тільки не Тосол, а купи краще Антифріз G12. або G12+ він дружить з алюмінієм, а тосол полюбляє смакувати ГБЦ, а потім раковини і інше), патрубки зжимай і відпускай все повітря має вийти і перевір чи пічка не заповітрилась.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Приїхав з підгорецького замку...розхід: 92-ий бензин "SOCAR"- 10л. - 116 км ; 92-ий бензин "Sheel"- 10л. - 114 км. Далі вже не заміряв.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...