Ndrey Опубліковано: 22 травня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 22 травня 2014 Вот нашел инфо: http://dodge-club.org.ua/index.php?topic=10672.0 ЗУ «Про дорожній рух» Стаття 37. Підстави для заборони експлуатації транспортних засобів Експлуатація транспортних засобів забороняється з вилученням державних номерних знаків у разі: 1. порушення правил, нормативів і стандартів у частині забезпечення безпеки дорожнього руху під час виготовлення транспортних засобів; 2. переобладнання транспортних засобів з порушенням вимог статті 32 цього Закону; (не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії. 3. технічних неполадок, при яких експлуатація транспортних засобів не допускається; 4. невідповідності реєстраційних даних записам у свідоцтві про реєстрацію (технічному паспорті, технічному або реєстраційному талоні); 5. невідповідності державних номерних знаків вимогам стандартів або реєстраційним документам; відсутності талона про проходження державного технічного огляду Переобладнання, що призвело до зміни облікових даних механічного транспортного засобу, повинно бути відображено у його реєстраційних документах. Стаття 32. Основні вимоги щодо переобладнаннятранспортних засобів Переобладнання транспортних засобів, тобто (!!!) зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України. Переобладнання, що призвело до зміни облікових даних механічного ТЗ, повинно бути відображено у його реєстраційних документах. "Про затвердження Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок ", Постанова КМУ № 1388 Перереєстрація транспортних засобів 35. Перереєстрація транспортних засобів проводиться у разі зміни їх власника, місця стоянки, місцезнаходження або найменування власника - юридичної особи, місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичної особи, яка є власником транспортного засобу, а також кольору, марки або моделі транспортного засобу внаслідок переобладнання чи заміни двигуна або кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери «Інструкція про проведення державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них та здійснення перевірок реєстраційно-екзаменаційних підрозділів Державтоінспекції МВС України» (Наказ МВС України 10.04.2002 р. N 335) 4. Перереєстрація транспортних засобів Перереєстрація ТЗ проводиться працівниками РЕП ДАІ при зміні реєстраційних даних, які зазначені у свідоцтві про реєстрацію ТЗ, з урахуванням вимог пунктів 11, 14, 35-40 Правил ( 1388-98-п ). У разі перереєстрації ТЗ свідоцтво про реєстрацію ТЗ (технічний паспорт) підлягає заміні на загальних підставах. 7. Порядок оформлення свідоцтв про реєстрацію ТЗ та тимчасових реєстраційних талонів 7.8. У графі "Тип ТЗ" зазначається тип ТЗ згідно з класифікатором типів ТЗ та відповідно до ДСТУ 2984-95 "Засоби транспортні дорожні. Типи. Терміни та изначення". то есть согласно законодательству, установка ГБО - не является переоборудованием авто, т.к. ст. 32 ЗУ "О дорожном движении" своим тобто чётко даёт разъяснения, что же такое это "переоборудование", которое является основанием для запрета использовать ТС. к тому же регистрационные данные авто остаются без изменений, поэтому и вопрос о перерегистрации отпадает сам собой. вот, собственно, и всё очень-преочень интересно мнение юристов по этому поводу Выдержки из различных нормативных актов: 1.) Правила дорожнього руху України.( Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите...a/cgi-bin/laws/ ... 6-2001-%EF ) Пункт 32.1. З органами Державтоінспекції узгоджуються: є) переобладнання транспортних засобів. 2.) Закон України "Про дорожній рух".( Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите...a/cgi-bin/laws/ ... eg=3353-12 ) Стаття 32. Основнi вимоги щодо переобладнання транспортних засобів. Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України. Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії. ..... Переобладнання, що призвело до зміни облікових даних механічного транспортного засобу, повинно бути відображено у його реєстраційних документах. 3.) Порядок переобладнання транспортних засобів.( Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите...a/cgi-bin/laws/ ... 7-2010-%EF ) Пункт 1. Цей Порядок визначає процедуру переобладнання транспортних засобів, призначених для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, що призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії, зокрема для роботи на газовому моторному паливі та альтернативних видах рідкого і газового палива (далі - переобладнання транспортного засобу). Пункт 3. ...Переобладнання транспортного засобу для роботи на газовому моторному паливі та альтернативних видах рідкого і газового палива проводиться суб'єктом господарювання, який має свідоцтво про погодження конструкції транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху на відповідний вид переобладнання. Пункт 4. ...Перед переобладнанням транспортного засобу для роботи на газовому моторному паливі та альтернативних видах рідкого і газового палива огляд такого засобу підрозділом Державтоінспекції МВС не проводиться. Пункт 13. Після переобладнання транспортного засобу в індивідуальному порядку ... проведення оцінювання відповідності транспортного засобу... Пункт 18. Перереєстрація транспортного засобу, що переобладнаний, проводиться реєстраційно-екзаменаційним підрозділом Державтоінспекції МВС відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, ... 4.) Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, ... ( Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите...a/cgi-bin/laws/ ... 388-98-%EF ) Пункт 33. Перереєстрація транспортних засобів проводиться у разі отримання свідоцтва про реєстрацію замість утраченого або не придатного для користування, зміни їх власників, місця стоянки, місцезнаходження або найменування власників - юридичних осіб, місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, а також кольору або марки транспортного засобу внаслідок переобладнання чи заміни двигуна або кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери. Выводы: 1) Установка ГБО является переоборудованием автомобиля. (Порядок переобладнання транспортних засобів. П.1) 2) Переоборудование требует согласования с ГАИ (Правила дорожнього руху України. П.32.1.є) и должно соответствовать правилам, нормативам и стандартам Украины. (Закон України "Про дорожній рух". Стаття 32.) 3) Перед установкой нет необходимости получать разрешение ГАИ. (Порядок переобладнання транспортних засобів. П.4) 4) "Согласование с ГАИ" заключается в том, что необходимо обратиться к субъекту хозяйствования (СТО), который наделен (государством) правом производить установку ГБО. (Порядок переобладнання транспортних засобів. П.3). Этот субъект несет ответственность за соответствие переоборудования правилам, нормативам и стандартам Украины. По окончанию работ СТО выдает акт приёма-передачи транспортного средства с подписью заказчика и подписью и печатью исполнителя и свидетельство о согласовании конструкции транспортного средства, выданное ДП «Державтотрансндіпроект» или Центром безопасности дорожного движения МВД Украины. 5) После установки ГБО нет необходимости в проведении оценки соответствия или в проведении каких-либо других экспертиз, которые касаются переоборудования в индивидуальном порядке, чего нельзя делать с ГБО. (Порядок переобладнання транспортних засобів. П.3, п.13) 6) Перерегистрация переоборудованного автомобиля, если в этом есть необходимость, осуществляется в соответствии с "Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, ..." (Порядок переобладнання транспортних засобів. П.18). 7) В перерегистрации нет необходимости, так как установка ГБО (переоборудование) не привела к изменению учетных даных (Закон України "Про дорожній рух".Стаття 32; Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, ... П.33). Последний вывод требует отдельного рассмотрения. Закон України "Про дорожній рух", статья 32. Последнее предложение: "Переобладнання, що призвело до зміни облікових даних механічного транспортного засобу, повинно бути відображено у його реєстраційних документах." Какие даные считать учетными (обліковими)? "Порядок переобладнання транспортних засобів" и "Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, ..." являются подзаконными актами и регулируют вопросы связанные с реализацией Закона України "Про дорожній рух". И если в п.33 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) есть исчерпывающий список причин требующих перерегистрации, то других причин быть не может. Если у меня был автомобиль "Toyota", он так "Toyota" и остался, двигатель, кузов и другие составные части, имеющие идентификационные номера я не меняю. Цвет автомобиля и другие причины вообще не имеют никакого отношения к ГБО. В тех.паспорте моего автомобиля есть графа "Тип пального" напротив которой указано "Бензин". Может в этом и есть причина необходимости замены техпаспорта? Но о виде топлива нет ни слова в п.33 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) и самое главное - мой автомобиль как ездил на бензине, так и продолжает его "есть" с завидным аппетитом. При установке ГБО я добавил возможность использования газа в качестве топлива, а двигатель как был бензиновым, так бензиновым и остался. Это как одеть чехлы на сиденья автомобиля. Они от этого существенно не меняются, просто дольше остаются чистыми. Я не анархист и не призываю к самостоятельной установке газового оборудования "в гараже у кума". Однозначно, наличие ГБО повышает опасность автомобиля. Я согласен с тем, что оборудование должно быть надежным и сертифицированным. Установкой должны заниматься организации имеющие допуск к таким работам. Но что в этой цепочке делает ГАИ? Продавец отвечает за своё оборудование, установщик - за качество установки, я - за безопасность ГБО в процессе эксплуатации. За что отвечает ГАИ? Почему я должен отдавать немалые деньги за новый тех.паспорт? Регистрируя ГБО, ГАИ не производит никакой проверки оборудования и не может повысить безопастность на дорогах. Ни для кого не секрет, что установив ГБО самостоятельно, все необходимые документы можно купить у любого установщика за 150-200 грн. "Порядок проведення державного технічного огляду колісних транспортних засобів" ( Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите.../cgi-bin/laws/m ... sFggkRbI1c ), при прохождении очередного технического осмотра, требует наличия документа (в народе именуется "газовый ТО"), который подтверждает проведение испытания газовой топливной системы (пункт 26.10). Наличие этого документа и талона о пройденном ТО свидетельствует о соответствии автомобиля всем нормам и стандартам. 99% протоколов, оформленных инспекторами ГАИ за незарегистрированное ГБО, ссылаются на статью 121, Кодексу України про адміністративні правопорушення (Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите.../cgi-bin/laws/m ... g=80731-10 "Керування водіями транспортними засобами, ... переобладнаними з порушенням відповідних правил, норм і стандартів, або такими, що своєчасно не пройшли державного технічного огляду, - тягне за собою накладення штрафу ...". Кто внимательно читал предыдущий текст должен согласиться, что такие протоколы не имеют законных оснований. Существовала ранее "Інструкція про проведення державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів,..." ( Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите...a/cgi-bin/laws/ ... g=z0472-02 ). В ней был пункт 4.7, в котором регламентировалась процедура регистрации ГБО. Эта инструкция, ещё 30.01.2006 года, была признана несоответствующей Украинскому законодательству и исключена из государственного реестра нормативно-правовых актов на основании "Висновка N 2/60 про скасування рішення про державну реєстрацію нормативно-правового акта" ( Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите...a/cgi-bin/laws/ ... 2_60323-06 ). Вместо нее, по истечении пяти лет (оперативно!), вступила в силу новая "Інструкцiя про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів ..." ( Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите.../cgi-bin/laws/m ... g=z0123-11 ). В новой инструкции, в разделе 4."Перереєстрація транспортних засобів", уже нет прямого упоминания о ГБО, но появилась формулировка "...переобладнання ТЗ, яке призводить до зміни типу та призначення ТЗ, зміни його повної маси та її розподілу по осях, центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, систем гальмового і рульового керування та трансмісії, ..."(пункт 4.5). Эта фраза взята из второго абзаца статьи 32 Закона України "Про дорожній рух": "Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії". В Законе речь идет о перечне случаев, когда требуется СОГЛАСОВАНИЕ (смотри вывод 4), а НЕ ПЕРЕРЕГИСТРАЦИЯ ! ************* Нужно обратить внимание, на следующее - в постановлениях в привлечении лиц к административной ответственности за нарушения ПДД должны обязательно отмечаться пункты этих Правил. Это требование ст. 283 КУАП относительно обязательного указания в постановлении нормативного акта, который предусматривает ответственность за такое административное правонарушение, направленно на обеспечение законности решений, которые принимаются, и исключает двусмысленность толкования состава действия, за совершения которого на виновное лицо накладывается административное взыскание. Кроме того, в резолютивной части постановления должна быть указанная статья КУАП, за которой правонарушитель притянут к административной ответственности. Поэтому открываем сразу ПДД и рассматриваем следующие случаи: 1) Согласно п. 31.3 «а» запрещается эксплуатация транспортных средств в случае их изготовление или переоборудование с нарушением требований стандартов, правил и нормативов, которые касаются безопасности дорожного движения. и сразу ответственность – это ст. 121 ч.1 КУАП которая определяет ответственность за управления водителями ТС , которые переоборудованы с нарушением соответствующих правил, норм и стандартов. Ключевое слово – с нарушениями Предприятие выполнившее монтаж ГБО имеет свидетельство о согласовании конструкции транспортного средства относительно обеспечения безопасности дорожного движения. В свидетельстве указаны также , что технические условия согласованы надлежайшим образом . т.е. газобалонное оборудование, предприятием выполнявшего монтаж , установлено в соответствии с требованиями стандарта, правил и нормативов. Также, ни в одном из п. 31.1., п. 31.3÷31.4 ПДД , ни ч.1 ст.121 КУАП не содержится формулировка состава правонарушения как «управление транспортным средством с установленым газобалонном оборудованием». Следует также отметить, что определить отступление от требований стандарта, правил и нормативов разрешено не любому ГАИ-шнику Открываем ІНСТРУКЦІЮ про проведення огляду транспортних засобів та їх реєстраційних документів Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите ... g=z1424-05 п.1.3. Огляд транспортних засобів здійснюють експерти, які мають право самостійного проведення даного виду експертиз та внесені до Реєстру атестованих судових експертів Міністерства юстиції України. Подводим итог - в априори "отступление от требований стандарта, правил и нормативов" быть не должно, у Вас же на руках свидетельство о согласовании 2)п. 30.1. Владельцы ТС и прицепов к ним должны зарегистрировать (перерегистрировать) их в Госавтоинспекции... если необходимо внести изменения в регистрационные документы. Тоже самое в ЗУ № 3353-XII « О дорожном движении» «Ст. 32 … Переоборудование, которое привело к изменению учетных данных транспортного средства, должно быть отображено в его регистрационных документах» и сразу ответственность – это ст. 121 ч.5 КУАП которая определяет Управление водителями транспортными средствами, не зарегистрированными или не перерегистрированными в установленном порядке. еще раз подчеркну - установка ГБО это все же не ПЕРЕОБОРУДОВАНИЕ определенной нормой ст. 32 закона Украины № 3353-XII Ключевая фраза изменение учетных данных Открываем Приказ МВД Украины № 987 от 10.11.2005 читаем: регистрационные данные - сведения о ТС и его владельца; регистрационные документы - свидетельство о регистрации транспортного средства (технический паспорт), временный регистрационный талон транспортного средства, учетная карточка транспортного средства; дальше открываем Приложение 1 к Инструкции о порядке осуществления подразделами Госавтоинспекции МВД государственной регистрации, перерегистрации и учета транспортных средств (Н А К А З МВД Украины № 379 от 11.08.2010г. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Украины 27 января 2011 г. за № 123/18861) «Служебные отметки ГАИ Учетные данные транспортного средства марка, модель, идентификационные номера двигателя, шасси ( рамы), кузова ( коляски) .» Разве ГБО изменяет учетные данные? Подводим итог и отмечаем, что ни в одном из п. 31.1., п. 31.3÷31.4 ПДД , ни ч.5 ст.121 КУАП не содержится формулировка состава правонарушения как «управление транспортным средством с не зарегистрированым газобалонном оборудованием». теперь Вам самому решать - выполнить не законные требования работника МРЭО (ГАИ) относительно регистрации (перерегистрации) ГБО и позволить беспардонно залезть в ваш карман или с помощью студента любого юр. вуза подготовить иск и в суд (решение будет в Вашу пользу) PS и еще раз подчеркну требования работников МРЄО, ГАИ относительно регистрации, перерегистрации ГБО - не законны ************* Друзья прислали полезную статью: Во всем мире использование альтернативных видов моторного топлива уже давно считается одним из приоритетных направлений защиты окружающей среды. В ряде стран автовладельцам, желающим обзавестись газобаллонным оборудованием, государство выдает беспроцентные кредиты на установку или даже частично погашает его стоимость, предоставляет определенные скидки по транспортному налогу и другие льготы. У нас же использование газового моторного топлива не только не дает никаких льгот, но и, наоборот, облагается своеобразным «экологическим налогом» со стороны ГАИ. При стоимости установки ГБО 2500-3000 грн. ГАИ, не ударив палец о палец, норовит заработать на каждой операции порядка 800 грн. (около трети ее стоимости!) за внесение в свидетельство о регистрации записи «Установлено ГБО». Для владельцев же кредитных автомобилей замена техпаспорта, в связи с необходимостью переоформления документов в банке, обходится уже в сумму около 2000 грн., или примерно 75% стоимости ГБО. Причем требование о внесении в свидетельство о регистрации подобных записей не предусмотрено действующим законодательством, а поэтому является элементарным мошенничеством. А тех, кто не покупается на подобный обман, элементарно запугивают штрафами, штрафплощадкой и лишением «прав». Для выявления «нарушителей» работники ГАИ всеми правдами и неправдами стараются заглянуть под капот автомобиля (обыч¬но под предлогом проверки номера кузова), чтобы обнаружить там «нелегальную» установку ГБО, «не зарегистрированную в установленном порядке». Учитывая же, что законодатель не включил регистрацию ГБО в перечень обязанностей автовладельца, инспекторы ГАИ проявляют смекалку и составляют протоколы за нарушение совершенно раз¬личных пунктов Правил дорожного движения, налагая штрафы по первой или ч. 5 ст. 121 Админкодекса. А при повторном на протяжении года выявлении аналогичного «нарушения» уже составляют протоколы по третьей или шестой части этой же статьи, за что водители, признавшие в суде свою вину, нередко лишаются «прав» на 3—6 месяцев и даже могут подвергаться административному аресту до пяти суток Но происходит подобное исключительно по той причине, что водители не знают законов и смиренно признают свою вину как вс время беспричинной остановки так и впоследствии в суде Чаще всего при наличии на автомобиле «незарегистрированного» ГБО водителя обвиняют в нарушении пунктов 31.3 а) и 32.1 е ПДД, в результате чего составляется протокол по ч. 1 ст. 121 КоАГ (управление транспортными сред ствами переоборудованными с Нрушением соответствующих правил, норм и стандартов). На самом же деле пункт 31.3 а) запрещает эксплуатацию транс¬портных средств в случае их изготовления или переоборудования с нарушением требований стандартов, правил и нормативов, касающихся безопасности дорожного движения. В этом случае прежде всего нужно потребовать у сотрудника ГАИ, чтобы он указал в протоколе, какие имен¬но требования стандартов, пра¬вил и нормативов, касающихся безопасности дорожного движения, были нарушены при установке ГБО. А для того чтобы сразу же лишить гаишников малейшего повода для составления протоко¬ла за нарушение данного пункта Правил, достаточно иметь справ ку от установшика ГБО. что оно установлено в полном соответствии с требованиями стандартов, правил и нормативов, касающихся безопасности дорожного движения. Такую справку с печатью, написанную в произвольной форме, можно получить совершенно бесплатно или за символическую плату. Пункт 32.1 є) предусматривает, что с ГАИ согласовывается переоборудование транспортных средств. Но согласовывать с ГАИ установку ГБО от владельцев не требует ни один нормативно-правовой акт. Подтверждают это и в Центре безопасности дорожного движения и автоматизиро¬ванных систем (ЦБДД и АС) при МВД Украины, где официаль¬но заявляют, что получать в ГАИ разрешение на установку ГБО не требуется. Соответствующий вопрос каждый желающий может направить как в ЦБДД и АС, так и в УГАИ МВД Украины и возить с собой полученный ответ в качестве второго «железного» аргумента. Гораздо реже встречаются претензии по пункту 31.1 ПДД, который гласит, что техническое со¬стояние транспортных средств и их оборудования должно отвечать требованиям стандартов, касающихся безопасности дорожного движения и охраны окружающей среды, а также правил технической эксплуатации, инструкций предприятий-производителей и другой нормативно-технической документации. В этом случае тоже вполне достаточно предъявить вышеупомянутую справку от установщика ГБО или аналогичную справку, но с акцентом на том, что установленное оборудование отвечает требованиям стандартов, правил и т.д. Кстати, установщики в подобных случаях легко идут на контакт, так как прекрасно понимают, что помощь автовладельцам в избавлении вымогателей поможет им привлечь новых клиентов. И наконец, достаточно распространены претензии по п. 30.1 ПДД, который гласит, что владельцы механических транспортных средств должны зарегистрировать (перерегистрировать) их в ГАИ независимо от их технического состояния на протяжении 10 дней с момента приобретения (получения), таможенного оформления или все точки на «и». Пока же автовладельцам приходится рассчитывать только на себя. Но и в этом случае несложно доказать свою правоту. Хотелось добавить к этому, если инспектору захотелось посмотреть что у Вас под капотом или в багажнике, не спешите открывать, а попросите сначала составить протокол досмотра с подписями двух свидетелей , тем более если Вы ничего не нарушали. Напомните ему о превышении полномочий и использовании служебного положения. И вообще после Вашей остановки, попросите постовую ведомость, где должно быть указано с какого и по какое время и на каком участке он должен патрулировать. Возите с собой список телефонов доверия по областям. Скажите инспектору что доложите о его нарушениях в УВБ. После этого он не долго будет с Вами разговаривать , а скорее всего отпустит(проверено лично). Удачи всем на дорогах! ************* Уважаемые представители KOSTA GAS! Вы пишете: «Для того чтобы зарегистрировать переоборудованный автомобиль в МРЭО необходим следующий пакет документов: …» и далее перечесляете далее пакет документов указаных в Інструкції про проведення огляду транспортних засобів та їх реєстраційних документів під час реєстрації, перереєстрації і зняття з обліку (№ 335) Мой (и наверно не только мой) вопрос на основании чего, какого закона или нормативного акта сейчас это нужно делать? Это что все по просьбе ГАИ! ? Так так на сайте департамента ГАИ этого нет! Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите заходите ищете Нормативнi акти, якi регламентують роботу Державтоiнспекцiї : смотрим Наказ МВС України вiд 10.04.2002 № 335-он отменен! Рішення про державну реєстрацію Наказу №335 скасовано на підставі Висновку Міністерства юстиції N 2/60 від 14.01.2006 Открываем стандарт ISO 3779:1983, с которым гармонизован ДСТУ 3525-97, и ознакамливаемся с основными положениями и структурой идентификационного номера ТС в формате VIN (от английского Vehicle Identification Number). Идентификационный номер автомобиля (VIN) присваивается последним (конечным) производителем транспортного средства, независимо от того, собранный он на предприятии с полным производственным циклом, или методом "крупноузловой" сборки. В VIN номере транспортного средства три раздела: - первые три позиции занимает всемирный код производителя (world manufacturer identifier code - WMI). WMI автозавод получает от уполномоченного международного агентства (на сегодняшний день это "Ассоциация автомобильных инженеров (SAE), и не имеет права его изменять. - следующие шесть позиций занимает описание транспортного средства (Vehicle Descriptor Section - VDS), в котором приводится характеристика ТС - (тип, назначение, тип двигателя, тип кузова, тип тормозной системы и т.п.). Вид, количество и способ кодирования этой информации выбирает производитель ТС. Если полезной информацией заполнены не все знаки VDS, на свободных полях проставляются знаки, разрешенные к применению стандартом (например, цифра 0). - индикаторный код (Vehicle indicator section -VIS) состоит из восьми знаков и отображает индивидуальный номер транспортного средства А определение модели, версии транспортного средства, года его изготовления, комплектности, укомплектованности, полной массы, рабочего объема двигателя, других характеристик, определяющих для классификации ТС согласно УКТВЭД проводится на основании предоставленных документов и осмотра всех дополнительных носителей информации имеющихся на ТС для классификации ТС в соответствии с УКТВЭД. Для однозначной классификации (это касательно марки и модели) транспортных средств необходимо использовать: а) техническую документацию завода - производителя автомобиля; б) сертификаты или аналогичные документы, выданные уполномоченным органом страны - экспортера или страны - производителя с указанием, что автомобиль принадлежит к определенной категории. К документам, которые выдаются заводом-производителем на новые автомобили относятся: инструкция по эксплуатации автомобиля, документ, который предоставляется производителем и содержит полную техническую характеристику ТС ("сертификат соответствия завода - производителя" с приложениями "Notice Descriptive des Venicules Automobiles" ("Описание типов транспортных средств"), сервисная книга и другая официальная информация завода- производителя. (это из письма Гостаможслужбы от 12.06.2007р. N 11/1-29/5820-ЕП) Идем дальше до момента скасування наказа №335(приказом №987) в отмененной Інструкції про проведення огляду транспортних засобів та їх реєстраційних документів під час реєстрації, перереєстрації і зняття з обліку был пункт 7.5. Графи "Марка", "Модель", "Шасі (кузов, рама, коляска) N" - реквізити заповнюються згідно з документами, які є підставою для реєстрації, перереєстрації ТЗ (документам, которые выдаются заводом-производителем на новые автомобили)! И причем здесь чья-то хотелка вписывать свидетельство о регистрации непонятные, не где не объясненые термины "ЗНГ" и "СПГ"? Еще раз поясните какой закон или другой нормативный акт использует эти термины и на оснавании чего такие записи нужно сделать в сведетельстве о регестрации? Установка газового оборудоваия - это изменение конструкции т/с! Открываем Закон Украины Про дорожній рух N 3353-XII и читаем ст. 32 «Переоборудование транспортных средств, то есть изменение типа или марки (модели), назначения или параметров конструкции транспортных средств, которые находятся в эксплуатации, путем установки кабины, кузова или их деталей, специального оборудования и номерных агрегатов, не предусмотренных нормативно технической документацией на данное транспортное средство, должно отвечать правилам, нормативам и стандартам Украины.» От сюда можно можно выделить следующее: а) переоборудование транспортных средств должно отвечать правилам, нормативам и стандартам Украины-и для этого субъект который предлагает эти услуги должен иметь все разрешающие документы! б) переоборудование- есть изменение… параметров конструкции транспортных средств, которые находятся в эксплуатации, путем установки специального оборудования не предусмотренных нормативно технической документацией ! Здесь все понятно! И дальше понятно «Переоборудование, которое привело к изменению учетных данных механического транспортного средства, должно быть отображено в его регистрационных документах» Что такое учетные данные читаем ст. 35 Правила регистрации транспортных средств (П О С Т А Н О В А КМУ вiд 7 вересня 1998 р. N 1388) - мiсто проживання або прiзвища, iменi чи по батьковi фiзичної особи, яка є власником транспортного засобу, а також кольору, марки або моделi транспортного засобу! Теперь как на Ваш взгляд установка ГБО меняет кольор, марки або моделi транспортного засобу! А теперь читаем вместе обе статьи: Перереєстрацiя транспортних засобiв проводиться у разi змiни кольору, марки або моделi транспортного засобу внаслiдок изменения… параметров конструкции транспортных средств, путем установки специального оборудования не предусмотренных нормативно технической документацией! И понятное дело « … замiни двигуна або кузова, iнших вузлiв та агрегатiв, що мають iдентифiкацiйнi номери» во время установки ГБО не происходит! Внимание! Уважаемая администрация ЧП "Мрия Импекс" ************* ЗАТРИМАННЯ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ ШЛЯХОМ ДОСТАВЛЯННЯ НА СПЕЦІАЛЬНИЙ МАЙДАНЧИК ЧИ СТОЯНКУ Законодавство (стаття 265-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення) передбачає два можливих варіанти затримання транспортного засобу: - шляхом блокування; - шляхом доставляння його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку. Проте другий варіант застосовується лише як крайній захід, так як, по своїй суті, це є вилученням власності, перешкоджанням у можливості володіти нею, користуватись та розпоряджатись своїм майном на власний розсуд (стаття 41 Конституції України, стаття 319 Цивільного кодексу України). Затримання, доставляння та зберігання транспортного засобу може бути правомірним лише у разі обов’язкової сукупності наступних чотирьох умов (складових): 1) затриманню обов’язково має передувати скоєння одного з правопорушень, передбачених статтею 265-2 КУпАП, а саме: - порушення, передбачені частинами першою, другою, третьою, п’ятою і шостою статті 121 КУпАП (Порушення водіями правил експлуатації транспортних засобів); - порушення, передбачене статтею 121-1 КУпАП (Експлуатація водіями транспортних засобів, ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах); - порушення, передбачені статтею 126 КУпАП (Керування транспортними засобами особами, які не мають відповідних документів або не пред’явили їх для перевірки); - порушення, передбачені частинами першою, другою, третьою і четвертою статті 130 КУпАП (Керування транспортними засобами або суднами особами, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції); - порушення, передбачені статтею 132-1 КУпАП (Порушення правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів та правил проїзду великогабаритних і великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами); - порушення, передбачені статтею 206-1 КУпАП (Незаконне перевезення іноземців та осіб без громадянства територією України) Особливу увагу слід звернути на те, що уповноваженим особам ДАІ забороняється брати участь у здійсненні блокування або евакуації транспортних засобів у випадках, не передбачених законом (абзац 2 пункту 2 Порядку, затвердженого постановою КМУ від 17.12 2008р. №1102) . 2) на місці виявлення адміністративного правопорушення, яке передбачає затримання транспортного засобу, неможливо усунути причину затримання (пункт 2 Порядку, затвердженого постановою КМУ від 17.12 2008р. №1102). 3) розміщення транспортного засобу у місці затримання суттєво перешкоджає дорожньому руху ( частина перша статті 265-2 КУпАП, пункт 2 Порядку, затвердженого постановою КМУ від 17.12 2008р. №1102). При цьому, транспортний засіб поивнен створювати значні/суттєві перешкоди дорожньому руху, робити неможливим рух транспортних засобів проїзною частиною автомобільної дороги (пункт 8.1. Інструкції, затвердженої наказом МВС від 26 лютого 2009р. №77). Наявність цієї умови є необхідною для затримання шляхом доставляння автомобіля на спеціальний майданчик чи стоянку для подальшого зберігання. За відсутності цієї умови транспортний засіб затримується шляхом блокування. Таким чином, законодавство фактично не надає співробітнику ДАІ права вибору щодо того, який саме захід застосувати при затриманні транспортного засобу – просто заблокувати на місці чи доставити його за допомогою евакуатора для зберігання на спеціальний майданчик або стоянку. Законом встановлено, що тимчасове затримання транспортного засобу шляхом доставляння його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку, в тому числі за допомогою евакуатора, можливе лише в тому разі, якщо розміщення затриманого транспортного засобу суттєво перешкоджає дорожньому руху. 4) співробітником ДАІ надана водію можливість вжити заходів щодо повернення автомобіля до місця постійної дислокації, але водій не скористався цією можливістю. У разі тимчасового затримання транспортного засобу, співробітник ДАІ зобов’язаний надати особі можливість повідомити про тимчасове затримання транспортного засобу та своє місцезнаходження іншу особу за власним вибором і вжити заходів щодо повернення автомобіля до місця постійної дислокації (частина друга статті 265-2 КУпАП). Ця умова повинна виконуватись при затриманні транспортного засобу як шляхом блокування, так і доставляння на спеціальний майданчик для подальшого зберігання. Отже підведемо підсумки: співробітник ДАІ, як крайній захід, має право тимчасово затримати транспортний засіб шляхом його доставляння для зберігання на спеціальний майданчик або стоянку за допомогою евакуатора лише за обов’язкової наявності всіх вищевказаних чотирьох складових у сукупності: 1) скоєння відповідного правопорушення, визначеного статтею 265-2 КУпАП; 2) на місці зупинки неможливо усунути причину затримання; 3) розміщення транспортного засобу у місці затримання суттєво перешкоджає дорожньому руху; 4) водієві надана можливість повернути автомобіль на місце постійної дислокації, а він такою можливістю не скористався. Затримання та доставляння транспортного заходу на спеціальний майданчик за відсутності будь-якої із зазначених складових, є протиправним та неминуче призводить до порушення права власності. Враховуючи те, що, як правило, співробітники ДАІ затримують та доставляють транспортні засоби на спеціальний майданчик (по суті вилучення) всупереч волі власника чи користувача, в їх діях вбачаються формальні ознаки злочину, передбаченого статтею 289 Кримінального кодексу України (незаконне заволодіння транспортним засобом). В примітці 1 до цієї статті зазначено: «Під незаконним заволодінням транспортним засобом у цій статті слід розуміти вчинене умисно, з будь-якою метою протиправне вилучення будь-яким способом транспортного засобу у власника чи користувача всупереч їх волі». При цьому ніде не зазначено, що співробітник ДАІ не може бути суб’єктом цього злочину. ДОСТАВЛЯННЯ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ ДЛЯ ЗБЕРІГАННЯ НА СПЕЦІАЛЬНИЙ МАЙДАНЧИК ЧИ СТОЯНКУ Згідно Порядку, затвердженого постановою КМУ від 17.12 2008р. №1102, доставляння транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку здійснюється виключно за допомогою спеціальних автомобілів евакуаторів, у тому числі тих, що належать підприємствам, установам та організаціям, які провадять діяльність, пов’язану з транспортуванням транспортних засобів, і з якими Державтоінспекцією укладені в установленому порядку договори. Для доставляння транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку уповноважена особа ДАІ викликає евакуатор через чергового по підрозділу Державтоінспекції. Після прибуття евакуатора, уповноважена особа ДАІ робить у присутності двох свідків і представника підприємства, установи або організації, яким належить евакуатор, запис у протоколі про адміністративне правопорушення про тимчасове затримання транспортного засобу із зазначенням: 1) дати, часу, місця порушення і підстави для тимчасового затримання та доставляння транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку; 2) посади, місця роботи, прізвища, імені та по батькові особи, яка приймає рішення про тимчасове затримання і доставляння транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку; 3) типу, марки, державного реєстраційного номера, переліку візуальних недоліків та пошкоджень транспортного засобу, що тимчасово затримується і доставляється на спеціальний майданчик чи стоянку; 4) найменування, місцезнаходження та номера телефону підприємства, установи або організації, які доставляють транспортний засіб на спеціальний майданчик чи стоянку, державного реєстраційного номера евакуатора; 5) адреси місця зберігання транспортного засобу; 6) посади, прізвища, імені та по батькові особи, яка виконує роботи з доставляння транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку. До протоколу за можливості додаються фотографія транспортного засобу, що підлягає тимчасовому затриманню, і перелік речей, які перебувають в ньому. Протокол підписують особа, яка прийняла рішення про тимчасове затримання транспортного засобу, особа, що виконує роботи з доставляння такого засобу на спеціальний майданчик чи стоянку, два свідки, а також водій і страховий комісар в разі їх присутності. Будь-який інший спосіб доставляння є протиправним. На практиці співробітники ДАІ, в переважній більшості випадків, примушують водія (іноді навіть з ознаками сп’яніння) керувати автомобілем до спеціального майданчика, або самовільно проникають в салон автомобіля та самі безпосередньо керують ним до місця зберігання. Але звернемо увагу на наступну норму законодавства – статтю 162 Кримінального кодексу України (порушення недоторканності житла). Згідно диспозиції зазначеної статті злочином вважається незаконне проникнення як до житла, так і до іншого володіння особи. По суті салон автомобіля і є тим самим іншим володіння особи (абзац 3 пункту 11 постанови Пленуму Верховного Суду України від 28.03.2008 року № 2) і проникати до нього дозволено не інакше, як за вмотивованим рішенням суду (стаття 30 Конституції України), а частиною 2 вищевказаної статті кримінального кодексу передбачена відповідальність за таке проникнення саме службовою особою, якою і є співробітник ДАІ. СТЯГНЕННЯ ПЛАТИ ЗА ДОСТАВЛЯННЯ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ НА СПЕЦІАЛЬНИЙ МАЙДАНЧИК ЧИ СТОЯНКУ ТА ЙОГО ЗБЕРІГАННЯ Згідно положень статті 265-2 Кодекса України про адміністративні правопорушення, після закінчення триденного строку тимчасового затримання транспортного засобу, особа має право звернутися за одержанням тимчасово затриманого транспортного засобу. Звернення особи є обов’язковим для його виконання незалежно від стадії вирішення справи про адміністративне правопорушення, а плата за подання такого звернення та повернення особі тимчасово затриманого транспортного засобу стягуватися не може. Проте, пунктом 12 Порядку, затвердженого постановою КМУ від 17.12 2008р. №1102, всупереч Закону обов’язок оплати витрат, пов’язаних з транспортуванням та зберіганням тимчасово затриманих транспортних засобів, покладено на водіїв, власників (співвласників). Саме ця невідповідність і є основним стимулом порушення права власності громадян з боку співробітників ДАІ. Роботи, пов’язані з транспортуванням та зберіганням тимчасово затриманих транспортних засобів – це є по своїй суті платні послуги, які надаються примусово. Але, відповідно до змісту Порядку справляння плати за надання послуг органами та підрозділами МВС, затвердженого наказом МВС, Мінфіну та Мінекономіки від 05.10.2007 № 369/1105/336, платні послуги, указані в пунктах 8 (Зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках Державтоінспекції), 43 (Доставка, зокрема з використанням спеціальних транспортних засобів, затриманих або технічно несправних транспортних засобів до місця зберігання) Переліку, не можуть надаватися органами та підрозділами МВС без згоди замовника. Таким чином, вказані послуги не можуть бути примусовими, а відповідно за них не може стягуватися плата, з огляду на норми статей 14, 167, 203, 215, 216, 231, 267, 901, 903 Цивільного кодексу України. Що стосується вартості послуг з доставки та зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів. У разі згоди замовника на надання таких послуг, вони визначені розмірами плати за надання послуг органами та підрозділами МВС (затверджені наказом МВС, Мінфіну та Мінекономіки від 05.10.2007 № 369/1105/336), саме: За зберігання одного транспортного засобу - за першу добу - 10,0 грн. - за кожну наступну добу - 18,0 грн. Доставка, зокрема з використанням спеціальних транспортних засобів, одного затриманого або технічно несправного транспортного засобу до місця зберігання (за 1 км) повинна коштувати 10,0 грн. На завершення слід зауважити, що системні порушення права власності громадян, пов’язані з незаконним затриманнями транспортних засобів шляхом доставляння на спеціальні майданчики, протиправне стягнення коштів за надання таких примусових послуг, будуть мати місце до тих пір, доки підзаконні акти, що регламентують діяльність ДАІ, не будуть приведені у відповідність із законами та Конституцією України. Проте, очевидно МВС це не вигідно, простіше показово звільнити пару керівників підрозділів Державтоінспекції. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chaika Опубліковано: 22 травня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 22 травня 2014 по форуму не искал? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Серж Опубліковано: 22 травня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 22 травня 2014 А по факту..... извини Андрюха за грубость- в попу ети статьи.... проверенно...... и не один раз..... И АКСИОМА ЕСТЬ ГБО -ДОЛЖНА БЫТЬ ОТМЕТКА В ТЕХПАСПОРТЕ.... ну ето если хош ездить спокойно и нормально.... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Ndrey Опубліковано: 23 травня 2014 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 23 травня 2014 по форуму не искал? Не-а Нашел, спешил поделиться. Если есть уже - давай убьем тему)) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
jew_zp.ua Опубліковано: 23 травня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 23 травня 2014 Не нужно убивать тему!!! Вопрос важный и непростой, действительно на практике спокойнее есдить с ГБО вписанным в свидетельство о регистрации, но почему бы не использовать так сказать АЛЬТЕРНАТИВНУЮ ВОЗМОЖНОСТЬ отстаивать свои права? У нас на форуме есть машины с ГБО и без записи в "техпаспорте" - пусть будет инфа им в помощь!!! 2 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chaika Опубліковано: 23 травня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 23 травня 2014 ты не понял, статья подобная, и тема, есть на форуме. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз