Перейти до вмісту

"Москвич" 403 (пікап) 1963р.м.Львів


Vladimir1964

Recommended Posts

Придбав кілька днів тому ось такого Москвича.

post-22582-0-98086000-1415153410_thumb.jpg

Машина на ходу ,але все гримить,скрипить,люфтить,тече і т.п.Двигун та коробка рідний.

Починаю проводити ремонт. Багато робіт зроблю сам ,бо маю власну металообробну майстерню.Для діагностики та доведення до робочого стану шукаю добрих майстрів з м.Львова.

Авто потрібне для щоденного перевезення негабаритних вантажів, мій денний пробіг на попередньому авто біля 100км в добу.

Стоїть завдання створити надійного помічника в господарстві з мінімальним витратам по паливу.

З чого починати?

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Заміну нових свічок я провів. Моторист провірив компресію,вона в нормі. Тобто на перший час в блок не полізу.Яке найкраще масло залити в двигун?
А що ще робити з двигуном?

Ось думаю пошаманити з головкою.Порадьте де притерти клапани,шліфанути,полірнути і взагалі який зробити тюнінг в головці щоб зменшити розхід пального.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Самопал или заводской после ремзавода? в доках как указан 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Самопал или заводской после ремзавода? в доках как указан 

Cамопал. В доках пікап. Попередній господар робив переобладнання через Київ, ще за часів СССР.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

я б замінив двигун на 412й з коробкою від Ваза чи полонеза, економічніше чим з рідними було б це точно..

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Стандартное масло М 8 его хватит для этого двигателя. Если вдруг будете разбирать двигатель лучше всего заменить полностью все прокладки и установить импортные сальники коленвала вот фото https://f-a.d-cd.net/632b1bu-960.jpg. Карбюратор можно установить Вазовский будет нормально работать.Машинка будет заводится и в - 30 спокойно только аккумулятор пожевее. Просто сделать ревизию и все, тюнинга ни какого не надо двигатель вынослив крейсерская скорость 70-80  будет брать в районе 7-8 л бензина на сотню. Едиственное надо постоянно смотреть все уровни масла , тосола и жидкостей поскольку 408 двигателя славятся своей текучестью масла:-). Так что ровных дорог вам желаю! По больше бы фото очень интересно с какой модели его сделали.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Та походу, не просто редкий а единственный в своём роде. Я б такого тоже взял бы)))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

я б замінив двигун на 412й з коробкою від Ваза чи полонеза, економічніше чим з рідними було б це точно..

 

Дуже хочеться зберегти максимально заводські агрегати які обовязково відреставрую і заміню по можливості на оригінали.Особливо ручку переключання швидкостей хочу залишити на рулі,для мене це основна фішка та гордість , і  "зіваки" всі в захваті від такої опції. В майбутньому можливо заміню на дизельний двигун і полонезівську коробку, хочу спершу поїздити на тому що є,ресурс дозволяє. Якщо "душа не ляже" , перероблю. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Стандартное масло М 8 его хватит для этого двигателя. Если вдруг будете разбирать двигатель лучше всего заменить полностью все прокладки и установить импортные сальники коленвала вот фото https://f-a.d-cd.net/632b1bu-960.jpg. Карбюратор можно установить Вазовский будет нормально работать.Машинка будет заводится и в - 30 спокойно только аккумулятор пожевее. Просто сделать ревизию и все, тюнинга ни какого не надо двигатель вынослив крейсерская скорость 70-80  будет брать в районе 7-8 л бензина на сотню. Едиственное надо постоянно смотреть все уровни масла , тосола и жидкостей поскольку 408 двигателя славятся своей текучестью масла:-). Так что ровных дорог вам желаю! По больше бы фото очень интересно с какой модели его сделали.

Добре , залию М8. Прокладки на атобазарі  бачив в комплекті , просять 80грн, може хто має дешевше? Сальники шукати в гуглі , чи може маєте ссилку де купити? Який краще з вазівських взяти 07,08,09 ? Аккумулятор звичайно куплю новий, вже приглядаюсь до Бошша. Але з головкою все таки хочу потюнингувати. Перше моє авто в молодості було ЗАЗ965(горбатий) в повному оригіналі, відкатав на ньому 6 років і 150000км, так от, шліфований під зеркало впускний колектор дав 1л економії пального на 100км пробігу. В Москалику теж обовязково це виконаю. Чув що ще якось по хитрому притирають клапана, а також знаю що  клапана ставлять від японських авто. Поділіться такою інф. якщо відомий такий тюнінг.

 Завтра нафотографую з усіх сторін. Три дні авто стоїть в гаражі із знятим стартером (хапав  неревномірно), віддав в ремонт.Поставлю стартер і виїду на фотосессію. 

 А ще хочу встановити електронне запалення, з безконтактним трамбльором, що порадите?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

вибач за відвертість, але ти займаєшся не тими речами. Краще всього так як і рекомендували вище поставити двигун і коробку від 412 з карбюратором озон або солекс. Дешево і сердито. А рідний двигун залишити в стоковому варіанті і нічого з ним не хімічитись. Покласти на чердак і ставити його на машину для поїздок на виставки, адже нічого хорошого не вийде, немає сенсу... Від нього економіності ніяк не досягти.  І взагалі це не та машина на якій потрібно возити вантаж..  Це екслюзив для палких шанувальників. Взалежності від габаритів вантажу то я б краще комбі брав би.
 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

:blink:  Правда?

408й замечательный мотор. Но проблема - нет ЗЧ и расходников. Даже масла подходящего нет. И его надо крутить постоянно.

Аппетит как в 412м, одинаково. Но и бензина на него уже нету.

Если моторяка рабочий, можно немного посадить головку и ездить на 92м, но если доходяга, то я не вижу смысла делать капиталку из нынешнего Гг... Вот понаступал на одни и теже грабли в течении2х лет и сдал в чермет из-за бестолкового расточника. Но если по уму - то побегает ещё.

Но в плотном трафике этому мотору делать нечего. Что впринципе и 412му стоковому.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

:blink:  

Если моторяка рабочий, можно немного посадить головку и ездить на 92м...

Мотор робочий, де почитати про "посадить головку" ?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Снять ГБЦ, "спилить" 1-1,5мм (если заводской сборки, а так 1мм). Притереть клапана и собирать с заменой прокладки под ГБЦ. Ну ессно всё по книге с последущим поетапным затягиванием и подтягиваением. Зазор клапанов в круговую 0,20.

Но замечу что ранние головки расчитаные на 72й могут не выдержать. Хотя хз, не пробовал. Эксперементировал с поздними версиями, с КС расчитаной на 76й.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

а че... норм тазик. я б купил) :crazy:

сколько такая красота стоит?

Відремонтую , покатаю,якщо не влаштує звичайно продаватиму. Ми завжди у пошуку кращого. У мене еволюція пішла по колу- Горбатий,москвич412,девятка,Нива,Мітсубісі л200 і знову Москвич403. На кожній авто відкатав по пять-шість років.Загальний пробіг за 32 роки більше 1 млн км ...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

сколько отдал за иакое чудище?

Такої ціни вже не буде, після переборки вона буде трохи іншою

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

да я ж не спрашиваю буде не буде тот снег или дождь.. или конец света... покупать его тоже не собираюсь! чисто личный интерес узнать. нет так нет! можно в личку коль сдесь так тяжело)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Стартер віддав в ремонт в саму давню майстерню нашого міста, на вул.Джерельній під мостом. Майстра представили мені як самого досвідченого і ніби тільки він вміє ремонтувати такі древні стартера.

Перше питання яке задав я:- чи є у вас бронзові втулки. він забурчав і сказав що у нього все є...

post-22582-0-85491300-1415306762_thumb.jpg

 

Сьогодні забрав з ремонту стартер :blink: ...це просто жах! Вісь у новій втулці бовталась як до ремонту, різниця в діаметрах була 4 десятки.По зовнішнішньому діаметрі втулку "варвар" побив керном

post-22582-0-61580800-1415307080_thumb.jpg

Приїхав у свою майстерню і все переробив, виточивши нову бронзову втулку, слава богу що був запасний неробочий стартер з якого зняв іншу кришку.

post-22582-0-88505300-1415307136_thumb.jpg

 Отакий гіркий досвід ремонту стартера. Тепер постараюсь по максимуму реставрації виконувати сам.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

кузов огонь. починай з мотора і ходової :good:

Ось трохи фото

post-22582-0-43945700-1415308010_thumb.jpg

post-22582-0-40218700-1415308040_thumb.jpg

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...