Перейти до вмісту

Іж м412 ИЭ примхливий але вірний


Joras

Recommended Posts

Трохи історії:

Почалось з того що брат купив москвич 2140, у мене на той час прав небуло, щоправда це незаважало мені на ньому їздити, власне на ньому і навчився керувати автомобілем :good: .

Колись давно у батька теж був 2140 але застукав двигун потім 90 роки, застій... машина згнила, її розабрали старші брати, половину здали на металолом, дещо ще лежить. :(

Власне незадовго до того як братовий 2140 перестав їздити, задумався над отриманням водійських прав, які я й отримав в 2011 році, братовий 2140 на той час уже перестав їздити :( .

Отак я й проходив рік з правами і без машини, але мій кум, час від часу намовляв мене купити в його тестя 412.Поміж ділом зявилось трохи вільних грошей і подумавши що краще погано їхати ніж добре ходити я пішов дивитись того 412.

Перше враження було двозначне москалик весь був обі...ний голубами(сусіди гади їх підгодовували, Львів'яни добре знають), були зняті задні сидіння а так машина вроді в недуже поганому стані, враховуючи що вона 2 роки стояла під відкритим небом в під'їзді. Принесли акумулятор, залили бензини і за хвилин 10 машина завелась, це був добрий знак. Проте радості було небагато, залипло щеплення - своїм ходом непоїде. Пробували зірвати щеплення піддомкративши розгін-тормоз недопомогло.

Планувалося купити машину на день народження в вересні, але як кажуть хочеш розсмішити бога - розкажи йому про свої плани O:-).

Договорився з сусідом в нього ваз 2105 щоб взяв на трос та довіз додому. По приїзді пішов шукати акумулятор - машину продали без нього, а оскільки грошей мало тай невідомо чи машина буде їздити чи стояти - був куплений самий дешевий A-mega Virbac Classi 460 ГРН з гарантією 1 чи 2 роки непамятаю точно(скоріше 1 ніж 2). Купивши акумулятор, вирішив нерозкручувати щеплення а зірвати його на ходу, разу так з 5-го зірвалось, машина їде вроді все норм щеплення працює, а раз машина на ходу пішов оформляти страхівку 15.12.12:lucky:, страра ще як 2009 закінчилась.

Оскільки була зима переставив всесезонку зняту з братової машини, коли їхав під гору і повертав в поворот майже 180 градусів довелось сильно газанути і через метрів 20 почувся стукіт з під передньго-правого колеса.Потихенько допер до хати і колупати колесо, шпильки нетримали гнізда в колесі буди сильно розбиті, сточив гайки на 1-2 мм шоб більше затянути, 1 шпильку вирвало і вона спокійно болталась в барабані її затянути без розбирання барабану було неможливо, на дворі мороз гаражу як такого нема і досвіду в перебиранні ходової теж(машину окрім того кидало на ямах, та були проблеми з включанням 1 та задньої передачі) вирішив шукати майстра який би це зробив, а таких знайти треба постаратись. Після тижня старань знайшов майстра який погодився взятись за цю роботу.

Було куплено/зроблено:

посажено головку на 1 прокладку (раніше було 2 на 76 бензин).

замінені підшибники передньої ступиці.

салінблоки верхніх ричагів.

шарова нижня.

ремкомплект на тяги коробки передач

фтулки рульових тяг(купив силіконові за порадою майстра).

манжети тормозних циліндрів.

замінені шланги по яким текла тормозна рідина

також замінений підшибник піввісі.

замінені тормозні колодки.

це так по памяті що згадавзагалом вийшло десь на ~1500 грн разом.

після цього машина значно поміняла поведінку при їзді по ямам перестало кидати, руль стало важче крутити якщо раніше я легко його крутив то тепер треба більше зусиль особливо на місці :) ,ще що незрозуміло: раніше коли нажимав на тормоз педаль через кілька секунд страчала пружність і її було легше нажимати, після ремонту вона однаково пружинить таке враження що перестав працювати підсилювач.

З неприємних моментів: машина була мальована причому погано і пензликом - тепер фарба помаленько відлітає, підгнила права передня дверка знизу, днище в середині салону теж починає ржавіти, стояла секретка ОМ-ШП вимикач маси - викинув нах. бо через нього недозаряджався акум і погано крутив стартер який я зря перебирав з батьком(приблизно 2.5-3 метри дроту від акума до корпусу на яких губився струм, скільки я разів акумулятор посадив через нього). Погано заводиться після посадки на 1 прокладку та викинутого вимикача маси вроді краще але всеодно щось не те, можливо через те що карб к126н але іншого наразі непоставлю немає колектора з довгими шпильками, або через запалення туди ще неліз сам незнаю а на майстра поки грошей немає щоб перевірити за одним заходом все.

З позитиву - ще ніразу в дорозі неставав, завжди додому своїм ходом+ серйозних поломок в дорозі небуло.

Машина Іж м412 іє 82 р.н., я 3-й власник 1 раз точно була в аварії: лежала на спині пострадавших небуло всі живі :) .

фотографії зверхe недуже і їх мало пізніше пофоткаю закину більше.

post-17079-0-75207400-1363034516_thumb.jpgpost-17079-0-12680800-1363034555_thumb.jpg

стріляє ржа

post-17079-0-35271700-1363034613_thumb.jpgpost-17079-0-34986200-1363034626_thumb.jpgpost-17079-0-39096500-1363034651_thumb.jpgpost-17079-0-85264900-1363034657_thumb.jpgpost-17079-0-49037800-1363034661_thumb.jpgpost-17079-0-33539300-1363034665_thumb.jpgpost-17079-0-86285500-1363034668_thumb.jpg

трохи салону

post-17079-0-09951600-1363034700_thumb.jpgpost-17079-0-24486700-1363034704_thumb.jpgpost-17079-0-79214600-1363034707_thumb.jpgpost-17079-0-71811000-1363034711_thumb.jpgpost-17079-0-40566200-1363034719_thumb.jpgpost-17079-0-07322300-1363034723_thumb.jpgpost-17079-0-35899600-1363034727_thumb.jpg

викорчував совковий "тюнінг"

post-17079-0-88896400-1363034745_thumb.jpg

post-17079-0-95168300-1363034754_thumb.jpgpost-17079-0-35673600-1363034750_thumb.jpg мотор хоче помитись

Потихенько приводжу її по можливостям до ладу, прохання сильно тапками некидатись я починаючий автолюбитель, і так сталось що шлях мій почався з москвіча.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ласкаво просимо, будуть питиння - задавай, теоріею допоможемо, може і на практиці Львівяни відозвутся.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

колектор з довгими шпильками й карби е в мене тут: http://moskvich.net/...-2140-2141-408/

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ласкаво просимо, будуть питиння - задавай, теоріею допоможемо, може і на практиці Львівяни відозвутся.

та якраз сиджу поки читаю що до чого, планів вже на мільйон :lucky: , але першочергова ціль зробити так шоб він просто надійно їздив.
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Велкам у клубі! Всі починають з чогось, та не боги горщики ліплять, в тебе є нагода навчитись на досвіді інших.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 місяці потому...

Може хтось дасть ссилки на літературу по карбові 412-1107010-10, сам шукав але толкового нічо ненайшов

інтересує ось цей отвір

1b080a1d1c9530286134d045b3de482a.png

, окрім того при витягуванні підсосу мотор підвищує обороти і через 2-3 сек. глохне, навіть якщо витягувати неповністю, а так працює нормально загалом.

744ece32322e8506de3b61cf0b7647df.png

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...