Zazik Опубліковано: 12 січня 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 12 січня 2011 вот в том и суть что места мало некуда разогнатся если родные нормальные,то на кой хрен их менять и перетягивать? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
koismich Опубліковано: 15 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 15 лютого 2011 Чуть шире диск Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pashka Опубліковано: 15 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 15 лютого 2011 Чуть шире диск фига сибе чуть шире ) ) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість kyza Опубліковано: 16 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 16 лютого 2011 можеш поподробние описать как фары ставил другие, я так понимаю что крылья и капот родной остался, с чего радиаторная решотка Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
koismich Опубліковано: 16 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 16 лютого 2011 Решітка повністю саморобна,фартух 2140 , фари маз , поворотники таз 01 , кріплення фар простенькі але маханини хватило Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
jew_zp.ua Опубліковано: 16 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 16 лютого 2011 Много работы проделал, и не зря! Молодец! :D у тебя стоит 40-го торпеда.... я себе "бардачек" примерно вдвое увеличил - удобно... описание в моем "гараже" - заходи, гостм всегда рад... немного "пугает" паутина проводов возле блока предохранителей.... можно нечаянно задеть и... да же не хочется думать о возможных последствиях.... обязательно нужно все хорошенько уложить и закрепить... Удачи Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
koismich Опубліковано: 16 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 16 лютого 2011 Так дійсно з проводкою був напряг, я думав блок вище перемістити але мабуть він там і залишиться .Ще до датчика в баку не лазив а так всі прибори працюють .Поставив реле поворотів від гольфа хела на 4 контакти працює гуд.А з тими дротами я розбирусь . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
koismich Опубліковано: 16 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 16 лютого 2011 Чуть шыре на машыне Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
koismich Опубліковано: 16 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 16 лютого 2011 . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pashka Опубліковано: 18 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 18 лютого 2011 Бомбезно аж самому захотелось . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
StAn Опубліковано: 18 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 18 лютого 2011 Опачки дисочки прям как у меня . Давай рассказуй как сделаны и какая ширина . Просто очень интересно - второй Комбик в клюбе на мегОошироких разварах . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
koismich Опубліковано: 18 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 18 лютого 2011 Розварював диски один пацанчик з львівського тюнінг клубу , зробив все чітко ,на монтажі прозріли , рівненькі, розбаланс 10грам . Шир. 8 вставка 9 см Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 18 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 18 лютого 2011 Диски классные , Будут ли колёса задевать по кузову, если багажник загрузить? А так вид впечатляющий. Интересный прибор на бороде. Наверное он с авиации взят. Хорошо получается Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
motorist Опубліковано: 18 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 18 лютого 2011 Резину бы пошире,или эт так задумано? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
koismich Опубліковано: 19 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 19 лютого 2011 На бороді годинник , а на рахунок резини хотілось доміком зробити Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
ник2140 Опубліковано: 20 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого 2011 Пять раз пересмотрел фото с рессорами-мне показалось,или они трёхлистовые? Если да, дай подробности-с чего они и как ходят Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
baynti Опубліковано: 20 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого 2011 если б немного красок в салон, а то он серый и тусклый Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
koismich Опубліковано: 20 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого 2011 На рахунок рессор,рессори від волги 24 , 3 листа .+си - мякша,більша вантажопідємність,перестає міст гуляти, втулки ходять в разів 5 довше бо вони теж волго. В мене перед тим був універсал стояло 4 листа бу , все ок , відїздив 3 роки і продав машину , по сьогодні їздить без проблем Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
koismich Опубліковано: 20 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого 2011 Так дійсно салону ще багато чого не хватає Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
ник2140 Опубліковано: 20 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого 2011 Ещё пару слов о наболевшем (рессоре)-как стаёт коренной-без проблем, или доработать лонжерон; ширина переднего кронштейна-соответствует? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pashka Опубліковано: 20 лютого 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого 2011 Ещё пару слов о наболевшем (рессоре)-как стаёт коренной-без проблем, или доработать лонжерон; ширина переднего кронштейна-соответствует? Мне тоже интересно по поводу верхнего сообщения ^^^ ? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
koismich Опубліковано: 20 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого 2011 Щоб не доробляти лонжерон потрібно- Взяти два корня , нагріти автогеном перед самим вухом і газовим ключем вигнути так як рідна рессора ,тоді болгаркою спиляти під таку саму ширену , далі потрібно розширити площадки , ну і задні кріплення робляться дуже просто , точим дві трубки , і дві пластини які приварюем до них , тоді ці кріплення приварюєм поверху до лонжеронів , все просто і надійно , провірено не на одній машині і в самих різних умовах Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
koismich Опубліковано: 20 лютого 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого 2011 Фото моєго бувшого косміча на сьогодні Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
koismich Опубліковано: 12 березня 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 12 березня 2011 Зібрав моторчик Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
koismich Опубліковано: 12 березня 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 12 березня 2011 . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз