Перейти до вмісту

Допоможіть порадою ТЕРМІНОВО по КПП Полонез


Остап

Recommended Posts

Рік назад встановив КПП Полонез, затра хочу замінити угальок, заодно і до коробки подивитись, замінити масло (залите там ТАД 17,читав шо нехороше),сальник редуктора моста,еластичну муфту,можливо підвісний,заглянути в коробку,чи замінити нічого не треба....підкажіть шо варто зразу поміняти,на що звертати увагу в самій коробці,яке краще масло залити. Зараз коробка шумить на холостих(напевно через угальок,бо він зірвався з корпусу і крутиться в ньому), коробка вся в маслі...аж до приводу тросіка(здається кришка нижня протікає),передачі включаються вже з напрягом(чути стук),а деколи треба повторно вижати щеплення,задня хрустить(як тільки встановили переключались ідеально,навіть не було відчутно)....а також цікаво чи підходять туди деталі від 4-ох ступеневої КПП 7-их джигулів.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Стидаюсь спитати, - Хто такий "угальок"?

Невже азіровска мова вже дійшла до Львова?

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В первую очередь сделай полную дефектовку сцепления:подшибник маховика, маховик(выработка по поверхности работы диска сцепления),диск сцепления,корзина,просмотри внемательно вилку на наличие трещин,и работоспособность рабочего цилиндра,собери все на место,только потом лезь в коробку.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Полонез очень чувствительна к правильной настройке сцепления. Затрудненное включение передач и хруст задней - это именно симптомы неправильной работы сцепления (рассыпавшегося "уголька"). Копай там.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Змучений і злий-ось результат 12-ти годинної роботи.

Це рузультат фізичний, а як в технічному плані, кпп знову в сторю?!
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Шелестить дико,особливо коли я ше не поставив тих блях які закривають дирку і не застелив....шток завтра підрегулюю,бо вже була 23:00 і нічого не було видно,до диска щеплення не було часу дивитись...завтра в дорогу. Масло капає більше ніж капало,бо то виявляється не кришка нижня,на яку я поставив нові ущільнювачі,а болт на перехідній плиті,з якого сочиться масло. Дотягнути його нереально.(виявив це коли прикріпляв вихлопну на місце-радий був по самі вуха)....Наївними рухами своїх пальців навалив на той болт і з боку кришки залишки герметику....по моїх інтуітивних розрахунках масла до ранку залишиться рівно половина(1літр).Масло шкода...нормальне взяв. + поміняв вуглик,добре закріпив вижимний циліндр,встановив до того відсутній пильник,позмазував всі шліци і т.п.,бо в суху все працювало до того.Передачі наче включаються вже легше,приємніше.

Та й взагалі це все було надто спонтанно і не зовсім продумано....денька б два....а ще б свою естакаду.....ага,муфту ще замнив еластичну.

Хто б дав якусь пораду,як мав з таким практику....шоб масло менше капало...або взагалі не каполо деякий час,до серйознішого ремонту...

Хоча останнє звучить фантастично,тавсе ж...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...