Перейти до вмісту

Панель приборов: замена родных на другие, дизайн приборки


Ndrey

Recommended Posts

Тюнинг приборных панелей в Донецке

Замена подсветки, печатаем новые шкалы (не пленка, не бумага)

www.pst.dn.ua

Соклубникам помогаем советом, инфой - вообщем чем могем

post-1802-1318779570,58_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Ось таке щастя поставив собі, в подробності не вдаватимусь, оскільки електросхеми були викладені в цій же темі трошки раніше а сама панель стає практично без зусиль потрібно лише тщатільно обробити напільніком. Також викладаю фото концовика подсоса яки стоїть на карбіраторі солекс для контрольної лампочки подсоса на панелі. Також хочу додати що датчик температури замість штатного стоїть ТМ106 і датчик рівня палива стоїть з 2108. Датчик швидкості стоїть звичайний, такий як і для 2110 здаеться шести імпульсний, коробка стоїть жигульовска, спідометр показує правильну швидкість можливо похибка і складає +-2км/год, але ж вона завжди повинна бути...

post-2203-1318779829,75_thumb.jpg

post-2203-1318779830,02_thumb.jpg

post-2203-1318779830,29_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

:cap: Хорошо сделано  :bud::dolf:

на центральной консоли справа - это указатель уровня топлива или эконометр?

на фото я не смог разглядеть...

если топливо - видимо менять бкдешь... на какой прибор? я бы часы или вольтметр туда поставил....

а вот если это эконометр - удобно ли? он введь не в поле зрения получился...

а отвлекаться на него от обзора дороги... не самый лучший вариант...

:D

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ця панель стоїть вже десь півтора року, до того стояла з ваз 2108 близько 10 років. Справа на бороді стоїть механічний датчик масла і економайзер. Сказати що на нього удобно дивитись я не можу, але машина батька і він дуже просив його поставити, довго недумаюти я його туди і врізав. Годинник неставив, оскільки я їх колись два ставив то кожен з них проробив по пів року і до тогож дуже клацав коли сидиш в машині. Покажчик тиску масла і економайзер стояв на машині десь з 1998 року під торпедою над правим коліном, після була поставлена панель 2108 і економайзер був знятий, після установки панелі 2110 економайзер було переміщено на бороду разом з покажчиком тиску масла, оскільки я часто зачипався за них коліном. Також в планах було поставити з ліва від тиску масла вольтметр, такогож плана як і економайзер, але його вартість близько 100 грн, а я стараюсь робити лише з того що інші викидають оскільки немаю лишніх средств. Доречі кому цікаво, то контрольну лампочку зарядки акб я зробив по принципу ваз 2101-2105 оскільки незахотів купляти вольтметр чи амперметр. Розібрав рідний гініратор і з центральної точки статора вивів провід який іде на реле і з відти на контрольну лампочку зарядки. Все працюе відмінно.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

..... стоїть механічний датчик масла і економайзер.

Дякую за детальну розповідь...

Задум з контрольною лампочкою заряду АКБ мені сподобався...

якщо можна дай більш детальну розповідь як саме зробів необхідне доопрацювання генератора

тобто принципово все зрозуміло, а от як саме зроблено (техологія) - цікаво...

Зауважу тільки: економайзер - це така спеціальна окрема система (пристрій) карбюратора,

а той прилад єконометр - підказувач єкономної роботи двигуна...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Дякую jew_zp.ua  за те що поправив з приводу єконометра. Отже про гініратор, розбираємо гініратор і припаюємо провід до центральної точки обмотки статора (цей вивід на першій фоткі зправа). Збираємо гініратор і виводимо цей провід з корпуса гени (слідкуємо за тим щоб це провід некасався якоря), виводимо це провід на 2-і до бескінечності сантиметрів від гініратора і ставимо на нього фішку (папа, мама хто як хоче) це і буде ваш провід який показаний на схемі (виходе з гініратора і йде на контакт 85 реле контрольної лампочки зарядки). Основну роботу зроблено, далі керуючись схемою (яка додана третьою) та фантазією підключаемо.

post-2203-1318779842,24_thumb.jpg

post-2203-1318779842,64_thumb.jpg

post-2203-1318779842,76_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Особисто в мене на панелі 2110 підключено так як показано нижче, хоча точно не знаю чи правильною полярністю я зобразив діоди, але це можна вичислити експереминтальним путьом. Діоди самі звичайні з блока живлення. Суть роботи наступна, при недостатньому тиску масла  чи зарядкі загораеться відповідна лампочка на панелі, а лампочка чек їх дублює. Коли люди бачуть панель їм подобаеться, а коли вони бачать що загораеться лампочка чек вони взагалі в екстазі.

post-2203-1318779842,85_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Заимел панель приборов от BMW735 E36 1990 г.в.. Мож ктото ставил на сороковой мось, или знает шо там куда подключать?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

на 40-й панель от 7-ки ?))) разве что вдоль салона! замеряй рулеткой размеры

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Не буду плодить темы, напишу сюда. Сегодня поведали, что приборка выкидается. Ставится ЖК, плазма, что вобщем получится, комп, в LabVIEW делается шкала вешается это на АЦП, наверно, и ЦАП лепят. Любой дизайн любая конфигурация. Поищу еще подтверждение. Может, кого заинтересует. Для общего вида  http://forum.uazbuka.ru/showthread.php?t=96893

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

уточняю: заимел щиток приборов, а не всю торпеду.

жду мнений по имплантации...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 місяці потому...

доброго дня!

підкажіть будь ласка чи можна поставити на иж 2715 панель приборів з 2141 ??

і чи багато тре переробляти?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ваня_92 можно! Но ИМХО выглядит убого, кромсать придется как торпедо так и саму приборку

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ваня_92 можно! Но ИМХО выглядит убого, кромсать придется как торпедо так и саму приборку

а що підійде щоб не дуже крамсати ?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

а що підійде щоб не дуже крамсати ?

ты сначала определись для чего оно тебе надо ?! что ты хочеш получить в результате проведенной доработки. Я лично хотел иметь спидрометр, тахометр и датчик давления масла механику ... в итоге обтянул 40-ю панель, сделал щиток приборов такой как хотел, разместил в ней все что хотел и всё ... доволен))))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

ты сначала определись для чего оно тебе надо ?! что ты хочеш получить в результате проведенной доработки. Я лично хотел иметь спидрометр, тахометр и датчик давления масла механику ... в итоге обтянул 40-ю панель, сделал щиток приборов такой как хотел, разместил в ней все что хотел и всё ... доволен))))

мені потрібно тахометр, спідометр, лічильник подобової їзди,) от є варіант від 7-мки поставити панель!

тіки незнати як влізе!або є варіант 8-ка або 9-ка_)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Если тебе для информативности то глянь бортовой компьютер ... там вроде есть все что тебе надо ...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Если тебе для информативности то глянь бортовой компьютер ... там вроде есть все что тебе надо ...

просто нема грошей на бортовий компютер, а от панельки в мене можуть бути на халяву, так як ті машини розібрані)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

смотря как ты её хочешь поставить, если в нашу торпеду то хз... если в опель торпеду то тебе нужно для соглосования остатка топлива из опелевского и нашего датчика топлива собрать один, а вообще поиск рулит все эти темы 150 раз обсасывались

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

смотря как ты её хочешь поставить, если в нашу торпеду то хз... если в опель торпеду то тебе нужно для соглосования остатка топлива из опелевского и нашего датчика топлива собрать один, а вообще поиск рулит все эти темы 150 раз обсасывались

В принципе пока не решил как ставить.Торпеда есть но вот думаю стоит ли заморачиваться на нее или просто приборку поменять.В установке приборки смущает одно-выход из опелевского тахометра на 4 контакта а на нашем 3.
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

просто нема грошей на бортовий компютер, а от панельки в мене можуть бути на халяву, так як ті машини розібрані)

экономный тюнинг это миф!!! если хочеш нормального результата, то и для установки халявного щитка приборов всёравно прийдется датчики искать ...вмешиватся в проводу ... думать как щиток врезать в панель и прочеее ... и в итоге получится колхоз убогий ... проще подужатся и купить БК! все вышесказаное ИМХО!

В принципе пока не решил как ставить.Торпеда есть но вот думаю стоит ли заморачиваться на нее или просто приборку поменять.В установке приборки смущает одно-выход из опелевского тахометра на 4 контакта а на нашем 3.

Единственное что смущает это проводки !?))) помоему врезать инородный щиток в свою торпеду так чтоб оно смотрелось нормально будет сложнее чем найти куда приколхозить этот проводок ... смотри схему проводки от опеля и поймеш куда и чего )

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В принципе пока не решил как ставить.Торпеда есть но вот думаю стоит ли заморачиваться на нее или просто приборку поменять.В установке приборки смущает одно-выход из опелевского тахометра на 4 контакта а на нашем 3.

а какая разница сколько контактов??? тебе всёравно нужен только один провод от таха, если будешь ставить в нашу торпеду то смотрется не будет, если ставить то с торпедой вместе, посмотри у меня в гараже, ну а датчик топлива хоть так хоть этак а переделывать из двух один придётся

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...