Street Racer Опубліковано: 26 лютого 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 26 лютого 2012 Поставив БСЗ замість старого трамбльору в те саме положення приводу. коли стоїть старий контактний трамбльор то бігунок дивиться на контакт ВВ провода першого цилінра по кришці при мєтці на КВ. все правильно ставив на привід в це саме положення трамбльор БСЗ то бігунок дивиться на контакт ВВ провода 4того циліндро, так щоб дививсь на ВВ контакт 1шого циліндраптрамбльор не стає. ну вийняв і поміняв привід на 180 градусів щоб при мітці КВ бігунок БСЗ трамбльора дививсь по кришці на 1ший циліндр. в цьому випадку мотор взагалі не заводиться, чути лише окремі хлопки. Вернув привід назад так як стояв до цього. по мєтці бігунок БСЗ трамбльора дивиться по кришці на 4тий циліндр. Мотор завівсь і працює вроді нормально Підкажіть будь ласка що робити, прошу не посилати, не пинати я в цьому ділі новачок Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
ИЖ 2715 Опубліковано: 26 лютого 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 26 лютого 2012 Все відносно. Краще дивитись по півмісяцям приводу. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Street Racer Опубліковано: 26 лютого 2012 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 26 лютого 2012 ну дививсь по півмісяцям приводу там 1 менший а другий більший. напишіть будь ласка як вони мають стояти при мітці запалення, тобто по висоті знизу менший зверху більший так? а то в книжках на малюнку не сильно зрозуміло Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
pasha21404 Опубліковано: 26 лютого 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 26 лютого 2012 Бегунок должен смотреть на выпускной коллектор первого цилиндра ,тогда будет всё правильно . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Street Racer Опубліковано: 27 лютого 2012 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 27 лютого 2012 У контактному трамбльорі наскільки я знаю при збіганні мітки бігунок дивиться у правий верхній кут тобто провід 1 циліндра. А у БСЗ так само? І ще одне замітив, трамбльор БСЗ щось тугенько крутиться від руки і наче в одному положенні заїдає. то так треба? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
leon Опубліковано: 27 лютого 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 27 лютого 2012 должен крутится без заеданий, надо найти причину писали что бывает какой то шайбочки не хватает и потом прогрессирует износ корпуса, лучше устранить причину тугого поворота вала. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Алексеевич. Опубліковано: 27 лютого 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 27 лютого 2012 а маркировка трамблёра какая? Возможно у тебя волговский. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Street Racer Опубліковано: 27 лютого 2012 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 27 лютого 2012 трамбльор москвічовський із комплекту БСЗ "москва" брав комплект у нас на форумі у Garik_412 комплекти кажуть класні, але може мені трамбльор якийсь невдалий попавсь він новий і в ньому вал заїдав зразу як тільки я взяв його в руки ще навіть не ставлячи на машину. А ще чув що буває на заводах преплутують на 180 градусів ту "вилочку", концевик трамбльора і із за цього можуть бути проблеми. Найшов у книжці як має стояти привід при збігання 1 мітки зі штіфтом На тих вихідних перевірю привід, і трамбльор. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
ИЖ 2715 Опубліковано: 27 лютого 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 27 лютого 2012 Возможно то не клин, а автомат. Поставь покатайся. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
mafiozi25 Опубліковано: 28 лютого 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 28 лютого 2012 Вибачаюсь що в чужій темі. Сьогодні поїхав надумав поставити БСЗ Взяв весь набор і поїхав. Вийняв старий трамбльор відкрутив катушку стару.НУ все вроді гуд.Викрутив свічки,виставив ВМТ потставив трамбльор БСЗ,все так як пише книжка дивиться бігунок на перший циліндр (на кришці).Потсавив катушку,підключив синій на "+",коричневий на "-". А з старої катушки Б на той самий "+" а ВК надів на -. "" Саме головне у всіх статьях про установку пише що його заізолювати треба а я взяв надів.Прикрутив комутатор масу разом до комутатора привалив (для проби),закрутив свічки поставив акум і сув заводити.Крутить старрьор але не заводиться нічого.НАвіть не хапає.Взяв я скинув цю клему ВК.Заводити,не заводиться.Підключаю МД-1 включаю ззапалювання,нічого не загорається. "" Я знімаю все це БСЗ ставлю назад просте запалення,машина тільки чірк і завелась. Що я спалив?Комутатор,датчик холла,катушку ? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
ИЖ 2715 Опубліковано: 28 лютого 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 28 лютого 2012 ВК насколько я понимаю + а не -, . Следовательно замкнуло + на -? Тогда больше шансов, что коммутатор, катушке по сути не важно. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
mafiozi25 Опубліковано: 28 лютого 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 28 лютого 2012 Блє...... так не охота було спалити комутатор і тут так попав ))) А чому нічого не світитсь як я підключаю МД-1 ??? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
ИЖ 2715 Опубліковано: 28 лютого 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 28 лютого 2012 http://moskvich.net/topic/5790-%D0%B1%D1%81%D0%B7-%D1%85%D1%82%D0%BE-%D0%BC%D0%BE%D0%B6%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D1%82%D0%B8/ Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Street Racer Опубліковано: 8 березня 2012 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 8 березня 2012 Дякую всім! Проблему з установкою мого БСЗ було сьогодні вирішено. Діло в тому що був переплутаний на 180 градусів кінцевик трамбльора. як я не намагався зробити щоб не перебивати кінцевик, міняв провода навхрест, перевертав привід на 180 градусів то машина тільки стріляла і не заводилась. Поставив привід як пише книжка щоб великий півмісяць знизу, малий зверху, перебив кінцевик трамбльора, і при цьому положенні бігунок дививсь у правий верх, тобто на ВВ провід 1 циліндра по кришці. Виставив по Мд-1 машина зразу завелась і працює! далі піднастроїв на ходу по детонації. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Bammper Опубліковано: 14 березня 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 14 березня 2012 Вибачаюсь що в чужій темі. Сьогодні поїхав надумав поставити БСЗ Взяв весь набор і поїхав. Вийняв старий трамбльор відкрутив катушку стару.НУ все вроді гуд.Викрутив свічки,виставив ВМТ потставив трамбльор БСЗ,все так як пише книжка дивиться бігунок на перший циліндр (на кришці).Потсавив катушку,підключив синій на "+",коричневий на "-". А з старої катушки Б на той самий "+" а ВК надів на -. "" Саме головне у всіх статьях про установку пише що його заізолювати треба а я взяв надів.Прикрутив комутатор масу разом до комутатора привалив (для проби),закрутив свічки поставив акум і сув заводити.Крутить старрьор але не заводиться нічого.НАвіть не хапає.Взяв я скинув цю клему ВК.Заводити,не заводиться.Підключаю МД-1 включаю ззапалювання,нічого не загорається. "" Я знімаю все це БСЗ ставлю назад просте запалення,машина тільки чірк і завелась. Що я спалив?Комутатор,датчик холла,катушку ? Значит ты взял не весь набор. Если БСЗ продают комплектом, то там должна быть катушка 2108 высокой энергии, и не нужно огород городить с родной. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
mafiozi25 Опубліковано: 14 березня 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 14 березня 2012 Значит ты взял не весь набор. Если БСЗ продают комплектом, то там должна быть катушка 2108 высокой энергии, и не нужно огород городить с родной. Вже давно все поставив Тут я відписувався ....http://moskvich.net/topic/5790-бсз-хто-може-помогти/page__st__20 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз