VestNICK Опубліковано: 4 листопада 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 4 листопада 2013 Сам разберусь, поколдую, и потом буду всем желающим настраивать карбы Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Sprat Опубліковано: 4 листопада 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 4 листопада 2013 О) норм так описал) Я 2108 разобрал... вроде живой. под замену все мембраны, и сокрее всего корпус ускорительного насоса. так как сильно его рычажок разшатался. у тебя сильно разшатан? не менял? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
VestNICK Опубліковано: 4 листопада 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 4 листопада 2013 Та нет, всё в норме Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
VestNICK Опубліковано: 8 квітня 2014 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 8 квітня 2014 Не мало часу пройшло від останнього запису. Машина їздить майже кожен день. Взимку теж не стояла на місці, їздив коли дозволяла погода на літній резині. Несправностей не багато, що не може не радувати. Хоча деякі нюанси все ж виникали. 31 грудня перед святом зранку не завелася, стартер не прокручував двигун, акумулятор в нормі. Завів з буксиру без проблем, поставив у двір під накриття і не їздив. Через півтора тижні приїхав новий стартер Редукторний, Болгарія. Заплатив тоді щось 650 гривень чи десь так. З підключенням проблем не виникло, все на свої місця. Крім того встановив реле на втягуючі контакти, щоб розвантажити контактну групу замак запалювання. Відчуття тільки позитивні. завелася з легкістю без підзарядки акумулятора, при цьому простояла на вулиці два тижні на морозі. Старий стартер заклинило. Також встановив сигналізацію та ЦЗ. Фото не робив. Якщо когось щось цікавить то можу пізніше зробити. Владнав їз споживанням палива. встановлені жикльори 1 камера 105/160 ZD, 2 камера 110/135 ZC, різаний кулачок УН №4, розпилювач УН 40х40, жикльор ХХ №42. Споживання в міському циклі на прогрітому моторі при швидкості до 60 км/год складає 7.9 л. Також на минулих вихідних встановив рульову трапецію з пальцями від Волги. Сходження встановив сам по нитці. Результат не примусив чекасти. Вже на перших кількох десятках метрах їзди відчулося покращення. Нічого не гримить і відклики на повороти керма стали набагато гостріші. Нещодавній замір компресії показав результат: 8.5, 8.5, 8, 8. Пробіг на даний момент майже 103 000 км. Наближається капітальний ремонт. Для цього вже є майже все що треба. Мій ліворуч. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
michael Опубліковано: 8 квітня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 8 квітня 2014 Ну, Макс, серйозний такий підхід , кажеш після монтажу трапеції на волгопальцях авто краще дорогу держить, воно й не дивно люфта там практично немає, та й самі пальці були не розбиті, добре, що трапеція тобі підійшла , а то нова 258 грн коштує . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
VestNICK Опубліковано: 8 квітня 2014 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 8 квітня 2014 Трапеція поїжджена, але ше є куди підтягувати. Купив нові пильники, перебрав, набив змазки. Одна шайба всередині на 4 куски розлетілась, прийшлося з куска листового заліза нову вирубати. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chaika Опубліковано: 8 квітня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 8 квітня 2014 В мене такий стартер, купував з донором, майже новий був, поїздив місяців 2 і поставив машину на ремонт, наче непоганий стартер. Тільки коли його поставив перестала працювати МПСЗ )), хз чого.)) В помпах таких завжди великий зазор між крильчаткою і корпусом в блоці, тому, поки мотор збирати не почав, рекомендую віднести її до токаря і хай привалочну площину трохи зріже обережно, міліметрів 2, потім, навіть якщо зазор малий буде, завжди можна буде прокладками відрегулювати. Бо крильчатку з валу навряд зтягнеш. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
VestNICK Опубліковано: 8 квітня 2014 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 8 квітня 2014 Стартер дійсно хороший. Відїздив вже повних 3 місяці - нарікань немає. Заводить чудово, зроблений якісно, починаючи від обробки поверхонь і фарбування до клем і контактів. Дуже подобається. З приводу помпи то мотор буде збиратись на іншому блоці, не тому що в машині зараз, тому хочу проміряти зазор і спробувати стягнути крильчатку. Ну а як не вийде то матиму на увазі ваш спосіб. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз