Garik_412 Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Мужики, а никто не ставил себе 75 АКБ? Чем грозит, чаще заряжать нужно, все ведь? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
evgen564 Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Стоит курский 6СТ-77 в пластиковом необслуживаемом корпусе,пользуюсь уже 4 года.Никаких переделок,кроме замены на внешний реле-регулятор не делал.Внешний РР поставил из-за биения стрелки амперметра. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Plaha Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 У меня стоял 6СТ-90, брал напрокат пока свой незделаем подзаряжали раз в неделю. Щас отец сделал наш 6СТ-55 в черном разборном корпусе, теперь никаких проблем Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Стах Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Стоял СТ-75. Для него даже пришлось место слегка подделывать, чтобы влез. Ни разу его не подзаряжал, так как даже не слышал о такой необходимости. Ничо, отслужил, как положено, 5 лет. Попрощались. Теперь езжу на Ст-55, потому что нахрена лишнюю тяжесть возить? И этот отслужит положенные 5 лет: а куда он денется? Ведь пуск с пол-оборота, напряжение генератора 14,2, летом - отгораживаю от двигателя, чтобы не грел, не оставляю машину на солнце, да и дырки понаделал в передней перегородке, чтобы его охлаждать. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
evgen564 Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Что за передняя перегородка? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість slavka Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Вбільшості акб всі добрі. Раніше ставили 45,потім-55,дехто в багажнику возить танкові. І всі вони страдають як від недозаряду,так і від перезарядки. Поділюсь як вберегти від другого. На більшості авто струм йде -батарея-запобіжники-замок запал.-РР-ОВ ген-ра. Візьміть автотестер або цифровий(тільки не китайський стрілочний-він покаже що у вас під капотом Братська ГЄС) Заведіть авто-обороти біля 2тис-і заміряйте напругу на акб.Тепер куском дроту з"єднайте +акб і вхід "шоколадки" Напруга змінилась? І,напевне, в меншу сторону! Тобто довгі дроти,грязні контакти в замку і тп заставляють г-р піднімати напругу.Для виправлення цієї ситуації в 80-хр. випускалось РН-3 здодатковим вимірювальним тротом,що підкл.до+АКБ Щоб виправити картину (ідея не моя) Купляєм реле вкл фар (бажано малогабаритне з кронштейном кріплення) і прикручуємо на планку з реле. Один вивід котушки з"єднуєм з "масою",а на другий подаєм оранжевий дріт що йшов на "шоколадку" На один контакт реле подаєм напругу з +акб (або з рядом розміщеного реле вкл фар), а другий контакт реле з"єднуєм з вх. шоколадки додатковим автопроводом. При вкл. замка запалювання реле включається і своїми контактами (а вони більш потужні і мають набагато менший опір ніж дроти+контакти замка) подають напругу на шоколадку (бажано ще і підібрати "шоколадку",в мене з шести штук не попались і 2 одинакові) щоб на акб було 14.1-14.2В і акб вам скаже спасибі своєю роботою. (це не виключає того що акб треба час від часу витирати) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз