andre68 Опубліковано: 31 серпня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 31 серпня 2013 Уважаемые москвичеводы помогите.Машина 21251-91 р. Установил стоковый карб Озон 2140-**********-10 с ЭПХХ. Карб давал на регулировку.Забрал установил.В результате Холостого 0( только на подсосе).Во время движения в горку Тяги нет. Проверил пневмоклапан работает. Кто може подскажите что и как делать. А то у нас в Тернополе я даже не знаю к кому обратится.за советом не кто Москвичем заниматься нет хочет.Вся надежда на Вашу помощь Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Roller Опубліковано: 31 серпня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 31 серпня 2013 " Карб давал на регулировку" ... Окремо карб тільки на стенді перевіряється на розход ,але ж ніяк не регулюється,може що приблизно ! Регулюється ( починаючи з Х.ходу і т.д ) тільки на машині у реальніх умовах . Краще перевір самий пневмоклапан на наявність проиву діафрагми (якщо в тебе точно "Озон 2140 "з пневмоклапаном ) . І крути його ,та не бійся самому навчитися регулювати. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
andre68 Опубліковано: 31 серпня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 31 серпня 2013 Так електропневмоклапан я перевірив. Даеш напругу він клацає. В одном положенні можна продути в іншому ні.А куда його крутити. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Roller Опубліковано: 31 серпня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 31 серпня 2013 єлектропневмоклапан це на кузові тримається,перевір той що на кабі... якщо про нього саме розмова . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
andre68 Опубліковано: 31 серпня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 31 серпня 2013 А як його перевиряютце той до якого трубка з впуск.клапана йдє. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Roller Опубліковано: 31 серпня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 31 серпня 2013 спробуй напряму приєднати трубку - від штуцера на колекторі ,до штуцера клапана що на самому карбюраторі ( це той,що має грані під ключ на 17) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Gagai Опубліковано: 31 серпня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 31 серпня 2013 На пневмоклапане есть стрелка и указано плюс и минус. Закрути по максимуму плюс. С боку от него есть винт под отвёртку - выкрути на 2,5 - 3 оборота. Если каких либо изменений не будет, то засунь в одно место тому, кто его перебирал. Остальное всё описано в книгах по карбюраторам. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз