Перейти до вмісту

Не тримається трубка масляного щупа


SergeyABelov

Recommended Posts

Може хто вже із такою проблемою стикався. Трубка втратила перші 2 витки різьби. В блоку двигуна, напевно теж є втрати. Тож трубка не тримається. Які поради з цього приводу? Чи можна нарізати різьбу трохи глибше в блоці? Чи там теж конусна різьба?

 

Дякую

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

15 минут назад, Антон 2125 сказал:

может попробовать обмотать резьбу на трубке фум лентой?

Спробував. Не тримається. :(

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Вытащить трубку, заглушить дырку пробкой. Надо посмотреть масло - сунул щуп вместе с трубкой

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1 минуту назад, SergeyABelov сказал:

не дуже зручно, але як варіант буду мати на увазі. дякую.

А фиксатор резьбы ,пробовал?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1 минуту назад, Tintyuk сказал:

А фиксатор резьбы ,пробовал?

Не допоможу, бо вже нема різьби на трубці там де були перші 2 вітки. Напевно в блоці теж. Через те що різьба конусна, трубка далі не лізе в блок. Я думав може є сенс пройти звичайним мітчиком в блоці та плашкою по рубці. Може тоді трубка зайде глибше до блока хоча б на 2-3 вітки. 

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

2 минуты назад, SergeyABelov сказал:

Не допоможу, бо вже нема різьби на трубці там де були перші 2 вітки. Напевно в блоці теж. Через те що різьба конусна, трубка далі не лізе в блок. Я думав може є сенс пройти звичайним мітчиком в блоці та плашкою по рубці. Може тоді трубка зайде глибше до блока хоча б на 2-3 вітки. 

Зрозумів !  Тоді так і роби , як ти написав .

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 рік потому...

Простой способ укрепления трубки.Ввернул на сколько смог,лишь бы держалась(с силиконом(.

К болты двигателя прикрутил Г-обр. крепление от старой балеты.Оно алюминиевые,около 3 мм толщина.Дырка под болт лего точится напильником.

Необходимо выгнуть на угол более 90°.

Меняется все по месту,спешить не надо.

В конце я прикрепил это все алюминиевым хомутом от старого шильдика.Только хомут предварительно надо сделать,до установки трубки на мотор.

Металл толстый на багете,держит капитально!

IMG_20200422_131341.jpg

IMG_20200422_132927.jpg

Простой способ укрепления трубки.Ввернул на сколько смог,лишь бы держалась(с силиконом(.

К болты двигателя прикрутил Г-обр. крепление от старой балеты.Оно алюминиевые,около 3 мм толщина.Дырка под болт лего точится напильником.

Необходимо выгнуть на угол более 90°.

Меняется все по месту,спешить не надо.

В конце я прикрепил это все алюминиевым хомутом от старого шильдика.Только хомут предварительно надо сделать,до установки трубки на мотор.

Металл толстый на багете,держит капитально!

И на лапе двигателя выштамповки-под них я и выпиливал в креплении.Сперва поставить крепление,прикрутить к мотору.Хомут в последнюю очередь,т.к. придётся снимать крепление не один раз.При затяжке оно уходит ,надо это учитывать.

Время работы- чуть более часа.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...