Перейти до вмісту

Мій Комбік! Мій перший автомобіль!!!


myshko52

Recommended Posts

Глушак варить это зря , нужно менять на новый , потому как , через месяц есды опять тоже и так каждый месяц.

Та там була невелика тріщина,я її сьогодні заварив! А скільки приблизно  буде кошувати новий глушник, ато зараз з фінансами туго! Хоча новий пригодився би, бо мій вже шось сильно тарабанить, найбільше з резонатора чути!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ну у нас в городе 150 , и резонатор где-то 130 , у вас должно быть пониже цена , выхлопные во Львове делают и резонаторы тоже

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Скажу так- якщо маєш трохи часу і металу, зроби вихлопну сам. Бо ті "хороші" львівські глушаки нехай на базарі далі гниють.  Герметик для вихлопної наносиш в середину з"єднання, коштує десь 25-30грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Можно с тазика поставить ,только трубу надо тогда переваривать со своего , те дольше ходят проверино.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Сьогодні купив нові підрульові переключателі, бо ті від УАЗіка мене вже замахали!!!

А зачем новые???такое и б/у ставить можно!В киеве глушак 200грн... :bud:
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Сьогодні купив нові підрульові переключателі, бо ті від УАЗіка мене вже замахали!!!

А зачем новые???такое и б/у ставить можно!В киеве глушак 200грн... :bud:

В нас глушак 150, резонатор 100, а нові купляв бо в нас сьогодні зранку дуже снігом мело, і на розборку майже ніхто не приїхав, а я дуже їх хотів купити , поїхав на ринок і взяв нові!!! 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Вітаю з покупкою :bud: .  Хоч не львівської штамповки взяв. Мене би жаба зачавила , щоб я купив на базарі ту бляху.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

А бы не китайское , там вообще на месяц  хватает в лучшем случае. :hi:)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Книжечка зачьотна! Краще ніж в ній тільки у професіоналів дізнаєшся.

Ага дякую!!!

Таке питання я хочу літом малювати машину, але хотілося би якись темніший колір, і шоб без перереєстрації є може якись сайт, чи шось в тому роді щоб підібрати відтінок голубого???

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Техпаспорт какого года , в доках по моему с 1995 уже писать должы были просто , синий или зелёный или коричневый , короче всего сем цветов , а всё остальное это оттенки, вот у меня раньше было написано корида , а счас просто коричневый .

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Мужики  :azlk::) :)  !!!!!!!!!! Я не знаю що робити!!!!!В мене підкапував тосол з (промежуточного подводящего патрубка) там де надівяється отводящий патрубок, десь біля хомута. Поміняв я той резиновий патрубок на новий , а воно падлюка дальше капає!!!! Тепер грішу на промежуточный подводящий патрубок, може десь є тріщина??? Порадьте хто шо знає!!!! 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Можливо хомут недостатньо сильно зажимае шланг на патрубок....

таке дуже може бути зараз на морозі - резина дубіє і хомутом дуже важко  шільно затянути... тим більше що шланг ти новий поставив то ж навряд сам шланг тече...

в продажу є такий спеціальни автогерметік селіконовий..... в тубі за розміром як зубна паста, може трохи більший

я всі патрубки ставив використовуючи такий герметик.... жодного разу не протікало

перед тим як його намазати обезжирював, затягував відповідний хомут та давав на всякий випадок постояти "до завтра" без охолоджуючої рідини....

з ним навіть тугі шланги легше надівати - він поки не застив як змазка працює...

можливо підійде і будь який будівельний "сілікон" - я на машині їого не застосовував....

...... найшов такий значок, може кому треба???

Щіро дякую тобі за значок.... сподіваюсь моєму москвичу теж пасуватиме

:azlk:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Щіро дякую тобі за значок.... сподіваюсь моєму москвичу теж пасуватиме

:azlk:

Обов*язково пасуватиме!

Длякую за підказку! Попробую.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Перед тим як ставить нові патрубки, треба почистить посадочні місця чимось гострим( ножик або заточений напилок), патрубок легенько змазати солідолом( буквально 5грам). Всякі силиконові герметики можуть забивати систему, їми я ніколи не користуюсь для системи охолодження. За 4 роки експлуатаціі свому Балкеру долив тільки 0.5л води.

  Якщо лєнь крутить - залий герметик спеціальний для сис.охолодження, допоможе однозначно.

        Шоб підібрати колір на авто - звернись в магазини по підбору фарб, там все підскажуть, і ціну взнаеш.

 

   

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Герметик , для охлаждения это крайняя мера так как он забивает соты.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

силиконові герметики можуть забивати систему,

Якщо уважно та ретельно застосовувати нічого не потрапляє в систему, для того і рекомендував дати постояти добу до заправки рідиною - все твердіє на свойх місцях і систему не забиває...

солідол також при висиханні утворює такий собі герметизуючий прошарок, але йго властивості набагато слабші...

Герметик , для охлаждения это крайняя мера так как он забивает соты.

повністю підтримую таку думку....

Це аварійний засіб ремонту - коли став в чистім полі і  нічого краще зробити неможливо....

або ж, даруйте, допомога ледарю....

:hi:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Я розумію що герметик це крайня міра, але я дотягнув хомути так ,що мало шліци не позривав на болтах, а перед тим як ставити  патрубок я засунув його в кип*яток і всередині змастив маслом! От і думаю може то чугунний патрубок тріснув, той де зливний кран!!!!  Капає в тому місці де стрілка!!!

post-2701-1318777862,46_thumb.gif

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Он не чугунный , а сплав или алюминий , так вот его могло проесть (качественным) тосолом., или водичка была и лопнул , вот и вся проблема может быть, у меня на Зилу была подобная так я новый брал, тот прожрало.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Важкувато так здалеку "побачити" в чому там біда....

подивись уважно на стан всіх деталей особливо в місцях з?єднань....

якщо "дірок" в самих деталях нема - використай авто-герметик....

я певен що допоможе

я коли кріпив кожух тонелю один саморіз вкрутив прямісенько в шланг що від пічки до мотору іде... дуже зрадів такому влучному "пострілу", але шланг довелось міняти.... новий виявився трохи більшого внутрішнього діаметру ніж треба... легко надівався і навіть міг соскочити...

так от атогерметик чудово впорався - нічого не тече...

:)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Да нет там ясно что в самом низу , наверное проело у него , можно и не увидеть , если там как шашель дырочка :)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...