сергей-полтава Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 делал подобное но шторку брал с 8 траба все работало нормально а сейчас дергается иногда не могу понять Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
winss Опубліковано: 25 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 25 лютого 2011 Мой вариант Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
winss Опубліковано: 25 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 25 лютого 2011 шторка и поворотная плошадка с подшипником и датчиком холла от 2108, причём площадка стала как родная без переделок. Пришлось переделать шторку и вал эксцентрика Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
winss Опубліковано: 25 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 25 лютого 2011 вид сверху Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
winss Опубліковано: 25 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 25 лютого 2011 . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
winss Опубліковано: 25 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 25 лютого 2011 Пробег пока небольшой, улучшилась динамика, немного менше расход, хорошо заводиться в мороз Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
winss Опубліковано: 30 травня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 30 травня 2011 прбег 2500, полёт нормальный, расход: трасса 7л, город 9- 9,5л Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
parovoz Опубліковано: 3 липня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 3 липня 2011 Яка модель трамблера ВАЗ-2108 (номер). Здається є нові (після 1998р) і старі. У вас шторка і поворотна площадка зняті з якого? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
winss Опубліковано: 7 липня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 7 липня 2011 Яка модель трамблера ВАЗ-2108 (номер). Здається є нові (після 1998р) і старі. У вас шторка і поворотна площадка зняті з якого? модель пока сказать не готов, трамблёр брал MADE IN USSR, там подшипник на поворотной плошадке, есть ещё венгерские те точно не подойдут - там вместо подшипника втулка Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
parovoz Опубліковано: 10 серпня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 10 серпня 2011 Справді придбав старий трабл. 2108 з нього взяв шторку-модулятор, поворотну пластину з підшипником. Шторку і бігунок проточив до діаметра відповідно 18,5 мм і 19 мм, вийшла туга посадка (типу пресова). Тримається добре без клею. На бігунку достатньо довжини проточки 2-2,5 мм. Вал не точив, тільки трошки підрізав пласмасу на датчику Хола. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
ИЖ 2715 Опубліковано: 10 серпня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 10 серпня 2011 Давайте поподробней, с индексацией желательно. Цена вопроса? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
parovoz Опубліковано: 11 серпня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 11 серпня 2011 трамбл 40.3706 (ТУ 37.003.1183-83) сделано в СССР 50грн (можна знайти дешевше). Датчик Хола в ньому виявився справним, тільки розем замінив (взяв від нивовського). Токарю 10грн. Нова коса 25 грн (проводка) не сподобалась. Тонкі дроти десь 0,5 мм2. Взяв з старої зубильної коси (5грн) деякі дроти (0,75мм2), ті що йдуть на катушку і масу. По них буде йти великий струм десь до 10А імпульсно. Щоб проточити бігунок потрібно зняти валік з трамблера. вставити валік в бігунок. піджати центром токарного верстата валік так щоб бігунок притиснуло до губок. Якщо треба можу намалювати. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
pandex Опубліковано: 29 жовтня 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня 2012 шторка и поворотная плошадка с подшипником и датчиком холла от 2108, причём площадка стала как родная без переделок. Пришлось переделать шторку и вал эксцентрика Скажите что нужно купить и как переделать, не как не могу найти у нас этот родной трамблёр. буду делать сам. датчик холл, площадка без изменени. а что касается шторки и вала эксцентрика можно подробнее что от чего и что с этим делать? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
roman31 Опубліковано: 7 січня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 7 січня 2013 Допустим есть родной трамблер(2140), датчих Холла+подшипник2108 - что еще нужно для самоделки трамблера, с остальным понятно? У parovozа не пойму деталь с чего под бегунком!? Вроде с часов-будильничка еще СССР, ну та которая задняя часть!? Просто я никогда БСЗ трамблера в глаза не видел( Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
mr. PAVEL Опубліковано: 7 січня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 7 січня 2013 Я себе поставил октан корректор 7 лет назад. То же электронное зажигание, без всяких ДХ которые выходят из строя часто и всяких токарных работ установил за час и никаких проблем за эти года. И если что, то можно и без трамплера ездить Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Алексеевич. Опубліковано: 7 січня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 7 січня 2013 Я себе поставил октан корректор 7 лет назад. То же электронное зажигание, без всяких ДХ которые выходят из строя часто и всяких токарных работ установил за час и никаких проблем за эти года. И если что, то можно и без трамплера ездить Импульс есть как для КСЗ, так и для БСЗ. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
parovoz Опубліковано: 16 липня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 16 липня 2013 Допустим есть родной трамблер(2140), датчих Холла+подшипник2108 - что еще нужно для самоделки трамблера, с остальным понятно? У parovozа не пойму деталь с чего под бегунком!? Деталь під бігунком це шторка (або модулятор) з трамблера ВАЗ-2108 (2109, таврия и т.д) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
mr. PAVEL Опубліковано: 17 липня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 17 липня 2013 Импульс есть как для КСЗ, так и для БСЗ. У меня кнопка" много искровой режим"! импульс не нужен, дубасит постоянно. да, едет плохо, но едет! при выходе из строя прерывателя! + Постоянно кручу ручку меняя угол! Что дает комфортную езду по дворам без дерганий если сделать позднее и ракету при гонках со светофора, когда делаю сильно раннее! Такая вот правда! Зажигание на ДХ Ацтой! еще + если сгорит октан, кину на прямую провод и поеду дальше. Вспомнил завтра попробую снять крышку, соединить центральный провод с четырьмя остальными и завести без трамблера. Главное не забыть Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз