Перейти до вмісту

412 Мимоза


Chupakapra

Recommended Posts

Ну шо народ вітайте )

В жовтні місяці отримав на користування мосіка 412 після "кап ремонта" "помальованого". Як виявилося з часом це просто монстр/франкенштейн на колесах. Вобшем по порядку. 2 роки тому його вирішили "відремонтувати" - для того шоб не їздити на волзі 3110; поставили на нього задню зимову гуму від волинянки - шиповану, передня лиса. Машина простояла в боксі рік часу, бокс мав пошкоджений дах, так шо на даху мосіка тепер плями від вапна і т.д. Але то все фігня. День Х - приїхав в бокс, треба того монстра вигнати, акумулятора нема - небіда знімаємо з ЗІЛа 120ку. Поставили, залили в карб бензи - курва завівся канешно з таким ревон шо лаборджіні ховається в житі і прикривається конопелькою. Вигнали з боксу видали мені відро і тряпку шоб пилюку стерти. Памятаєте вище писав про помальований москвіч в лапках так вот з водою відходила фарба - фарбували його без грунту просто по металі пульвелізатором на вулиці (як виявилося потім). Стандартне ТО, перевірка чи всюди є смазка, о нема ніпелів через які помпують масло, небіда збоку стоїть ЗІЛ скручуємо з нього, вуаля смазка запопмована. Перевірка гальм - знімаємо колодки - я не знаю шо делать - дають металеву щітку - чищу - збираємо назад хдем пробуєм - їде гальмує. Куліса передач гулає, але передачі переключаються чотко. Питаю де ручнік - на звичному місці нема,, показуть під руль - о ужас а це шо таке - кажуть ручнік, оке буде так, на питання чи працює лаконічна відповідь ХЗ, ну хз так хз буде так. Зробив пару кіл навколо боксів вроді нічого. Заїхали на яму - ну що шок це не просто нічого, половину болтів хтось скрутив, правильно догадалися ідем до ЗІЛів і скручуємо в них гайки і болти. ПРобував дивитися до ручніка - толку 0, лано буде і без нього можна. Показали шо і до чого - варіант що всі органи управління фарами, двірниками омивачами на кнопках, ех де наша не пропадала буде так. Їдем на заправку, від незвички чи то від того шо холостих вобше нема на заправці 3 рази глох. Заправив повний бак і до дому. Дорога до дому через КП ДАЇ, через нього їхати не буду, страшно + вогнегасник прострочений, аптечки нема, знаку аварійної зупинки нема і т.д.; їде обїзними путями. Спереду волга 3110 я за нею, в селі помінялися місцями я був спереду. Як власник мосіка сказав чувак на повороті треба скидати швидкість і на ямах теж, я ага і газ в полік, тільки пилюка за мном. Мосік прибув на нове місце - теплий гараж, освітлення зарядка для акума, зверху не капає. Продовження пригод в наступному пості, + виложу фотки вже теперішнього мосіка, впринципі нічого не змінилося. А так для затравки питання - нафіга народ колись міняв двигло з 412 на 408?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Не менял. Скорее всего моск был 408 (наверное и по документам так же 408). Движёк и агрегаты 408 пересадили на новый/новокупленый/новополученый кузов. Не раз видел ИЖевский 412й кузов с 408й начинкой.

К слову: у моего дядьки был 408 в 412м кузове :)

Фотке давай, потом разберёмся что там

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

вот ця Мімоза ) сьогодні сніжно і т.д. По фотці сильно не критикуйте. Да бампер погнутий ) Да дворніки стоять криво. Да кришка багажніка криво виставлена, але закривається, дле мене зараз то не сильно критично адже мені треба шоб вона курде по Львові їздила, буде час долізуть руки.

post-16587-0-67402600-1363294793_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

фотки моторного відсіку. Шо зроблено:

поставлено безконтактне запалення, викинуто акумулятор 120, посатвлений нормальний менший + закріплений так шо не вилетить хоть як їздь, викинутий моторчик омивача в заміну поставлений новий з деякими допрацюваннями.

post-16587-0-94850800-1363460377_thumb.jpg

post-16587-0-84320600-1363460388_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

народ може хтось підкаже як відновлювати хромовані частини?

спробуй паста гоя полірнуть,вона така зеленого кольору на болгарку есть така наскадка мягка машини полірувать ось нею попробуй
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

ну це класична поліролька. В мене на бабпері видніються сліди де відлущене покриття.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

народ може хто порадить як зменшити витрати палива? зараз їжджу на АИ-80.

О і ще одне чого та зараза так багато п"є масла. В гаражі під двиглом трошки є масла але калюж великих нема. Підкажіть куда копнути. Якшо треба фотки кажіть які зроблю.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Треба ліквідовувати будь-які прояви підтікання, а то втиче все і тут не треба великих калюж. А по витраті палива треба читати про запалювання, карбюратори, клапанці...короче кажучи всі компоненти повинні працювати правильно, а звыдси й економія буде. Ы не треба забувати про стиль керування, як хтось на форумы говорив "я одной правой тапкой могу сделать расход в 20 литров на 100 км" (с)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

ну розхід понятно, зараз збільшений, дорони не в найкращому стані. Відносно запалення то стоїть безконтактне. Хіба дивитися в сторону клапанів, чи кілець. Відносно того шо все правильно працює то вроді воно так і є (чи мені так здається), холості появляться за 2 хв прогріву, про підсос вже не чув від моменту встановлення безконтактного запалення.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

народ а може проблема в розході в карбі? може замінити його? пізніше виложу фотки шо зараз стоїть. Якшо вже стоїть безконтактне може і поставити нормальний карб? шо порадите?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

ну вот сьогодні нарешті добрався з нормальним фотоапарот до мосіка. По порядку: фотки двигла, фотки карбюратора (може по фотографіях визначите шо то за звір? - я розумію шо то гадання по фотографіях але все таке може поможете, ніяких шильдіків не найшов). Фотки салону - планується поставити хоть трьохричажну систему котролю опціями (фари, повороти, склоочисники). Маленька кнопочка на вушку де мала бути магнітола то бібікалка від волги ). Фотка багажника )

а ще одне, оскільки рідний моторчик для омивача здох певно ще до мого народження, то він був заміненний на якийсь з тазіка (купив в магазині за копійки). Розпилювач замінений з рідного на пласмасовий новий. Може коли вернеться і рідний, якшо руки дойдуть його почистити.

post-16587-0-98246700-1363982648_thumb.jpg

post-16587-0-20386500-1363982694_thumb.jpg

post-16587-0-54857400-1363982695_thumb.jpg

post-16587-0-49256200-1363982697_thumb.jpg

post-16587-0-19366700-1363982699_thumb.jpg

post-16587-0-11287500-1363982701_thumb.jpg

post-16587-0-82466500-1363982702_thumb.jpg

post-16587-0-59201100-1363982704_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

модератори, можете перенести тему в розділ 408 і перейменувати 408 мімоза?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

По порядку: фотки двигла, фотки карбюратора (може по фотографіях визначите шо то за звір? - я розумію шо то гадання по фотографіях але все таке може поможете, ніяких шильдіків не найшов).

На фото чистый 408'ой завода АЗЛК выпуска 1972-1973'го годов, но заколхоженный: Торпедо поставлено от позднего 2140 стандарт, руль от 2140 Люкс, бачок омывателя вместо штатной клизмы втулен от классики ВАЗ'а, от неё же и расширительный бачёк, коего в стоке быть не должно, вместо родного маслянного воздухана стоит воздухан от 412'го, генератор тоже не родной, а с позднего 2140.

Карб -- стандартный К-126.

Опознавательная чёрная табличка у тебя на втором фото возле расширительного бачка на правом брызговике моторного отсека.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...