Olexandr_Andriyovich Опубліковано: 15 липня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 15 липня 2015 проблема в тому, що при їзді двигун не може розвинути більше 3,5 тис оборотів. Просто починає сіпати, пускаєш газ і все норм. Получається, що більше 75 км/год витиснути неможливо. Є варіант, що бензонасос не справляється. На ньому нова менбрана. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
^SERGIK^ Опубліковано: 15 липня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 15 липня 2015 Либо малый уровень в поплавковой камере. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
nikitin-73 Опубліковано: 15 липня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 15 липня 2015 либо плохо поступает бензин по топливопроводу или забит фильтр бензиновый. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
.... Опубліковано: 15 липня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 15 липня 2015 У меня было такое. Решилось ревизией топливной системы. Попадал воздух в шланги. Замена шлангов помогла по сей день. Как вариант проверьте Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Olexandr_Andriyovich Опубліковано: 16 липня 2015 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 16 липня 2015 всім гарно дякую за поради, фільтр і шланги поміняю, але сьогодні 100км/год валив. Почалося все з того, що зранку важко завівся, потім проїхав десь 2 км, зупинився і більше завестися не міг. Все перевірив. І запалювання, і бензонасос, і шланги з фільтром. Заглянув у карбюратор, а з розпилювача вторинної камери, після повного підкачування бензонасосом, близько 20 сек. капає бензин. Стало все зрозуміло. Зняв верхню частину, а рівень палива в поплавковій камері на 5-6мм вищий ніж має бути, я підрегулював клапан, рівень став нормальний. Сів за руль - завів ледь не з пів-оборота, і нічого тепер не капає. Доречі підкажіть щодо перегріву бензонасоса. Що можна зробити щоб не перегрівався? І як щодо ''плунжерного'' ПЕКАРа? всім гарно дякую за поради, фільтр і шланги поміняю, але сьогодні 100км/год валив. Почалося все з того, що зранку важко завівся, потім проїхав десь 2 км, зупинився і більше завестися не міг. Все перевірив. І запалювання, і бензонасос, і шланги з фільтром. Заглянув у карбюратор, а з розпилювача вторинної камери, після повного підкачування бензонасосом, близько 20 сек. капає бензин. Стало все зрозуміло. Зняв верхню частину, а рівень палива в поплавковій камері на 5-6мм вищий ніж має бути, я підрегулював клапан, рівень став нормальний. Сів за руль - завів ледь не з пів-оборота, і нічого тепер не капає. Доречі підкажіть щодо перегріву бензонасоса. Що можна зробити щоб не перегрівався? І як щодо ''плунжерного'' ПЕКАРа? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Veldreg88 Опубліковано: 16 липня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 16 липня 2015 Мой совет ЭБН! 2 года пользуюсь полёт нормальный. Пока одни плюсы: Масло с БН не капает, бенз в масло не пойдет, не перегревается! А новые шланги стоит проверить, не уменьшелось ли в нем проходное сечение... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Olexandr_Andriyovich Опубліковано: 17 липня 2015 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 17 липня 2015 Мой совет ЭБН! 2 года пользуюсь полёт нормальный. Пока одни плюсы: Масло с БН не капает, бенз в масло не пойдет, не перегревается! А новые шланги стоит проверить, не уменьшелось ли в нем проходное сечение... а як ЕБН ставити? Там обратку треба в бак чи можна зразу перед БН? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Grey Опубліковано: 17 липня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 17 липня 2015 ЭБН низкого давления для карбюраторных машин, работает без обратки. Принцип действия как на Запорожской печке - создает малое давление в магистрали и включается при падении давления (уровня топлива в поплавковой камере). Единственный минус это цена нового. У меня такой стоит Japan Cars http://www.exist.ua/price.aspx?pcode=O24003JC&caid=541 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
leon Опубліковано: 17 липня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 17 липня 2015 Olexandr_Andriyovich, еще обрати внимание на то, как открываются дроссельные заслонки карбюратора! на 412-х бывает, что тяга от педали отламывает кронштейн на кузове, возникает перекос и тогда заслонка первой камеры имеет не полный ход, а вторая вообще не открывается, тогда и разгон вялый и т.д. Удачного освоения авто. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Андрей GAS Опубліковано: 17 липня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 17 липня 2015 всім гарно дякую за поради, фільтр і шланги поміняю, але сьогодні 100км/год валив. Почалося все з того, що зранку важко завівся, потім проїхав десь 2 км, зупинився і більше завестися не міг. Все перевірив. І запалювання, і бензонасос, і шланги з фільтром. Заглянув у карбюратор, а з розпилювача вторинної камери, після повного підкачування бензонасосом, близько 20 сек. капає бензин. Стало все зрозуміло. Зняв верхню частину, а рівень палива в поплавковій камері на 5-6мм вищий ніж має бути, я підрегулював клапан, рівень став нормальний. Сів за руль - завів ледь не з пів-оборота, і нічого тепер не капає. Доречі підкажіть щодо перегріву бензонасоса. Що можна зробити щоб не перегрівався? І як щодо ''плунжерного'' ПЕКАРа? всім гарно дякую за поради, фільтр і шланги поміняю, але сьогодні 100км/год валив. Почалося все з того, що зранку важко завівся, потім проїхав десь 2 км, зупинився і більше завестися не міг. Все перевірив. І запалювання, і бензонасос, і шланги з фільтром. Заглянув у карбюратор, а з розпилювача вторинної камери, після повного підкачування бензонасосом, близько 20 сек. капає бензин. Стало все зрозуміло. Зняв верхню частину, а рівень палива в поплавковій камері на 5-6мм вищий ніж має бути, я підрегулював клапан, рівень став нормальний. Сів за руль - завів ледь не з пів-оборота, і нічого тепер не капає. Доречі підкажіть щодо перегріву бензонасоса. Що можна зробити щоб не перегрівався? І як щодо ''плунжерного'' ПЕКАРа? на справді те що називають плунжерним пекар - звичайний мембранній насос, в ньому лише конструкція клапанів трохи лібша що і є його плюсом в мене такий стоїть (років 5) не разу не переставав качати у будьяку спеку. тільки кажуть що у нього робочий хід (хід моторного штока) трохи менший ніж у рідного тому треба підкладати прокладки (бо мене лякали що він пару місяців пропрацює, а потім хтось підказав про хід штока) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Olexandr_Andriyovich Опубліковано: 17 липня 2015 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 17 липня 2015 Olexandr_Andriyovich, еще обрати внимание на то, как открываются дроссельные заслонки карбюратора! на 412-х бывает, что тяга от педали отламывает кронштейн на кузове, возникает перекос и тогда заслонка первой камеры имеет не полный ход, а вторая вообще не открывается, тогда и разгон вялый и т.д. Удачного освоения авто.дюкую, та в мене карб 2105, там дросельна заслінка вторинної камери відкривається за допомогою вакуумана справді те що називають плунжерним пекар - звичайний мембранній насос, в ньому лише конструкція клапанів трохи лібша що і є його плюсом в мене такий стоїть (років 5) не разу не переставав качати у будьяку спеку. тільки кажуть що у нього робочий хід (хід моторного штока) трохи менший ніж у рідного тому треба підкладати прокладки (бо мене лякали що він пару місяців пропрацює, а потім хтось підказав про хід штока)дякую, я тому й написав ''плунжерний'' в лапках. А який у Вас хід штока?наскільки мінімально виступає з усіма прокладками? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз