chumachok Опубліковано: 2 листопада 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 листопада 2011 Всім доброго дня Я надіюся українську усі розуміють. Якщо ні, скажіть, я буду перекладати Маю татів гнилий Москвичок 407 і хочу його зробити красиво. Хочу сказати одразу, що не хотів би ставити усе рідне. У неті, я трохи шерстив, толком ніочого нема. Випадково натрапив на цей сайт і маю дуже велику надію, ще мені тут допоможуть, бо сам я у своєму 9 Лансері тільки пальне заливаю. Я хочу влізти у 10 000 доларів Мене цікавлять такі моменти: - Який двигун (більш-менш новий) можна поставити на нього замість рідного? Хочу щось іноземне і економне. - Чи можна з нього зробити кабріо (зрізати дах) без суттєвого впливу на жорсткість конструкції? - Які торпедо, сидіння і решта запчастин до нього може підійти? Чи мав хтось досвід у такому? - Як бути з його реєстрацією? Буду дуже вдячний за допомогу Роман Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Djun Опубліковано: 2 листопада 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 листопада 2011 Доброго дня. 1. По двигуну все залежить від твоїх амбіцій. В принципі в теорії можна поставити майже все 4-х циліндрове, сам такі роботи ще не проводив, надіюся наступного року заміними серце на японське, також як варіант двигуни БМВ та Опель на 2л. Але вірогідніше за все доведеться різати тунель, не впевнений що в рідний влізе КПП. 2. Знову ж таки, зробити можна все, залежить від коштів, витрачених сил та часу. Теоретично можна, підсиливши лонжерони з"єднавши задні та передні. Сам довго цілився на ідею кабріо, навіть лонжерони виготовив, але в останній момент відговорили у зв"язку із складностями даху та різних підгонок на рівні вікон. 3. Зараз саме займаюсь цим питанням, сидіння будь-які більш-менш вузькі (БМВ 3-ка, Шкода Фабіа і т.д.) Торпеду переробляти скоріше за все, впевнений що в оригінальному вигляді нічого не стане. 4. Двигун можна оформити переобладнання в НДІПроекті, кабріо складніше. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chumachok Опубліковано: 2 листопада 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 2 листопада 2011 Дякую На все хочу не більше 10к витратити - Я так розумію, що деякі двигуни можна поставити практично без "маніпуляцій", чув, що від БМВ, Ніссана і Форда якісь ставали, як рідні - Я у цьому всьому профан, тому, як це їх можна з"єднати, щось я собі це мало уявляю - Про торпедо, думав, може освоїти метод заливки епоксидкою - речі виходять чудові, або замовити щось на 3-д принтері чи ще щось - Скільки може коштувати те оформлення? Який двигун Ви б порекомендували? Я схиляюся до чогось не більше 1.6, друзі рекомендують 1.9ТДІ від Шкоди Хочу кабріо, щоб і дах можна було ставити, але тканинний. Авто чисто для прогулянок і відпочинку - ніякого дріфту-гонок-шмонок. Питання про паски безпеки і подушки безпеки - хтось таке взагалі ставив у такі авто? Наскільки то складно? Якщо змінювати двигун, то вже доведеться і всю ходову, навіть на передньоприводну. Які складнощі з цим можуть бути? Чи має хтось з Вас, якихось знаймих, які б могли мені допомогти у цьому (кузовні роботи-підгонка....) Чи може Ви маєте таку можливіть, я заплачу. Деталі екстер"єру, бачив на різних аукціонах. Де їх краще брати? Роман Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Djun Опубліковано: 2 листопада 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 листопада 2011 Навіщо змінювати ходову при заміні двигуна? Моя порада, не ускладнюй життя, береш двигун з коробкою від заднєпривідного авто, який ближче до душі, і ставиш, підганяючи місця кріплень на кузову. Із складним дахом краще навіть не заморочувася, довго, дорого і не факт що вийде, але це моя думка. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Ugly Опубліковано: 2 листопада 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 листопада 2011 Если быть честным, то на этом форуме нет ни одного готового подобного проекта. Советы все могут быть только теоретическими. Деньги в таких замыслах далеко не главный ресурс. Если продолжать разводить теорию, то я бы советовал искать нескольких "Кулибиных", кому то доверить замену агрегатов, кому то сварку-малярку, кому то салон... Но для начала сесть и подумать - а зачем? Зачем силиконить семейную машину, впрягаться в сомнительный проект? Скорее всего этот Франкенштейн надоест на этапе 40-50% готовности и пополнит ряды продающихся заготовок. Все это мое личное мнение, конечно. Но все лучшие машины форума побывали в "барахолке", а некоторые и не раз. В т.ч. и моя Мне понравились слова Rommа: "...оказалось, что я не реставратор..." Самое тяжелое это признаться самому себе. Но если решил, то тогда только в перед. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Djun Опубліковано: 2 листопада 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 листопада 2011 Деньги в таких замыслах далеко не главный ресурс. Согласен. Если продолжать разводить теорию, то я бы советовал искать нескольких "Кулибиных", кому то доверить замену агрегатов, кому то сварку-малярку, кому то салон... Из нормальных мастеров этим заниматься никто никто не будет, у каждого есть вполне природное чувство голода, и каждый хочет денег, а это работа долгая и нудная. Все роботы надо научиться делать самому или с помощью друзей которые готовы приносить жертвы ради благого дела "...оказалось, что я не реставратор..." Строить что то а не реставрировать, как по мне на много интереснее Но тут и вправду надо определиться надо ли оно тебе и готов ли ты к всему этому Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
трианон Опубліковано: 2 листопада 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 2 листопада 2011 Если быть честным, то на этом форуме нет ни одного готового подобного проекта. Советы все могут быть только теоретическими. Деньги в таких замыслах далеко не главный ресурс. Если продолжать разводить теорию, то я бы советовал искать нескольких "Кулибиных", кому то доверить замену агрегатов, кому то сварку-малярку, кому то салон... Но для начала сесть и подумать - а зачем? Зачем силиконить семейную машину, впрягаться в сомнительный проект? Скорее всего этот Франкенштейн надоест на этапе 40-50% готовности и пополнит ряды продающихся заготовок. Все это мое личное мнение, конечно. Но все лучшие машины форума побывали в "барахолке", а некоторые и не раз. В т.ч. и моя Мне понравились слова Rommа: "...оказалось, что я не реставратор..." Самое тяжелое это признаться самому себе. Но если решил, то тогда только в перед. присоединюсь к твоему мнению Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Aron Опубліковано: 4 листопада 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 4 листопада 2011 Влезу и я в обсуждение темы,у меня 402 й ,по паспорту,403 й кузов,стоит 412 двиг,вся ходовая 2140 и 412,салон 2140 с торпедой от 412 го,если интересует зайди в мой гараж.Можно конечно и кабрио ,но я работаю над тем ,что б повысить проходимость как раз для покатушек. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chumachok Опубліковано: 8 листопада 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 8 листопада 2011 Щось окрім останнього посту всі якісь дуже песимістичні Я розумію, що це не справа одного дня і одного місяця. Я також розумію, що на це піде багато мого часу і моїх грошей. Але навіщо ж Ви так одразу "обламуєте"? Я хочу зробити цю мафинку і я її зроблю. Думав тут отримати "реальні" консультації, а нажаль, окрім, відмов нічого не отримав. Я не очікую, що Ви мені дасте проект і я просто дам комусь 10000 і усьо. Я ж просто питав, який двигун влізе, чи МОЖНА зробити те і те, на Вашу думку. Тож і досі питаю Вашої поради про Двигун - який і від якої іномарки найкраще підійде? Дякую Aron - давайте домовимося - я подивлюся, як у Вас воно все Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chumachok Опубліковано: 16 листопада 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 16 листопада 2011 Вчора розмовляв з однією людиною. яка наполегливо мені рекомендувала все ж реставрувати агрегат. Я порадився з родиною, і вже схиляюся до того, що саме так і робитиму. Модернізація поки відкладається - може який інший автомобіль собі куплю і буду його ковиряти. Фотка москвича внизу (я ще не придумав йому імені) Тож тепер з"явилося багато інших питань - я дуже хочу мати паски безпеки - без них я просто не розглядаю машину - Де і у кого можна знайти рідні запчастини до нього? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
kst75 Опубліковано: 16 листопада 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 16 листопада 2011 Странный подход к реставрации - ремни безопасности .Вообще они заводом не предусмотрены, да и не нужны они ему . Вслучае чего они не помогут с родным передним диваном. Если есть желание восстановить машину, начни с тормозов,подвески. Потом если желание не пропадет займешься кузовом. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Djun Опубліковано: 16 листопада 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 16 листопада 2011 Ремни не самое главное в машине, без них она ездить будет. Для начала определись что в машине делать надо, а что не надо, а потом уже и запчасти искать Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
romchig Опубліковано: 16 листопада 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 16 листопада 2011 Ну хочется человеку ремни - пусть будут. В этом его мысль я разделяю. Что с того что у меня с завода не было аварийки и подголовников... Аварийка уже есть, подголовники будут, ремни инерционные то же будут. Средства пассивной безопасности как ни как. Пусть машина не отвечает современным нормам, но хоть что то приближённое сделать можно, но опять же по желанию, тут кто чего хочет от своей машины. Как я понял, так машина не реставрируется, а восстанвливается "под себя". Щось окрім останнього посту всі якісь дуже песимістичні Я розумію, що це не справа одного дня і одного місяця. Я також розумію, що на це піде багато мого часу і моїх грошей. Але навіщо ж Ви так одразу "обламуєте"? Я хочу зробити цю мафинку і я її зроблю. Думав тут отримати "реальні" консультації, а нажаль, окрім, відмов нічого не отримав. Я не очікую, що Ви мені дасте проект і я просто дам комусь 10000 і усьо. Я ж просто питав, який двигун влізе, чи МОЖНА зробити те і те, на Вашу думку. Почему так критично? Вполне нормальные ответы. Каков вопрос - таков ответ. Двигатель - без проблем станет только москвичёвский. Для других надо резать подгонять и варить. К тому же инодвиг геморой с регистрацией. Что касается про ремни, то я не понял вопроса. Что имелось ввиду? Какие ремни и как их крепить? Что касается запчастей, то на форуме с этим проблем нет, не знаю как кузов 407, но по ходовке и ДВС точно есть. Также имеются разделы с продажами и разборками. Либо можно оформить свою тему о покупке каких либо требующихся запчатей. Темболее в киеве есть одноклубники у которых имеются свои миниразборки и груды разных запчастей. Про торпеду: тут уже чего душа пожелает. С помощью болгарки и смекалки можно придумать что угодно. Или придумать дизайн самому. Напрмер можно из родной металической сделать что то вроде такого: http://46.4.103.135/...9/page__st__640 http://46.4.103.135/...9/page__st__980 http://moskvich.net/...pic,76.645.html http://moskvich.net/...pic,76.990.html Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chumachok Опубліковано: 16 листопада 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 16 листопада 2011 Нє. нє, ви не зовсім правильно зрозуміли Реставрувать - тобто все рідне поставить. Паски безпеки - просто я себе погано відчуваю, якщо їх нема - звик вже кататись з пасками - як їх нема - ніби голий їду. Все інше -як було - ніяких зп від 412-408 - якщо вже робить - то рідне. може згодом куплю собі ще який кузов і тоді вже його розкурочу як зможу. До НР перетягну його у гараж і нароблю фоток Хочу заручитися Вашою підтримкою Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
romchig Опубліковано: 16 листопада 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 16 листопада 2011 Тогда действительно ничего не понял. То новый двиг планировался, а теперь всё родное... Просто было бы лучше вопросы более конкретизировать, а так только догадываться приходится что имелось ввиду. Про ремни всёравно ничего не понял. В любом случае крепятся так же в 3х точках, можно попробовать поискать от люкса или от 2141 (если савсем всё москвичёвское), или какие другие ино, лишь бы по дли не подходили. Надо мерять. Кстати спереди диван или 2 раздельных кресла? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chumachok Опубліковано: 16 листопада 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 16 листопада 2011 Знач так. Спочатку я хотів все міняти. І двигун і все-все-все Але потім порекомендували реставрувати все рідне. І от я тепер про це думаю. Що краще. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
romchig Опубліковано: 16 листопада 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 16 листопада 2011 Насчёт родного - большой напряг, запчасти по салону и оформлнию в дефиците, движёк можно ставить 408, он свиду такой же как 407 только на 5-7лс мощнее, и можно более экономичный карбюратор поставить. По ходовке там много нюансов. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Ugly Опубліковано: 16 листопада 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 16 листопада 2011 Пока есть такие разнонаправленные сомнения, лучшее что можно сделать это сохранить то что есть, ничего не улучшая. "Паски безпеки" в этой машине реально "нідочого". Разобрать тормозные цилиндрики, сменить тормозную жидкость, тормозные манжеты. Собрать. Если получится, продолжать дальше. Если на этом этапе возникнут затруднения ( с деньгами, запчастями, свободным временем), набраться терпения и подождать. Самое главное с чем нужно смириться это с тем, что эта машина никогда не поедет как Митсубиши. Что бы с уверенностью выезжать на ней в центр города, нужно не машину изменять, а себя. Избавиться от "пасків" сомнений и страхов. Запчастей полно. Они всюду. Кое что ставится на современные машины ГАЗ, УАЗ, ВАЗ - это можно купить в ближайшем магазине автозапчастей. Многое продается из старых запасов на базарах, форумах, аукционах. Что то можно получить в подарок, а что то придется покупать очень дорого. Только нужно начать с чего то. Завести, выехать, об(твердый знак) ехать вокруг дома. Ставить перед собой реальные задачи, задавать реальные вопросы, получать полезные советы. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chumachok Опубліковано: 16 листопада 2011 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 16 листопада 2011 Ясно дуже дякую Я більш ніж певен, що як мицик, воно не поїде, але таратайку я б не хотів мати. Вона сама не їздить зараз. Найближчим часом її спробую оглянути детальніше, викладу фотки, запитаю те, що сам не знатиму. Питатиму багато, бо маю лиш книжечку "МОСКВИЧ 407" і оте, що на фотографії. Двигун, як тато сказав, там ніби "нічого", коробка теж, просто, без мастила стояла 10-15 років, серйозні проблеми зі щепленням. Салон ніби зберігся, так само, як і молдінги та обвіс. В салоні тільки накладка спідометра згнила та пластик керма потріскався. Ось все, що я пам"ятаю. Паски - це моя безпека. Мені "стрьомно" якось без них, навіть на 20км\год. Я часто дивлюся ЧП інфо і бачу сіточки на лобових. Не хочу таку мати. Якби все залежало від мене, я б не парився, але я вже маю одну лобову зустріч з мікроавтобусом. Я навіть ззаду усіх пристібаю. Я чую у Ваших словах якесь зневажливе ставлення до пасків безпеки, та я свідомо ними користуюся і свідомо примушую усіх пасажирів робити те ж. Поки хтось не пристебнувся, я нікуди не їду. Можете вважати це моїм пункитиком. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
romchig Опубліковано: 16 листопада 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 16 листопада 2011 Это понятно. У меня те же тараканы к безопасности... Но, был задан вопрос, переднее сиденье какой конструкции? Цельный диван или 2 разных кресла? Если цельный то это несколько проблематично, но впоне разрешимо, по конструкции и креплению можно сделать как в ланосе на заднем сидении. Да впринципе с ланоса для заднего сиденья можно поставить. Или придумать ещё что то. Если 2 раздельных сиденья, то сдесь выбор поболее будет. Ремней инерционных и разных полно. Подобрать по длине можно. Крепление: внизу на внутреннем пороге под средней стойкой надо вварить гайку с резьбой по-моему М12 с мелкой резьбой, а также в среденей стойке чуть выше уровня плечей вварить такуюже гайку. И так с двух строн. Затем небходимо вварить 2 гайки на тонель (на уровне ступней заднего пассажира, и то при наличии 2х раздельных передних сидений). Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Ugly Опубліковано: 16 листопада 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 16 листопада 2011 Я тоже пристегиваюсь, особенно тщательно после того как пришлось побывать на похоронах тех кто не пристегнулся. Но Москвич 407 очень опасная машина, в первую очередь по тому, что у неё очень неэффективные тормоза (в современном понимании). Риск есть всегда, когда ты в ней находишься. Сделать полноценные трехточечные ремни проблематично из за цельного дивана. Такая самоделка может помешать нормальному управлению и спровоцировать ДТП. Нужно быть очень внимательным. А вот за сеточки на лобовом можно не переживать, их не будет. "Лобовое"стекло "каленое" и в случае не дай бог чего, есть шанс оказаться на капоте с рулем между ребер. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
kst75 Опубліковано: 16 листопада 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 16 листопада 2011 Нужно быть очень внимательным. А вот за сеточки на лобовом можно не переживать, их не будет. "Лобовое"стекло "каленое" и в случае не дай бог чего, есть шанс оказаться на капоте с рулем между ребер. ) Как всегда +100, просто и доходчиво. Если на то пошло, какая разница от чего умирать, то ли от того что куда то влетишь без ремня, то ли от перелома шейных позвонков, ведь подголовников нет. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
romchig Опубліковано: 16 листопада 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 16 листопада 2011 Значит надо оборудовать машину нормальными сиденьями с защёлками для ремней (если сильно хочется себе ремешки). В остальном про тормоза согласен. Кто помнит фрагмент программы MTV про импалу SS 65г? Как сказал X-Zibit: "Знаете в чём особенность попадая в ДТП в таких машинах? Тачка в которую врезаешся превращается в консервную банку!" Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
kst75 Опубліковано: 16 листопада 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 16 листопада 2011 А что вы все на тормоза набросились? У меня тормоза берут с 2/3 .Если надо можно тормозить в юз, единственное конечно отсутствие ваккумника заменяет мощная правая ног . После поездки км 100 в городком цикле(если пробки) чувствуется, зато удачная конструкция привода сцепления(механика), делает мягкий его выжим. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Djun Опубліковано: 24 листопада 2011 Скарга Поширити Опубліковано: 24 листопада 2011 Двигун, як тато сказав, там ніби "нічого", коробка теж, просто, без мастила стояла 10-15 років, серйозні проблеми зі щепленням. Если машинка стояла столько лет, то я сомневаюсь что двигатель там ничего, я когда свой у хозяина забрал, приволок домой (стоял лет 8 наверное) , вскрыл, а в 4 цилиндре воды немного и ржавчина цилиндр погрызла не кисло так, при том что двигатель в гараже лежал.... не знаю как оно туда попало, но факт. Так что для начала попробовать его реанимировать и завести в успешности чего я конечно сомневаюсь, но а вдруг повезет, и скорее всего его надо будет вскрывать после таких простоев. Так что лучше начинать с технических вопросов, тормоза, рулевое, двигатель, коробка и т.д. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз