Гість Slaider Опубліковано: 15 грудня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 15 грудня 2010 Допоможіть будь-ласка! Вчора встановив карбюратор 2140-20 на свій ІЖ-2715. Все ніби під'єднав вірно: до вакуумкоректора, до колектора на ХХ, встановив нову кастрюлю ВАЗовську. Прогрів двигун, відрегулював ніби ХХ. Питання в наступному, таке враження що двиг троїть, ніби не робить циліндр, пре дим з труби нормально сивий.... Викрутив свічки - в маслі і закопчені (чорні) - я думаю що це від суміші богатої, треба регульнути якість суміші.... Як це зробити???? Далі, що робити із штуцером на карбі який повинен іти на кастрюлю (картерні гази) - його можна заглушити?? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Slaider Опубліковано: 15 грудня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 15 грудня 2010 Гарна статистика.... 8 переглядів - 0 порад.... а де гуру автомобільні??? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
leon Опубліковано: 15 грудня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 15 грудня 2010 Что можно подсказать, проверь уровень топлива, если переливает то смесь богатая, а свечи черные не только из-за повышенного уровня, но и от состояния ЦПГ, регулировок и состояния уплотнения клапанов. Какое состояние воздушного фильтра. штуцер на карбе для подсоса картерных газов необходимо подключить, т.к. он тянет газы. Если не используется то надо его заглушить. У тебя такой карб как на фото? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Slaider Опубліковано: 16 грудня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 16 грудня 2010 Дякую ЛЕОНУ! Так.... точнісінько як на фото. Значить що я вчора зробив. Оскільки стоїть жигулівська каструля - з трудом але під'єднав гофровану трубу, тобто патрубок на режим зима працює - подає тепло в воздухан). Далі, отой штуцер для підсосу картерних газів також під'єднав до воздухана. Поставив новий воздушний фільтр. Тепер питання, у мене під машину викинутий шланг, я так зрозумів для того щоб з двигуна гази йшли не в воздухан - а під машину (шланг із верхньої частини двигуна - біля головини). Можливо варто його надіти на карбюратор??? І що це дасть??? Чи краще лишити так??? Далі, на рахунок карба 2140-20 - купив нового, навіть не відкривав і поставив.... думаю через не відрегульований поплавок і дає перелив, з чого закитдає свічки і появляється нагар. Респект ЛЕОНУ - виставлю поплавок. Як налаштувати цей карб на якість??? ХХ я вже ніби виставив. І ще.... вчора перевіряв вакуумкоректор на трамблері - зняв із карба шланг (машина працює на ХХ) і втягнув до себе - реакції двигуна 0, тоді я подув від себе - обороти чуть-чуть ніби піднялись, тобто піднялись, але не дуже.... Це нормально, чи варто замінити вакуумкоректор??? чи міняти коректор із трамблером???? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
motorist Опубліковано: 16 грудня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 16 грудня 2010 Картерные газы желательно чтоб шли в карб,а не загрязняли природу.)Какое состояние движка? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
leon Опубліковано: 16 грудня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 16 грудня 2010 Яуже давно таким карбюратором не занимался, но по памяти. 1-е всеже после покупки я обычно разбираю хоть и новый делаю осмотр того что установлено, жиклеры чтобы не забыть кто откуда вставляю в картонку и маркирую на бумажке. перед установкой необходимо все полости продуть быстрым компрессором и жиклеры. Потом сборка. и необходимо выполнить предустановку пусковых зазоров. Если первый раз конечно лучше делать имея под рукой книгу. далее обрати внимание на прилив с правой стороны нижней крышки там где клапан (ЭПХХ) Экономайзер Принудительного Холостого Хода. в приливе находиться игла которая и регулирует настройку качества ХХ, его надо аккуратно выкрутить и сам ЭПХХ и тоже продуть каналы, после вернуть их на место. Иглу когда будешь снимать там может стоять заглушка из пластика ее можно удалить. так же на игле имеется проточка под резиновое колечко, это колечко может остаться в канале его тоже снять и при обратном монтаже одеть на иглу, иглу вкрутить в канал до упора и сделать предустановку отвернуть на 2 оборота. Проверить надо такжечистоту каналов переходной системы это два жиклера на боковых сторонах средней части. там так же продуть и каналы и жиклеры. Если в результате все проверено можно приступить к регулировке положения поплавка, это делаеться на вертикально установленной крышке зазор между картонной прокладкой и поплавком должен быть примерно 7 мм (может неточно) при этом усик поплавка тольео касаеться шарикового клапана поплавковой камеры, я же добивался уровня топлива в пределах воображаемой линии проведенной на скошенном приливе между болтиками которые впереди крышки там где штуцер для топлива. Вроде все. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Slaider Опубліковано: 17 грудня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 17 грудня 2010 Дуже вдячний за поради!!! Є чому повчитись.... Думаю на днях буду "оперувати" карб далі... ДЯкую за поради, .. але тема ще не закрита, питань думаю ще буде... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз