Перейти до вмісту

Рекомандація: новий 1,5 чи "кастом" 1,7?


marik154m

Recommended Posts

Привіт усім!

На днях вирішив міняти старий втомлений мотор що зараз на моєму Москвичі.
Почитавши форум, і погулявши по інтернету, сів шукати мотори на Москвич.
Зараз на ОЛХ не так багато вибору....але з того що є, вибір впав між новим 412, "із складу" і "кастом" 1,7...
На форумі прочитав багато цікавих тем, по моторі 1,7...тому питання більш полягає в іншому, що на вашу думку ставити краще? новий 1,5 чи "кастом" 1,7?
Машина їздить не повний місяць в рік, і більше собою являє баржу для покатушок....тому на речі як розхід, ГБО не зважаю....
Також, які будуть рекомендації по доукомплектуванню мотору? без контактне і тп.
П.С. ссилки на мотори, потрібні в студію?)

Всім дякую за відповідь! Повних баків!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Исходить из возможности и потребности.

оба мотора надёжны , и при условии качественной сборки оба едут не плохо....

само собой 1.7 прет лучше чем 1.5 ......

но при покупке тюнинг моторов, нужно быть уверенным , что все детали там соответствуют, я например, один раз купил мотор 1.7 с 412 коленом, ну и сами понимаете грош цена такому мотору, благо продавец был адекват и деньги вернул....

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Вам однозначну відповідь ніхто не дасть, обирайте те що більше подобається.
 

23 минуты назад, Egor_morozov сказал:

но при покупке тюнинг моторов, нужно быть уверенным , что все детали там соответствуют, я например, один раз купил мотор 1.7 с 412 коленом, ну и сами понимаете грош цена такому мотору, благо продавец был адекват и деньги вернул....

підтримую.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...