Василь Опубліковано: 20 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 20 березня 2011 Ясно...дотягнув сьодня головку Видно шо в мене стоїть ітак дві прокладки під головкою циліндрів.... Зняли крило...блін,воно ржаветам де фара кріпиться....тре на шроті інше пошукати....) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 20 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 20 березня 2011 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 20 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 20 березня 2011 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 20 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 20 березня 2011 М-да, на шроті може знайдеш, варити потрібно. Не так воно і страшно, кілька латок поставить і нічого шуката не треба. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 20 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 20 березня 2011 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Bammper Опубліковано: 21 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 21 березня 2011 Кто же так головку подтягивает рожковым ключём ) , динамометрическим надо и соблюдать момент затяжки по мануалу! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 21 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 21 березня 2011 А якшо поподробніше описати цей процес?? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
bogdan Опубліковано: 21 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 21 березня 2011 http://www.ex.ua/view/4000458?r=434723,393506 скачай книжку 50 стр по гбц Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 21 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 21 березня 2011 Маю цю книжку...тільки ше не читав)) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Bammper Опубліковано: 21 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 21 березня 2011 Ну так надо же сначала читать, а потом делать, а не наоборот . Лучше найди динамометрический ключ и перетяни правильно. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 21 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 21 березня 2011 ну попробую,а прокладку опять нужно менять?? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 21 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 21 березня 2011 Ну якщо вже розібрав всю машину і вийде вона не скоро, роби все по порядку, якісно. Кузов, ходову, двигуна. Визнач пріорітетні напрямки, першочергові. Другу прокладку з під головки краще викинути. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 21 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 21 березня 2011 Ну ок....напевно спочатку всетаки поставим карбюратор і будем займатися кузовом! Мені тре знімати лобове скло і міняти уплотнітєль,казали що жигулівський підходить,так який купляти?? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 21 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 21 березня 2011 Завжди, коли ідеш купляти запчасті, бери з собою зразок . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Logvin Опубліковано: 21 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 21 березня 2011 Ну ок....напевно спочатку всетаки поставим карбюратор і будем займатися кузовом! Мені тре знімати лобове скло і міняти уплотнітєль,казали що жигулівський підходить,так який купляти?? Смисл ставить жигулевский есле можно купить Москвичевский????А по поводу головки лудче перетяни....а то перекосы и другие не приятные вещи! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 27 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 27 березня 2011 Вот така корозія((( Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Logvin Опубліковано: 27 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 27 березня 2011 болгарку метал и полуавтомат и вперед! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
motorist Опубліковано: 27 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 27 березня 2011 Можно и шпаклевкой заделать! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 29 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 29 березня 2011 скорше всього шо шпакльовкою зароблю))) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 29 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 29 березня 2011 можно залудить оловом. На моём Балкере, бывший хазяин вмятину на стойке "запаял". Шпакльовка будет трескать и отпадать с краской, такой вариант для продажи годится. Для снятия старой краски оптимально использовать препарат СП-6 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Василь Опубліковано: 29 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 29 березня 2011 дякую за інфу,буду гуглити)) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Bammper Опубліковано: 30 березня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 30 березня 2011 Такие дырки можно отремонтировать при помощи эпоксидки и стеклоткани. Но если делать для себя, то лучше вырезать гниль и вварить заплатку. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз