Буровик Опубліковано: 1 червня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 1 червня 2011 Да это реле с ВАЗа, обычное. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
evgen564 Опубліковано: 1 червня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 1 червня 2011 Ну нас же с Вазом разные системы коммутации.У нас двигатель стеклоочистителя включается минусом,а у Ваза плюсом.Нужно переделывать на движке коммутацию или от Ваза стеклоочиститель ставить. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Буровик Опубліковано: 1 червня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 1 червня 2011 Брат, нарисуй понятно схему подключения твоего устройства, плиз. Если я тут не найду, ты можешь мне его там купить? Деньги передам или перешлю. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Буровик Опубліковано: 17 червня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 17 червня 2011 Вот, мужики, был сегодня на "Маяке" и с помощью нашего товарища Evgen 564 ( я ему раз 10 звонил ), Женя, спасибо за терпение , нашел вот такое чудо: Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
evgen564 Опубліковано: 17 червня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 17 червня 2011 Ну и как,подкинул?Работает?А вот то второе реле подкидывается либо на зелёный либо на жёлтый(не коричневый)провод в колодке к выключателю. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Буровик Опубліковано: 17 червня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 17 червня 2011 Жень, я подустал седня. Завтра-экзамен, в понедельник - сыну День рождения, а в воскресенье будем готовиться. Так что не раньше вторника ( если отойду после Д.Р) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Quercus Опубліковано: 17 червня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 17 червня 2011 У меня стоит с ВАЗа реле,работают 2 скорости,когда покупал продавец еще криво посмотрел и сказал что уже брали раз на москвич и не принесли и я не принес,норм работает,буду в гараже сфоткаю Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Logvin Опубліковано: 17 червня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 17 червня 2011 та ну как то по сракерски....лучше уже от иномарки приспособить... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
evgen564 Опубліковано: 18 червня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 18 червня 2011 А в какой иномарке регулируемая пауза?Всё-таки удобно когда можешь любой временной диапазон выставить под любые осадки. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Elektrod Опубліковано: 26 червня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 26 червня 2011 Найдешевше приспособити вазовське реле паузи (2108), там е в продажу програмовані реле в діапазоні від 1 до 99. спосіб роботи наступний, вмикаемо перше положення (режим з паузою) і вимикаемо, наступний раз вмикаемо перше положення коли вам потрібно знову протерти скло і так залишаемо, так ви самі під свої умови виставили паузу головне щоб вона лежала в межах від 1 до 99 секунд. такеж саме по принципу роботи стоїть на деяких старих фольцвагенах типу гольф, пасат, джетта 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Elektrod Опубліковано: 27 червня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 27 червня 2011 724.3777-01 (аналог 413.3777) - Программируемый стеклоочеститель точної ціни не знаю, оскільки ще не зустрічав в магазині Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
inikolayenko Опубліковано: 29 червня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 29 червня 2011 Надо только "привязать" реле к нашей схеме, т.к. у нас дворники паркуются через "-", а у ваза через "+". Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Буровик Опубліковано: 2 серпня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 серпня 2011 Ну, наконец присобачил реле паузы! (то, что специально для Москвича сделано) Все работает хорошо. На первом положении штатного переключателя - работает реле (задержка от 1 до 10 сек.), на втором - как и было, быстрый режим. Запитал от прикуривателя. Так что никакого гимора с подключением! А второе реле осталось. Будет про запас... Еще раз благодарю EVGEN 564 за помощь ! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
evgen564 Опубліковано: 2 серпня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 серпня 2011 Это ты поставил другое реле,с авторяда на радиорынке,не то,что у меня.Пауза до 25сек на мой взгляд пользительней. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Буровик Опубліковано: 2 серпня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 серпня 2011 Привет, Жека! Да, поставил не твое, да просто мороки меньше. Посмотрю как будет ходить. А твое пусть в запасе полежит... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
ИЖ 2715 Опубліковано: 19 серпня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 19 серпня 2011 http://chernobildiktat.ucoz.ru/_ld/0/79_396.rar Нашел обещаную книгу. Устройство простое, думаю повторить не сложно. Элементную базу попробую переписать если интересно. Стоит у меня такой я доволен. http://chernobildiktat.ucoz.ru/load/rcs/1-1-0-79 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Railnolds Опубліковано: 8 вересня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 8 вересня 2011 У меня такая схема собрана, работает лет 20 уже как если не больше. Сейчас подключена к подрулевым от Ланоса - удобно паузу регулировать. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Elektrod Опубліковано: 15 вересня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 15 вересня 2011 Надо только "привязать" реле к нашей схеме, т.к. у нас дворники паркуются через "-", а у ваза через "+". Справа в тім, що це не проблема. Беремо два звичайні реле (перша і друга швидкість), керуемо реле плюсом, а реле керує міносом на двигун. В цієї схеми два недоліки вартість і додаткове клацання в салоні. Оскільки клацання вирішуеться установкою самих реле під капотом, а вартість двох реле по 12 грн я не думаю що є фатальною, хоча особисто для мене накладно оскільки подобного роду удосконалення стараюсь робити з деталей які інші викидають, бо коли вхожу в азарт вдома перестае вистачати грошей на хліб :-). Особисто в мене стоїть стоковий перемикач двірників під панеллю на який подаеться плюс, реле паузи стоїть з 2108, яке до тогож виконуе корисну функцію трьох взмахів двірниками після відпускання кнопки омивача автоматично. В самому реле паузи окрім двох плат стоїть звичайне реле яке і вмикае двигун, беремо перерізаемо плюсову дорожку яка йде на силовий контакт реле і підпаюемо контакт реле на мінус і вуаля, реле на виході на двигун видае мінус. В планах всеж таки виділити десь 50 грн і придбати регулюеме реле паузи для 2108, а для тих кого цікавить дани пристрій можу викласти розгорнуту схему реле паузи. Дотого ж можна обійтись установкою лише одного реле між переключателем та реле паузи без переобладнання штатної схеми Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
inikolayenko Опубліковано: 16 вересня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 16 вересня 2011 Я подобный вариант еще не закончил, только в планах использовать 5-ти контактное реле (чтоб не дорабатывать реле 2108) . Если можно, то хотелось-бы увидеть ваш вариант в "схематическом" виде. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Elektrod Опубліковано: 16 вересня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 16 вересня 2011 Викладаю схему підключення реле паузи від ваз 2108-2110 (на схемі "К2"). Для інтеграції його в штатну схему потрібно розібрати реле і відєднати силове реле яке стоїть в середині від контакта "15" і підключити його до "31", при цьому потрібно бути уважним тому що контакт "15" є живленням для самого реле паузи і дорожку потрібно перерізати біля самого реле всередині. Після цих маніпуляцій на виході "S" ми отримуємо преривистий вихід "-" який ми підключаемо навпряму до двигуна на той контакт де стоїть концовик доводки. Контакт "31б" невикористовуеться, контакти "31" та "R" виходять з реле у вигляді одного під номером "31" і підєднуються на масу. Далі на контакт "J", потрібно подати "+" для включення реле затримки його ми беремо зі штатного перемикача поставивши на провід реле типу К6 що на схемі, підключаємо наступним чином: на контакт "85" подаємо "-" із нашого перемикача режимів, контакт "86" та "30" кидаемо на "+" після замка запалення, чи на "+" той що йде на двигун через тепловушку (туди ближче), оставшийся контакт "87" і е плюсом який ми підєднуемо до контакту "J". Тепер щодо омивача, на контакт "86" реле паузи потрібно подати "+" для того щоб дворніки вмикались при натисканні на кнопку омивача і ще декілька секунд працювали після його вимкнення. Його ми беремо з контакту "6" штатного перемикача (судячи з моєї електросхеми для ИЖ-412), а контакт "7" штатного перемикача пускаємо на плюс запалення, також перерізаемо плюс двигуна омивача і пускаемо його на масу, оскільки ми тепер будемо керувати омивачем плюсом, а не мінусом. Ніби то і все, сьогодні в день постараюсь викласти повну схему, бо може це здаватиметься занадто складним. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Elektrod Опубліковано: 17 вересня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 17 вересня 2011 Ось як і обіцяв схема. На схемі видно зміни в самому реле затримки на контакті "15" Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Elektrod Опубліковано: 17 вересня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 17 вересня 2011 Ось ще більш спрощена схема, але без підключеного омивача і невідомо чи при даному підключенні буде працювати програмне реле Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
inikolayenko Опубліковано: 19 вересня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 19 вересня 2011 Cпасибо! Буду изучать Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
inikolayenko Опубліковано: 4 жовтня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 4 жовтня 2011 Согласен почти со всем, только в варианте АЗЛК, на мотор дворников для "низкой скорости" необходимо подать "-" на две обмотки одновременно. В схему необходимо добавить два реле (выложу позже). Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
scoryc Опубліковано: 4 жовтня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 4 жовтня 2011 Ребята,я тож этим всем баловался но есть одно но- в оличии от утвержденийй некоторых людей,наши дворники ходят очень медленно по сравнению даже с тазом,и я внедрил двиг дворников,паузу и трёх рычажку,и теперь не нарадуюсь, дворники пролетают по стеклу так что я их не замечаю Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз