Перейти до вмісту

Затяжка гайки хвостовика редуктора.


Shenderko

Recommended Posts

Доброго здоров'ячка, москвичеводи і їм співчуваючі.

Ситуація така - є в наявності люксовий міст з його ж редуктором 3.9 випуску 1987 року.

Смисл в тому, що не затягнута гайка кріплення фланця кріплення карданного валу. Цю ситуацію хотілось би виправити, при цьому не прикінчивши ні підшипники, ні власне сам редуктор.

Чув, що в наших мостах зустрічається кілька варіантів з регулюванням преднатягу підшипників: з деформуємою втулкою аля жигулі, з недеформуємою втулкою і навіть варант без втулки взагалі ( чи реально таке, навіть хз). 

Підкажіть хто знає, який варіант використовувався саме в 87 році на АЗЛК. Або моменти затяжки чи прийоми, щоб не наламати дров.

Буду радий почути будь-які думки.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

За відео дякую, бачив його і кілька схожих але це все жигулі - там все однотипно, бо у всіх мостах деформуєма втулка і принцип той же. На москвичах трохи хитріше, бо варіантів виконання більше. Конкретно в моєму взагалі розпорної втулки немає.

З того що знайшов в неті, такі редуктори без демонтажу з моста взагалі нормально не відрегулюєш, бо по методиці треба спочатку затягувати моментом (яким?), потім перевіряти момент провертання самого фланця. І якщо переборщив, а це в такому ділі - запросто, то бити молотком по хвостовику зі сторони шестерні.

https://a.d-cd.net/JUAAAgBLbOA-960.jpg

От цікава стаття по темі на Драйві

https://www.drive2.ru/l/519833980401352746/

Може то не вся правда. Чого і питаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Не знаю как на этом редукторе, но на моем обычном (9:35) было так что, батя пару раз поджал гайку, затем я еще пару раз подтянул, а когда его (редуктор) снял и открутил эту гайку, то оказалось что она при закручивании давит на шайбу, а она давит на фланец и вот здесь оказывается что фланец вращается, а гайка с шайбой тет (или наоборот?) и фланцем трех миллиметровую шайбу от постоянных подтяжек почти полностью протерло фланцем!

Мой совет - закрутить гайку что-б фланец начал туго вращаться, затем ее откручивая найти момент когда будет вращаться легко и появится маленький осевой люфт фланца, и накернить гайку что-б не откручивалась.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

45 минут назад, KSV сказал:

Мой совет - закрутить гайку что-б фланец начал туго вращаться, затем ее откручивая найти момент когда будет вращаться легко и появится маленький осевой люфт фланца, и накернить гайку что-б не откручивалась.

Та тут якраз смисл в тому, щоб найменшого люфта не було, інакше - гуляння зубів в пятні контакту, завивання, биття та інші прєлєсті. Фланець повинен з деяким зусиллям крутитись - тут без варіантів. 

Для себе поки вирішив, що буду закручувати гайку на фланці поки не зникне люфт. А потім вже буду закручувати потихеньку і заміряти зусилля провертання фланця безманом. Думаю вазовські 5кг/см мають підійти. Буде настрій, то може ще і полуосі повиймаю, для чистоти експерименту. Редуктора поки що знімати не хочу, точно.

 

У вас який автомобіль і якого року? Бо різниця в підході може залежати не тільки від року випуску - до чи після "мудифікації" з виключенням втулки, а від заводу.  Бо маю пізній АЗЛК 87 року без втулки, як я розумію, а  на ІЖах в той же час, наприклад, стояла деформуєма втулка. Хоч щось, хоча, система теж не без приколів.

S10522-19373712.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

412 конец 82. Сейчас поставил 43:11, со слов продавца снят с авто 91г/в. На моем бывшем поджимать нельзя было, иначе просто стирало шайбу, а люфт там был постоянно и он не выл вообще! Я его так и продал, человек радуется!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...